Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble en rooolig push idag 😊 Herregud så deilig en reel skulderpump er. Ny pers i skulderpress ble det også 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Cyrus skrev:

Ble en rooolig push idag 😊 Herregud så deilig en reel skulderpump er. Ny pers i skulderpress ble det også 😎

Nice! Kjører du med stang? Jeg gjør det, tung øvelse.

Økte i dag og klarte å fullføre 5x5 på 37,5kg! Neste uke skal jeg ha 10kg platene på 😎😎😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, debattanten skrev:

Nice! Kjører du med stang? Jeg gjør det, tung øvelse.

Økte i dag og klarte å fullføre 5x5 på 37,5kg! Neste uke skal jeg ha 10kg platene på 😎😎😎

Jeg klarte endelig 3 x 5 reps på 57,5 idag, så jeg får kjøre med middagstallerkner neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Ska si det er mange spreke/sterke folk der ute!👏👏👏💪 jeg tok meg en powerwalk med musikk på øret i solen, endte med å bli søkk gjennomvåt...va friskt då!

Endret av Peaches
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null trening ennå 😂🙈😵 men imorgen er jeg i gang igjen. Da blir det ENDELIG løftet vekter igjen :ninuskapus: eeelsker styrketrening! 💪🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man feilberegner insulindosen og ender opp med å måtte spise 145g carbs til frokost... #bloated

Men sånt blir det intense treningsøkter av 😁 Har dere andre noen faste ting dere alltid spiser før/etter trening?

Et lite bonusbilde fordi det hender jeg tar bilde av meg selv på trening 😜

 

Legg merke til det skitne speilet og cameltoen min 😅

Åja! Også har jeg trent rygg/biceps idag.

Endret av Cyrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere alle er :nori::trene:

Min trening har vært slik til nå: 
Mandag: Step - Gruppetime 60 min 
Tirsdag: Ergometersykkel 30 min + 30 min med styrkeøvelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyrus skrev:

Når man feilberegner insulindosen og ender opp med å måtte spise 145g carbs til frokost... #bloated

Men sånt blir det intense treningsøkter av 😁 Har dere andre noen faste ting dere alltid spiser før/etter trening?

Et lite bonusbilde fordi det hender jeg tar bilde av meg selv på trening 😜

20170808_114827.thumb.jpg.466b707b7053a7b7cd604450b0039293.jpg

Legg merke til det skitne speilet og cameltoen min 😅

Åja! Også har jeg trent rygg/biceps idag.

Du har jo god form! Ingen tvil om det. 

Jeg er ikke helt crazy på dietten da jeg koser meg mye med mat. Har jeg jobbet lang dag og har dårlig tid kan det bli omelett med et par brødskiver til etter trening.

Har da som regel i skinke, kylling, ost, tomat, oregano, timian, knuste mandler og lignende i. Stekt i litt smør, kan finne på å ha litt olje evt parmesan på toppen :P 

4 egg om det er middag. 

IMG_1312.thumb.JPG.38b4d31f7dbf0bbe81c4d1cfdda57197.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, debattanten skrev:

Du har jo god form! Ingen tvil om det. 

Jeg er ikke helt crazy på dietten da jeg koser meg mye med mat. Har jeg jobbet lang dag og har dårlig tid kan det bli omelett med et par brødskiver til etter trening.

Har da som regel i skinke, kylling, ost, tomat, oregano, timian, knuste mandler og lignende i. Stekt i litt smør, kan finne på å ha litt olje evt parmesan på toppen :P 

4 egg om det er middag. 

IMG_1312.thumb.JPG.38b4d31f7dbf0bbe81c4d1cfdda57197.JPG

Ooo!! Delicious!

Det var noe ganske annet enn den tupperwareboksen med brun ris, kylling, og grønnsaker som jeg har hatt med på jobb HVER DAG hele forrige uke 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, debattanten skrev:

Du har jo god form! Ingen tvil om det. 

Jeg er ikke helt crazy på dietten da jeg koser meg mye med mat. Har jeg jobbet lang dag og har dårlig tid kan det bli omelett med et par brødskiver til etter trening.

Har da som regel i skinke, kylling, ost, tomat, oregano, timian, knuste mandler og lignende i. Stekt i litt smør, kan finne på å ha litt olje evt parmesan på toppen :P 

4 egg om det er middag. 

IMG_1312.thumb.JPG.38b4d31f7dbf0bbe81c4d1cfdda57197.JPG

Jeg trodde 2 egg om dagen var farlig..

Anonymkode: ee8c3...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Cyrus skrev:

Ooo!! Delicious!

Det var noe ganske annet enn den tupperwareboksen med brun ris, kylling, og grønnsaker som jeg har hatt med på jobb HVER DAG hele forrige uke 😄

Hva slags brun ris bruker du? Og hva slags grønnsaker? 

Anonymkode: ee8c3...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags brun ris bruker du? Og hva slags grønnsaker? 

Anonymkode: ee8c3...34f

Vanlig fullkornsris av valgfritt merke.

Brokkoli, rosenkål, eller wokblanding fra findus om jeg føler meg skikkelig gæærn.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde 2 egg om dagen var farlig..

Anonymkode: ee8c3...34f

Jeg spiste 12 egg om dagen i 3 måneder. Så jeg tror det går greit 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde 2 egg om dagen var farlig..

Anonymkode: ee8c3...34f

Har hørt mye forskjellig, men jeg spiser ikke nødvendigvis 4 hver dag hele uken. 

9 minutter siden, Cyrus skrev:

Ooo!! Delicious!

Det var noe ganske annet enn den tupperwareboksen med brun ris, kylling, og grønnsaker som jeg har hatt med på jobb HVER DAG hele forrige uke 😄

Hehe, litt kosemat det der. Jeg er nok en som prioriterer mye tid på kjøkkenet. En slags hobby :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min plan er å komme meg tilbake på treningssenteret nå etter ferien når det føles litt fremmed igjen. Hittil har jeg vært ca. 100 m fra inngangsdøra og likevel ikke somlet meg inn. Har gitt meg selv frist til helgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

I dag har jeg trent overkropp...blir så motivert av denne tråden at jeg heiv på litt mer vekt...så i dag trente jeg med 6, 3 kg pr arm på biceps triceps og skuldre, kjente at et kunne tatt på mer egentlig 🤔. Ikke akkurat imponerende sammenliknet med andre her hehe, men fremskritt 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cyrus skrev:

Når man feilberegner insulindosen og ender opp med å måtte spise 145g carbs til frokost... #bloated

Men sånt blir det intense treningsøkter av 😁 Har dere andre noen faste ting dere alltid spiser før/etter trening?

Et lite bonusbilde fordi det hender jeg tar bilde av meg selv på trening 😜

 

Legg merke til det skitne speilet og cameltoen min 😅

Åja! Også har jeg trent rygg/biceps idag.

Har ingenting fast, MEN er veldig veldig svak for denne herligheten etter en fjelltur eller tung styrkeøkt 😍

 

Idag ble det først en styrkeøkt på meg, Helkropp. Så ble det litt cardio i regnet etter på. 😊

IMG_9190.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Peaches skrev:

I dag har jeg trent overkropp...blir så motivert av denne tråden at jeg heiv på litt mer vekt...så i dag trente jeg med 6, 3 kg pr arm på biceps triceps og skuldre, kjente at et kunne tatt på mer egentlig 🤔. Ikke akkurat imponerende sammenliknet med andre her hehe, men fremskritt 😅 

Super innsats! Utfordre seg selv er veldig bra, da går det bare en vei, oppover! :)

De fleste menneskene du har omgitt deg med i det siste har sikkert ikke løftet en eneste kg de siste dagene så bra jobbet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...