Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, canacas skrev:

Og dere som syns det var vulgært og skittent er pripne.

Jeeez.

Hva med de som bare syntes det var harry?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingenting2
36 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hva med de som bare syntes det var harry?

Hehe, jeg syns alle kan syns hva de vil jeg. Det er bare det å skulle rakke ned på de som syns det motsatte ble for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, canacas skrev:

Hehe, jeg syns alle kan syns hva de vil jeg. Det er bare det å skulle rakke ned på de som syns det motsatte ble for dumt.

Ja det er sant. Det er jo lov å sette pris på det. Altså jeg ser humoren. Men som sagt. Ikke akkurat et frieri man har lyst å fortelle noen om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Ja det er sant. Det er jo lov å sette pris på det. Altså jeg ser humoren. Men som sagt. Ikke akkurat et frieri man har lyst å fortelle noen om...

Jeg hadde digga det, dersom det var slik at jeg ønsket å gifte meg. Vi er forskjellige, og jeg innser at TS har en helt annen forutsetning for å være skuffa enn meg, nettopp fordi det å gifte seg er noe stort i hennes liv (og ikke-eksisterende i mitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2017 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Slike romantiske frierier var til jomfruer i gamledager, før paret i det hele tatt tenkte på sex eller hadde hatt sex,

Anonymkode: 1fb66...5bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike romantiske frierier var til jomfruer i gamledager, før paret i det hele tatt tenkte på sex eller hadde hatt sex,

Anonymkode: 1fb66...5bf

Selv ikke jomfruer kan da like romantikk eller? Og frierier var da ikke mer romantisk da når frieren spurte hennes far om han fikk lov å gifte seg med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Maleficenta skrev:

Selv ikke jomfruer kan da like romantikk eller? 

Kommer an på om du mener med eller uten bindestrek :laugh:

Anonymkode: 2c305...a24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på om du mener med eller uten bindestrek :laugh:

Anonymkode: 2c305...a24

Tror gjerne det skulle vært en bindestrek der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez, det er jo bare et frieri det er snakk om, skulle tro han hadde gjort noe helt grusomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min kjære fridd på en slik måte så tror jeg at jeg hadde svart at han heller fikk fri på en ordentlig måte før han fikk noe svar.

Riktignok er kjæresten din kreativ.. Men jeg ville nok brukt kreativiteten til en annen måte å fri på. Skjønner du er skuffet over måten det skjedde på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitner vel om at han ikke bryr seg særlig. Han vet hvor viktig dette var for deg å gav likevel faen, så neste gang noe skjer som er stort for han er det jo bare å gi faen og heller gjøre noe vulgært fordi det er morsomt.

Hva med å faktisk bry seg om partner å legge inn litt innsats? Hadde aldri ødelagt noe som betydde mye for mannen min.

Anonymkode: 979d7...c83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2017 den 17.01, AnonymBruker skrev:

Hovedkjernen som en hel haug av kg'ere ikke har fått med seg er ikke at det var hysterisk morsomt, originalt osv. Hovedkjernen og problemet er at han har gitt beng i ts. Å overreagere hadde vært om hun forventet å bli fridd til i hest og kjerre, men ble i stedet fridd til i en annen romantisk setting.

Beklager ts, men jeg tror ikke han er rett for deg.

Anonymkode: eb16f...fa6

Så enig. Useriøs type. Hva blir det neste?

Anonymkode: 979d7...c83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stille leser

LMAO. Så jævla vittig. Bedre en kompisen min som satt på kjerringa ringen mens hun sov. "for han gadd ikke stresse med det og var "mannen" i huset uansett". LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2017 den 6.13, AnonymBruker skrev:

Haha, det her hadde jeg fnist av, sagt "ja, jeg vil gifte deg men det frieriet må du nok prøve på igjen!". 

I min bok hadde det der ikke vært et innafor frieri, men han skal ha for forsøket og burde rett og slett fått beskjed om at frieriet anses som ugyldig og fått veiledning i hvordan det burde gjøres :P 

Her i huset har mannen spurt om vi skal gifte oss mange ganger, og jeg har sagt: "Ja, men da må du kjøpe en ring og fri ordentlig". 

Anonymkode: 03fcf...0fb

Og der går du....

 Det kan jammen ikke være greit å være mann med de krava til prestasjon som dere stiller. Jeg skjønner godt at menn lar være å fri for det må være ydmykende å få nei, gang på gang, fordi frieriet ikke stiller til forventningene! Var jeg mann ville jeg begynt å vurdere og tenke på hvordan jeg skulle klare å møte forventningene senere i livet. Jeg hadde nok følt meg veldig utilstrekkelig og latt være! 

Frieriet var harry, dog orginalt og gjennomtenkt! Ts kan iallefall starte å planlegge bryllupet sitt, i motsetning til enkelte andre her inne.... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er hårsår. 

Her har han faktisk tatt er valg om at det er deg han vil tilbringe livet med, også bitcher du over at frieriet var vulgært.... du høres ut som du vil forlove deg og gifte deg mest pga det materialistiske.... du bør kanskje tenke igjennom hva som betyr mest for deg. Det perfekte frieri og det perfekte bryllup? Eller det faktum at han fridde til deg på en unik måte og nå får du mulighet til og kalle han for mannen din? 

Anonymkode: 0b705...4db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahaha! Digger kjæresten din :D

Vi jenter må komme oss over disse kleine romantiske jentefilmene der alt skal være så forbanna romantisk og firkantet hele tiden. 
Han vil gifte seg med deg. Er ikke det bra nok????

Hvorfor skal alt alltid være slik jenten vil? Vil du at mannen skal fri så syns eg faktisk han skal få gjøre det slik han vil selv. Hvis ikke kunne du ha tatt deg av frieriet selv ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå sprer denne tråden seg på facebook. Det er flaut å se sine egne innlegg via andre sosiale medier. Lurer på om jeg må hoppe av dette forumet snart.

Anonymkode: b30d7...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, men snart kommer det vel tråder på brullyp og famileforumet med klaging på gaver, mannens ønsker til brullyp, venninner som lager feil type utdrikkingslag og what not. Hva er det med folk i dag.

Anonymkode: 2c451...718

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi snart en tråd om Hun fridde med puppen?

Anonymkode: 3404d...6d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...