Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går kubba jeg fra klokken åtte, så det ble en hviledag. Nå er akkurat en litt lat, men fremdeles god og svett mil unnagjort! Satser på litt høyere tempo neste gang :link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente ikke noe spesielt i dag. Istedenfor å ta bil gikk jeg til jobb og tok en tur i sola og kjente på varmen i shortsen :briller2:

Så om noen så en kjekkas rundt i shortsen så var det nok meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches
14 minutter siden, debattanten skrev:

Jeg trente ikke noe spesielt i dag. Istedenfor å ta bil gikk jeg til jobb og tok en tur i sola og kjente på varmen i shortsen :briller2:

Så om noen så en kjekkas rundt i shortsen så var det nok meg. 

👍😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rich Piana ligger i koma med hjertestans nå. Om ikke dette gir motivasjon til å gjøre noen ekstra "Reps for Rich" så vet ikke jeg.

PR skal taes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: løping ✔️

Onsdag: sirkeltrening ✔️

Fredag: løping ✔️

Søndag: løping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

235 i markløft idag 😃 Prøvde 2 reps, men det var ikke sjans...

Whoah, det er over tregangen av det meste jeg har tatt noen gang 💪🏼 Har riktignok ikke prøvd meg på 1RM, men tipper jeg ikke hadde kommet så fryyyktelig mye nærmere :rolleyes: 

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, miore skrev:

Whoah, det er over tregangen av det meste jeg har tatt noen gang 💪🏼 Har riktignok ikke prøvd meg på 1RM, men tipper jeg ikke hadde kommet så fryyyktelig mye nærmere :rolleyes: 

Ja det føles godt å øke så mye som jeg har gjort siste 2 månedene hvor jeg har fokusert mest på styrke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyrus skrev:

Ja det føles godt å øke så mye som jeg har gjort siste 2 månedene hvor jeg har fokusert mest på styrke 😊

Fremgang er jo den beste motivatoren for ennå mer trening og fremgang :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, falt av denne tråden, men løp alt jeg skulle - det ble bare på heelt andre dager enn jeg satte opp! 

I dag ble det 5 km fartslek med hunden. Han fikser intervallene mine, han. :hund:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, miore skrev:

Fremgang er jo den beste motivatoren for ennå mer trening og fremgang :nigo: 

Pwo funker bedre 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/30/2017 den 20.20, Roci skrev:

Jeg trener 3 ganger i uka, samme dager som deg. Mitt beste råd når man sliter med motivasjon, er å si til seg selv at "ok, nå tar jeg på meg treningstøyet og så prøver jeg å trene i 15 minutter. Hvis jeg etter disse 15 minuttene kjenner at jeg ikke har lyst, så kan jeg dra hjem/la være å trene". 

For å si det sånn, så har jeg aldri avbrutt en økt etter disse 15 minuttene, selv når jeg har vært lite motivert i utgangspunktet. Lykke til :)

 

Bruker liknende på mine PT kunder.. På tunge dager har de én regel å følge : dra på trening og gjør den ene øvelsen du liker aller best. Hvis du etter den fremdeles ikke føler deg i form til å trene så dra hjem. Da har du iallfall dratt og gjort et forsøk. Ofte er det vanskeleg å skilje mellom kva som er mentalt og fysisk når det gjelder å føle eg sliten og ofte vil ein kvikne til om ein berre kommer i gang. Andre ganger trenger ein faktisk å ta seg fri men generelt tåler kroppen mykje meir enn kva folk flest trur

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Cyrus skrev:

Pwo funker bedre 😁

Aldri smakt, men antar det hadde ført til 235 kg i mark for meg også på no time :fnise: 

---

i dag ble det tid til en kjapp 6 km-tur på mølle - litt mer tempo denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det så stille her inne? Vi har vel ikke mistet motivasjonen bare pga helga folkens??!! 

Idag skal jeg trene bein, og det kommer til å bli tungt, slitsomt, vondt, svett, og EPISK!! Også er det lørdag så idag skal jeg spise meg en sjokolade 😁

Jeg kunne nok egentlig trengt litt mer søvn mellom 12-timerne på jobb denne helga, men hvem har egentlig tid til slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet hjem fra 5,5 raske km til butikken, med hund og ryggsekk - i pissregn! Tar det som dagens trening, jeg. Nå skal jeg dusje og ikke bevege meg ut av huset mer i dag, grøss for et vær!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart på IKEA med ungene....?? 😂😂

Neida, skal se om ikke det blir en økt i kveld når barna sover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...