Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe så vulgært og umodent. 😨 Jeg hadde blitt maks skuffet. Hadde hvert fall ikke sagt ja. Prøv igjen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Hva slags annonse? At hun skal rykke inn en annonse hvor hun etterspør en kvinne til å overta mannen?

Anonymkode: 936a8...5ab

Øh? Hun mente vel et bilde til når nyheten om forlovelsen skal annonseres på Facebook? Og det var ironisk. 

Anonymkode: ae23d...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Mann 30 her. Utrolig tragisk frieri. Skjønner godt du er skuffet

Anonymkode: e0de6...604

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 :fnise:

Jeg hadde også blitt skuffet, men hadde sett humoren i det. Så hadde jeg latt det være opp til han å fortelle sin mor /svigers hvordan han fridde. Ser humoren i det også. :P

Deretter hadde jeg krevd å bli fridd til på en skikkelig måte. For han måtte ha gjort det godt igjen. :nori:

Endret av Mippi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle deg dette, ut fra min livserfaring. Mennesker som behandler deg respektløst, og som pisser på drømmene og ønskene dine, kommer alltid til å gjøre det. Jeg ville tenkt meg nøye om angående det giftemålet. Det er faktisk ikke morsomt når andre driter i hva som er viktig for deg. 

Anonymkode: 2af27...68b

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt å le. Det var beste historie jeg har hørt på lenge. Selv om dette var det stikk motsatte. Så tror jeg aldri du hadde blitt fornøyd uansett hvor mye dill dall han hadde satt i stand. Dette har du nok overromantisert så innmari inni hodet at det er umulig å toppe i virkeligheten. 

Men når dere forteller historien om den er sann. Så få med det prinsessetankene du hadde i historien.

Husker ikke hvilken svensk fil det var. "Høyere enn himmelen" eller "Jalla,Jalla"?

Der satt dama på dass og la kabal på gulvet. Mens karen stod i dusjen rett ved siden av. Plutselig får hun en ide. "Du, vi skulle ikke like gjærne gifte oss"?. Så kommer det "Okej" fra dusjen.

Se den filmen. Så ser du at det kan være værre.

Anonymkode: 93054...5ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var vulgært og dårlig gjort av han å gjøre det på den måten når du har vært klar på hvordan du ønsker det. Men du overreagerer også. Å bli knust over en slik ting blir å overdrive. Synes du legger alt for mye i det. Ser at noen her tolker denne ene hendelsen noe enormt også. Som om de kan vite hvilken man han er ut fra denne ene lille hendelsen. Du må ikke lyve til familien. Si dere var hjemme, han ga deg en ring og spurte om du ville gifte deg med han.

Anonymkode: 04ea9...d92

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var vulgært og dårlig gjort av han å gjøre det på den måten når du har vært klar på hvordan du ønsker det. Men du overreagerer også. Å bli knust over en slik ting blir å overdrive. Synes du legger alt for mye i det. Ser at noen her tolker denne ene hendelsen noe enormt også. Som om de kan vite hvilken man han er ut fra denne ene lille hendelsen. Du må ikke lyve til familien. Si dere var hjemme, han ga deg en ring og spurte om du ville gifte deg med han.

Anonymkode: 04ea9...d92

Hovedkjernen som en hel haug av kg'ere ikke har fått med seg er ikke at det var hysterisk morsomt, originalt osv. Hovedkjernen og problemet er at han har gitt beng i ts. Å overreagere hadde vært om hun forventet å bli fridd til i hest og kjerre, men ble i stedet fridd til i en annen romantisk setting.

Beklager ts, men jeg tror ikke han er rett for deg.

Anonymkode: eb16f...fa6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hovedkjernen som en hel haug av kg'ere ikke har fått med seg er ikke at det var hysterisk morsomt, originalt osv. Hovedkjernen og problemet er at han har gitt beng i ts. Å overreagere hadde vært om hun forventet å bli fridd til i hest og kjerre, men ble i stedet fridd til i en annen romantisk setting.

Beklager ts, men jeg tror ikke han er rett for deg.

Anonymkode: eb16f...fa6

Da får vi være uenige :) Jeg synes du drar det litt vel langt med å tro de ikke passer sammen når dette er alt du vet om mannen.

Jeg skrev heller ingen steder at det var hysterisk morsomt :) 

Anonymkode: 04ea9...d92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får vi være uenige :) Jeg synes du drar det litt vel langt med å tro de ikke passer sammen når dette er alt du vet om mannen.

Jeg skrev heller ingen steder at det var hysterisk morsomt :) 

Anonymkode: 04ea9...d92

De passer ikke sammen fordi ts ikke respekterer ts. Så enkelt er det.

Anonymkode: eb16f...fa6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De passer ikke sammen fordi ts ikke respekterer ts. Så enkelt er det.

Anonymkode: eb16f...fa6

HAN

Anonymkode: eb16f...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange fordømmelser.

TS, hvor mye mer spesifikt enn "romantisk" hadde du hintet frempå overfor forloveden din?

Jeg mistenker at at han tenker på dette som romantisk, selv om du ike gjør det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De passer ikke sammen fordi ts ikke respekterer ts. Så enkelt er det.

Anonymkode: eb16f...fa6

Det vet vi ingenting om. Vi vet om en hendelse hvor han valgte å ikke gjøre det ts ønsket. En eneste hendelse som dette sier ingenting om man respekterer sin partner eller ikke. Man kan respektere partneren sin uten å følges deres ønsker hele tiden.

Anonymkode: 04ea9...d92

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han skal dumpe deg og finne ei som setter pris på de små tingene i livet, og ikke er som er så storforlangende.

Anonymkode: 5bb6a...7b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes han skal dumpe deg og finne ei som setter pris på de små tingene i livet, og ikke er som er så storforlangende.

Anonymkode: 5bb6a...7b3

Haha! Sette pris på de små tingene i livet; penisen hans. :fnise:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syntes det var helt konge, men siden han burde visst at det ikke var det for deg så burde han ha gjort det på en annen måte.

Men jeg lurer virkelig på hvor knust du vil bli hvis bryllupet ikke blir helt som du ser for deg når dette vipper deg så til de grader av pinnen? 

Anonymkode: 876b6...0ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den mest uromantiske personen på jord, men jeg hadde blitt utrolig skuffet av et slikt frieri. Fysj! Mannfolk altså, av og til er de håpløse. Så vulgært og ekkelt, spesielt når han vet hva du ønsker deg. Tror kanskje ikke jeg hadde sagt ja en gang :P 

Altså, når mannen min ''fridde'' til meg - satt vi i sofaen og så film, før han plutselig snudde seg og sa ''skal vi ta å gifte oss eller?''. Altså, det var nok for meg - det var romantisk nok. Det forklarer hvor lite jeg bryr meg om sånne ting, men det du opplevde var helt forferdelig syns jeg..

Anonymkode: fd30a...c26

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde syntes det var helt konge, men siden han burde visst at det ikke var det for deg så burde han ha gjort det på en annen måte.

Men jeg lurer virkelig på hvor knust du vil bli hvis bryllupet ikke blir helt som du ser for deg når dette vipper deg så til de grader av pinnen? 

Anonymkode: 876b6...0ce

Det blir nok krampegråt når middagen eller talen ikke holder mål. :grine:

Anonymkode: bf5b0...bbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...