Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Virrevirrevapp skrev:

Ja, livet er ganske greit, jeg trenger ikke at en kar frir på en bestemt måte som jeg har gitt ham på forhånd, det viktigste er faktisk om han vil dele livet og hverdagen med meg. Og det kan han få lov til å fortelle meg på den måten han selv synes er best.

Det er jo typen hennes sin pikk, er det plutselig ekkelt at kjæresten har lyst nå også? 

Vet ikke helt hvorfor du skal se opp til meg, jeg er ganske normal på området tror jeg. Jeg bare synes man skal se litt stort på disse romantiske fantasiene. Det er ikke sånne ting man skal grine over på dødsleiet. Det er ikke frieriene lykkelig gifte folk pleier å trekke fram. 

Det viktigste er ikke at han mener at penisen hans er det største, beste og viktigste i verden? For det er den jo! Den er det fineste han vet om, han kan ikke tenke seg noe bedre enn å strutte med pølsa og skryte av den i ansiktet til folk. Narsissisme er visst et tiltrekkende personlighetstrekk. Jepp.

Nei, når du sier det sånn, så trenger jeg kanskje ikke å se opp til deg. Det gjelder kanskje resten av menneskeheten også.

Endret av Simbyxor
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, canacas skrev:

Hva er viktigst? Mannen du skal dele livet med, eller selve bryllupet? Dette er en av mange grunner til at jeg ikke vil gifte meg, bryllup og hysteriet rundt. 

Det velger man vel selv, hvordan man vil gjøre det. Man må ikke ha 100 gjester og brudepiker. Kjæresten liker ikke styr og mas, og vi har ikke mye penger heller, så jeg ser for meg et enkelt bryllup. 

Anonymkode: bf5b0...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at alt skal være så sykt romantisk, selv om jeg elsker romantikk. Men dette var jo bare fælt? Er det ikke bedre å bare spørre på en helt normal måte? Jeg hadde sagt nei, fordi han helt åpenbart ikke har hørt etter på noen av mine ønsker. Så fikk han heller finne på noe bedre en annen gang. Tulling av en mann.

Jeg kjenner folk som har fridd på de rareste måter, både menn og kvinner. Men akkurat denne måten kan du jo ikke fortelle til familie engang.. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cocosa

Originalt! Tror du skal være glad for at han har lagt litt tid og energi i dette, i stedet for over fredagstacoen. Tror det var gjennomtenkt - fordi han elsker deg. Se positivt på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger humoren til mannen din da😂 Men skjønner at det ikke var slikt du hadde sett det for deg.

Endret av Bibben
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere seriøse?? Dere hadde vurdert å gjøre det slutt? Er helt sjokkert her, frieriet var originalt og kjempemorsomt, han vil være med henne for resten av livet og så blir det sutring fordi frieriet ikke fokuserte rundt 1000 hvite duer og solnedgang? Tenk så kult å ha et så bra sexliv at man kan fri på den måten da.

Synes helt seriøst du skal skjerpe deg, sette pris på det du har.

Anonymkode: 2c451...718

Det var hverken originalt eller morsomt. Kun slesk, fantasiløst og totalt respektløst. Spesielt når han vet at det er hennes største drøm å få et romantisk frieri. Det er ikke morsomt som et prank engang. Fokuset her er en PIKK. Og har ingenting å gjøre i et frieri.

Hva om du har en eneste spesifikk drøm, og du opplever at den du setter høyest faktisk gjør narr av drømmen din og gjør ting på sin måte som er kun renspikket egoistisk? 

Anonymkode: 69dd3...0ac

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er pikken hans fin da? Sånn at det ble fint likevel?

Anonymkode: bda28...378

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tåpelig og banalt stunt, og dessverre ikke en hendelse som egner seg til gjenfortelling i noen som helst sammenhenger. om 7-15 år når du vhar gått lei av han får du bare gjøre det slik: når han ligger på rygg og forventer en blow job sier du bare, næh, tru´kke det, for nå vil jeg skilles.

Anonymkode: 6e172...2f3

Men pleier man å dele frierihistorier?

Altså. Jeg vet at et vennepar offisielt satte på seg ringene på toppen av et fjell. Men de hadde jo bestemt seg for å gifte seg og hadde kjøpt ringene sammen. Og et annet vennepar vet jeg at han fridde på skitur, men det er fordi de hadde bilde av det i invitasjonen.

Dersom TS er litt taktisk smart, så sier hun når de skal begynne å diskutere bryllupet, at han fikk gjennomføre det frieriet han ønsket, så da får hun det bryllupet hun ønsker. Men bløtkakekjole, masse gjester, etc.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Simbyxor skrev:

Det viktigste er ikke at han mener at penisen hans er det største, beste og viktigste i verden? For det er den jo! Den er det fineste han vet om, han kan ikke tenke seg noe bedre enn å strutte med pølsa og skryte av den i ansiktet til folk. Narsissisme er visst et tiltrekkende personlighetstrekk. Jepp.

Jeg ser opp til deg fordi du er slem.

Jeg synes det er herlig at menn liker pikkene sine, og tom gjør humor ut av dem. En ting kvinner kan lære av, som ofte er en smule sjølhøytidelige.

Hvis hun må være sammen med noen som er like romantisk som henne, er denne karen kanskje ikke den rette? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Simbyxor skrev:

Han har sikkert ringen på pikken under bryllupet og. Str xs. Hihihi

Ja, han har sikkert planer om å få ringen piercet  på pikken også. 

Jeg syns ikke noe om ekteskap og bryllup og det der, men dette syns jeg var bare heslig gjort.

Anonymkode: 69dd3...0ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JanHelge

Han har ikke tolket deg helt riktig han her, han burde kjent deg godt nok til å vite at dette ikke ble det rette for deg. Måtte smile og le litt når jeg leste dette, beklager at jeg måtte le litt av din situasjon og skuffelse TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du? Livet blir ikke alltid som en tenker seg. Og livet er urettferdig. 

Du er blitt fridd til. Vil du gifte deg med han? Elsker du han? Hva er viktigst? En litt merkelig episode? Eller livet med han? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en tosk, men han synes vel selv det var en flott måte å gjøre det på. Morsomt og lese men sikkert ikke like gøy når man har hatt litt mer forventninger til det hele. Regner med det blir litt pinlig stillhet når folk spør dere om frieriet da...:fnise: Har han kommentert noe i ettertid da? Regner jo med at han merker du ikke var fornøyd med opplegget.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be om en rekonstruksjon for å ta bilde til annonseringen på Facebook. 

Anonymkode: 0e8a1...ee2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt er det i hvert fall ikke. Han klarte å gjøre en spesiell anledning vulgær og noe du vil huske med gru. Kjenner denne mannen deg egentlig godt nok?

Anonymkode: e8dfc...8c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok et øyeblikk hvor jeg skjønner hvor heldig jeg er som er lesbisk. 

Anonymkode: c7552...78d

Vel, eksdama mi fridde til meg ved å mase hver kveld etter sex helt til jeg sa ja. Var ikke akkurat sånn at kreativiteten nødvendigvis står i høysetet bare fordi det var to damer involvert :laugh:

Anonymkode: bf5b0...bbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I et forhold så er man to. Og hvis du har kommunisert hvordan du ønsker det, burde han tatt hensyn og gjort det annerledes. Det handler om å møte hverandre på sine ønsker. 

Hvis min mann ønsker seg en Xbox til jul, ja da kjøper jeg det. Jeg går ikke heller til innkjøp av en kjøkkenmaskin fordi jeg syns det er en mye bedre gave. Nei vet du hva 🤔😂

 

Fortell han hvordan du føler. Jeg syns ikke du overrragerer. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skylder på Disney. Jeg lo. Hva er viktigst? Frieriet eller det som kommer etterpå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt er det i hvert fall ikke. Han klarte å gjøre en spesiell anledning vulgær og noe du vil huske med gru. Kjenner denne mannen deg egentlig godt nok?

Anonymkode: e8dfc...8c3

Eller motsatt, vil han gifte seg med en frøken som insisterer på et detaljstyre til og med frieriet, og gråter skuffede tårer over det?

Anonymkode: bf5b0...bbe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Leonaen skrev:

I et forhold så er man to. Og hvis du har kommunisert hvordan du ønsker det, burde han tatt hensyn og gjort det annerledes. Det handler om å møte hverandre på sine ønsker. 

Hvis min mann ønsker seg en Xbox til jul, ja da kjøper jeg det. Jeg går ikke heller til innkjøp av en kjøkkenmaskin fordi jeg syns det er en mye bedre gave. Nei vet du hva 🤔😂

 

Fortell han hvordan du føler. Jeg syns ikke du overrragerer. 

 

Hun kan jo gjøre det fra nå av, han har satt lista. :P

Ønsker seg falskjermhopping I Frankrike? Meld ham på hesteleir på Høvringen. 

Anonymkode: 0e8a1...ee2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...