Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, nå sprer denne tråden seg på facebook. Det er flaut å se sine egne innlegg via andre sosiale medier. Lurer på om jeg må hoppe av dette forumet snart.

Anonymkode: b30d7...2eb

har du skrevet noe flaut, og evt med bbrukernavn?

Anonymkode: 3404d...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, lillbilly skrev:

Og der går du....

 Det kan jammen ikke være greit å være mann med de krava til prestasjon som dere stiller. Jeg skjønner godt at menn lar være å fri for det må være ydmykende å få nei, gang på gang, fordi frieriet ikke stiller til forventningene! Var jeg mann ville jeg begynt å vurdere og tenke på hvordan jeg skulle klare å møte forventningene senere i livet. Jeg hadde nok følt meg veldig utilstrekkelig og latt være! 

Frieriet var harry, dog orginalt og gjennomtenkt! Ts kan iallefall starte å planlegge bryllupet sitt, i motsetning til enkelte andre her inne.... 

Dakkars menn. Så utrolig vanskelig å fri. 

Sååå vanskelig å ta frem en eske under en middag - ved kjøkkenbordet eller på toppen av Eiffeltårnet - og spørre "skal vi gifte oss? "Får det bare ikke til, buhu.."

Sååå vanskelig å Google. "Kom bare på EN måte..... festet den selvsagt til staken og lot det stå til" 

Om en mann ikke klarer å fri på en normal måte, som flere millioner før ham, så er det en del av Darwins "det naturlige utvalget". Det er ikke meningen at så tafatte og lite opplyste menn skal formere seg. 

 

Anonymkode: 56b3e...b6e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har du skrevet noe flaut, og evt med bbrukernavn?

Anonymkode: 3404d...6d1

Ikke flaut, med brukernavn. Det er bare det å se sitt brukernavn på trykk sånn via facebook. :rodme:

Anonymkode: b30d7...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke flaut, med brukernavn. Det er bare det å se sitt brukernavn på trykk sånn via facebook. :rodme:

Anonymkode: b30d7...2eb

Jeg forstår. Men vennene dine og kontaktene dine på FB vet ikke at det er du som skriver med det brukernavnet vel?

Anonymkode: 3404d...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke til å unngå at pikkfrieren får snusen i denne tråden. Det kan umulig finnes flere av ham, håper jeg. :nori:

Anonymkode: 2c305...a24

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dakkars menn. Så utrolig vanskelig å fri. 

Sååå vanskelig å ta frem en eske under en middag - ved kjøkkenbordet eller på toppen av Eiffeltårnet - og spørre "skal vi gifte oss? "

Anonymkode: 56b3e...b6e

Kommentaren var for ordens skyld til hun som sa at mannen hadde spurt mange ganger om de skulle gifte seg (riktignok uten ring) og fått beskjed om at han måtte fri ordentlig (med ring). Ikke kommentar til kuk-frieriet :)

Anonymkode: bf5b0...bbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå får det være nok! (Eks?)kjæresten til TS er en hedersmann og har gitt (bokstavelig talt) ALT av seg selv! Dessuten er det noe som heter humor, så la oss verdsette denne folkens!

Anonymkode: 446ed...a45

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det du får, jeg ble fridd til på bussen med et "vi skakke bare gifte oss da?" Og jeg svarte "jo kanskje det ikke hadde vært dumt" . og her er vi.  

Anonymkode: db73b...557

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, nå sprer denne tråden seg på facebook. Det er flaut å se sine egne innlegg via andre sosiale medier. Lurer på om jeg må hoppe av dette forumet snart.

Anonymkode: b30d7...2eb

Da er det vel ikke lenge før kjæresten (forloveden) ser det heller 😅 Tror jeg hadde fått litt hetta. Ikke mye som er anonymt selv om man trykker på ab knappen nei :P 

Anonymkode: 29ae3...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ledd meg ihjel :laugh: meen hadde min kjære fridd slik så hadde jeg sagt ja, etter at latterkrampen hadde lagt seg :dagens-rose:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2017 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Er dere seriøse?? Dere hadde vurdert å gjøre det slutt? Er helt sjokkert her, frieriet var originalt og kjempemorsomt, han vil være med henne for resten av livet og så blir det sutring fordi frieriet ikke fokuserte rundt 1000 hvite duer og solnedgang? Tenk så kult å ha et så bra sexliv at man kan fri på den måten da.

Synes helt seriøst du skal skjerpe deg, sette pris på det du har.

Anonymkode: 2c451...718

Enig! En morsom historie man kan fortelle barnebarna!

Anonymkode: d4b75...8e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! (Eks?)kjæresten til TS er en hedersmann og har gitt (bokstavelig talt) ALT av seg selv! Dessuten er det noe som heter humor, så la oss verdsette denne folkens!

Anonymkode: 446ed...a45

Så sant, så sant!

Anonymkode: d4b75...8e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! (Eks?)kjæresten til TS er en hedersmann og har gitt (bokstavelig talt) ALT av seg selv! Dessuten er det noe som heter humor, så la oss verdsette denne folkens!

Anonymkode: 446ed...a45

Det er ekstremt dårlig humor. Noen syns det er morsomt, jeg er en av de som syns det bare er vulgært og smakløst 

Anonymkode: 29ae3...f49

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Imsdal1 skrev:

Jeg hadde ledd meg ihjel :laugh: meen hadde min kjære fridd slik så hadde jeg sagt ja, etter at latterkrampen hadde lagt seg :dagens-rose:

Bra TS ikke postet under nick da, så kunne frieren gått gjennom alle tidligere innlegg hun har skrevet. Men neida, folk ønsker å fjerne AB funksjonen

Anonymkode: e9054...c35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂 nå lo jeg høyt! Ja, det er vulgært. Men du har tydeligvis i lang tid forsøkt å instruere ham i hvordan han skal fri, og det er rimelig spesielt. Kanskje du presset ham for langt? 

Dette er virkelig ikke viktig. Ikke det perfekte prinsessebryllupet heller. Ekteskapet er det som er viktig!

Anonymkode: ae7e6...90b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Imsdal1 skrev:

Jeg hadde ledd meg ihjel :laugh: meen hadde min kjære fridd slik så hadde jeg sagt ja, etter at latterkrampen hadde lagt seg :dagens-rose:

De fleste normale jenter med litt humor hadde jo det😀

Anonymkode: 67b0b...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekstremt dårlig humor. Noen syns det er morsomt, jeg er en av de som syns det bare er vulgært og smakløst 

Anonymkode: 29ae3...f49

Du går vel heller ikke på dass sånn som oss andre heller...

Anonymkode: 67b0b...17d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 08/04/2017 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Dette hadde vært en total turn-off for meg. Vulgært og barnslig, "mannen i litt liv" er ikke sånn, så jeg tror jeg hadde sagt nei. Betyr ikke at det hadde blitt slutt - selv om sjansen stor for det også - men skulle han hatt ett ja fikk han spørre på en ordentlig måte. 

Anonymkode: 56b3e...b6e

Samme her. Mannen fridde på en måte jeg overhodet ikke likte. Tok tid før jeg sa ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at dere som signaliserer at "ring-på-pikken"-frieri er toppen ville kanskje da blitt litt skuffet om mannen ikke brydde seg om det, men heller fridde med hjerter, sommerfugler, alle vennene som holdt hender og tente lys, dikt, fagottkor og full pakke.

Det er lov å bli skuffet og litt sinna når den andre ikke tar et snev av hensyn til den andres følelser. De skal faktisk gifte seg og da kan man ikke gjøre sololøp.

Anonymkode: 13b39...c8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...