Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde blitt fridd til på den måten hadde jeg tenkt han ikke var moden nok til å gifte seg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj!

Det er kjemperart når han sikkert vet at frieri og bryllup er en av dine få interesser/ønsker.

Men du har sagt ja. Og han bør muligens få en .. eh.. tilbakemelding om måten og at du faktisk er ganske knust over penisfrieriet. Antar han elsker deg såpass at han bryr seg om at du ønsket noe annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser nå hva slags "mann" du er sammen med. Du velger selv om du vil dele livet ditt med en som tydeligvis ikke kjenner deg.

Min kjære tok meg med til badeplassen jeg alltid dro til som liten. Gikk nedover skogholten hvor han hadde tent fakkelbokser hele veien ned til vannet. Rett ved vannkanten var et bål (høst) og han hadde ordnet alle mine favoritter samt hjemmelaget kakao. Han pratet om at her skulle vi lære barna å svømme. Så etter mat gikk han ned på kne og spurte meg med mitt fulle navn 😊 

Et veldig "billig" frieri, men vi er begge glad i friluftsliv så det passet perfekt 😊

Anonymkode: 4bcfd...971

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Pappa1472 skrev:

Er litt uenig her.

 

Ja, man må få lov til og fri som man vil. Men som en sa tidligere så handler det også om og tenke på sin partner og gjøre litt for henne også. 

Som jeg skrev i tidligere innlegg så viste (ut fra sånn jeg har forstått) mannen at TS ville ha ett mer romantisk frieri og bryllup. Det at han med vilje overså dette synes jeg blir feilen her. 

Og folk er forskjellige. Så jeg har min mening, andre har sin mening. Men det er til syvende og sist TS sin mening som gjelder i dette tilfellet. Det var hun som ble utsatt for dette og det var hun som følte seg skuffet over dette. Da er det ingen andre sin rett til og si at hun ikke skal føle slik. Jeg synes nå at det må være lov og spør om meninger uten og få refs for at man føler som man gjør. Vi trenger ikke alle være enige, men vi trenger heller ikke være stygge med hverandre.

Jeg er enig. Jeg synes ikke at et frieri er et enmannsshow. 

Anonymkode: 0c233...784

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle idiotiske "manne-ting" jeg har hørt så langt i livet, så tror jeg historien i TS topper kaka.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser nå hva slags "mann" du er sammen med. Du velger selv om du vil dele livet ditt med en som tydeligvis ikke kjenner deg.

Min kjære tok meg med til badeplassen jeg alltid dro til som liten. Gikk nedover skogholten hvor han hadde tent fakkelbokser hele veien ned til vannet. Rett ved vannkanten var et bål (høst) og han hadde ordnet alle mine favoritter samt hjemmelaget kakao. Han pratet om at her skulle vi lære barna å svømme. Så etter mat gikk han ned på kne og spurte meg med mitt fulle navn 😊 

Et veldig "billig" frieri, men vi er begge glad i friluftsliv så det passet perfekt 😊

Anonymkode: 4bcfd...971

Dette var veldig koselig og stemningsfullt, synes jeg. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, QuestionEverything skrev:

Av alle idiotiske "manne-ting" jeg har hørt så langt i livet, så tror jeg historien i TS topper kaka.

Det finnes dessverre verre ting. En "artigper" skulle servere et fruktfat til konas syklubbvenninner, med sin egen nakne "banan" liggende blandt frukten :spy:

Anonymkode: 3404d...6d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoi! Bare tenk på hva han kan finne på i bryllupet!

Anonymkode: 446ed...a45

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Høsta skrev:

Det er kjemperart når han sikkert vet at frieri og bryllup er en av dine få interesser/ønsker.

Det er kanskje det som er litt av problemet. Har man det å gifte seg som "hobby" blir man nok lett skuffet.

Og hva skal hun gjøre som gift? Er livet over, da eller? 

Anonymkode: bf5b0...bbe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det her hadde jeg fnist av, sagt "ja, jeg vil gifte deg men det frieriet må du nok prøve på igjen!". 

I min bok hadde det der ikke vært et innafor frieri, men han skal ha for forsøket og burde rett og slett fått beskjed om at frieriet anses som ugyldig og fått veiledning i hvordan det burde gjøres :P 

Her i huset har mannen spurt om vi skal gifte oss mange ganger, og jeg har sagt: "Ja, men da må du kjøpe en ring og fri ordentlig". 

Anonymkode: 03fcf...0fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Hvem i helvete gifter seg? Geez...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sært men man kan ikke si noe på innsatsen. Han hadde jo en slags plan i hodet for hvordan han skulle fri det bare passet ikke med dine forventninger.

Anonymkode: e9054...c35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som synes dette var morsomt er noen umodne fjotter med sans for lavmålt underbuksehumor. Dette frieriet var bare vulgært, skittent. Hadde det vært meg, noe det heldigvis ikke var, hadde jeg sagt nei tvert.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, T-Rex skrev:

Hvem i helvete gifter seg? Geez...

Hvem i helvete spør så dumt? Geez....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen.

Det er jo ikke slik at jeg vil gjøre det slutt, og det er helt sikkert noe jeg kan le av når tiden får gå litt, men akkurat nå er jeg kjempeskuffet.

Og til dere som sier at dette betyr null og niks, at det er selve ekteskapet som betyr noe: Da antar jeg dere er helt ok med å gifte dere på prestekontoret eller hos sorenskriveren, hva er vitsen med et bryllup med gjester og venner, det er jo selve ekteskapet som betyr noe...

Vi er alle forskjellig, og har ulike interesser.

Anonymkode: 126b6...acb

Jeg syns dette var et ekkelt og vulgært frieri og jeg hadde ikke svart ja på den.

Men, til det du spør om ang. å gifte seg; ja, jeg kunne fint giftet meg stille og rolig uten kirke eller gjester osv... been there, done that... vi giftet oss helt hemmelig. Det viktigste var tross alt å være gift med mannen. 

Men, jeg hadde ikke svart ja på et sånt frieri som du fikk... 

Anonymkode: f952e...440

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes dessverre verre ting. En "artigper" skulle servere et fruktfat til konas syklubbvenninner, med sin egen nakne "banan" liggende blandt frukten :spy:

Anonymkode: 3404d...6d1

Ewww

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, T-Rex skrev:

Hvem i helvete gifter seg? Geez...

Folk som vil vise seg frem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, strynejenta skrev:

tror nok dette er et trolle tråd..

 

Vet ikke hva som er morsomst, at det er sant eller at det er tull :laugh: 

Anonymkode: bf5b0...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
7 timer siden, OPIgirl skrev:

Dere som synes dette var morsomt er noen umodne fjotter med sans for lavmålt underbuksehumor. Dette frieriet var bare vulgært, skittent. Hadde det vært meg, noe det heldigvis ikke var, hadde jeg sagt nei tvert.

Og dere som syns det var vulgært og skittent er pripne.

Jeeez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...