Gå til innhold

Motivasjonstråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min litt stasjonære periode er i gang. Jeg føler meg fremdeles rimelig mørbanket etter inngrepet, men fikk til en 4 km gåtur med litt bakker, så jeg er så vidt i gang igjen! :) 1/5 unnagjort for uka. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en forbanna møkkadag! Jeg kom på gymmet sååå klar for legday, men til min store fortvilelse var squatracket så opptatt at jeg like gjerne kunne kjøre push. Til min store fortvilelse stilte jeg i genser idag i tilleg, så når det først skulle være mange folk der så var det ingen av dem som fikk bevitne min episke skulderpump..

Så kom jeg hjem, og der var sluket i vasken på badet tett, så jeg måtte demontere alt av rør for å fikse det. Da fikk jeg veldig dårlig tid til det jeg egentlig skulle som var å male et par vegger i et rom i kjelleren, så nå er jeg gjennomsvett for andre gang idag etter speedpainting på stjernenivå. Og nå er det rett og hente unger. Idag blir det takeaway sushi for jeg gidder rett og slett ikke styre med middag.

Så en dårlig dag for Cyrus.. Hvordan har det gått for dere andre?

En liten snutt med vår dark lord janoy som forklarer forskjellen på overkropp og underkropp. Enjoy 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbake igjen etter en pause! I tillegg starter skolen igjen om ikke lenge..  :ac:
Dagens økt blir Zumba 60 min :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Jeg trente styrke bein og mage. Gikk en tur med musikk òg, var nydelig vær og varmt i dag. Kanskje jeg tar en dukkert i morgen 🐋🙄 ellers så har jeg sett etter treningsbenker på nettet, ønsker meg en som denne : https://www.aktivshop.no/products/kombinasjonsbenk-tb65?gclid=CjwKCAjw2s_MBRA5EiwAmWIac_wfPgARyoK1aliN37-jAw7tHsOOyc1f2hMDm_TRHiPANB-L49c8LhoC8tEQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎/‎08‎/‎2017 den 23.27, Cyrus skrev:

Selvfølgelig! Her er ALLE velkomne 😊 I morgen skal vi dele hverandres ultimate motivasjonslåter, og jeg kan på forhånd advare om at vi skal noen tiår tilbake i tid 😁

 

På ‎15‎/‎08‎/‎2017 den 8.35, miore skrev:

Både plass og en klem :klem: Håper du får hjelp av helsevesenet også, sånn at treningen blir fornuftig i form og omfang!

 

På ‎15‎/‎08‎/‎2017 den 9.19, Peaches skrev:

Skjønner at du er frustrert. To av mine nærmeste har ME, og jeg ser at det å presse seg for masse gjør mer skade enn godt. Jeg tenker at du trenger nok mye hvile og tilpasset aktivitet, slik at du ikke går på en smell og rett i kjelleren. Men du må jo begynne en plass, så her kan vi bidra med en motivasjonsboost, så velkommen😁 Motivasjon er starten til å bli mer aktiv!👍

Takk for det.

Føler meg ganske overlatt til meg selv i dagliglivet. Har vært til ct og samtale med lungelege, skal tilbake igjen etter tre måneder. Ellers er det å prøve å feile på egenhånd. Jeg går til fysioterapeut, samme som før jeg ble syk. Ingen ekspertise i forhold til lungesykdommer. Sliten og frustrert i dag.

 

Anonymkode: 77bfd...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Peaches skrev:

Jeg trente styrke bein og mage. Gikk en tur med musikk òg, var nydelig vær og varmt i dag. Kanskje jeg tar en dukkert i morgen 🐋🙄 ellers så har jeg sett etter treningsbenker på nettet, ønsker meg en som denne : https://www.aktivshop.no/products/kombinasjonsbenk-tb65?gclid=CjwKCAjw2s_MBRA5EiwAmWIac_wfPgARyoK1aliN37-jAw7tHsOOyc1f2hMDm_TRHiPANB-L49c8LhoC8tEQAvD_BwE

Max belastning 200kg?? What is this, a bench for ants??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag ble ikke som planlagt, fortsatt ganske sliten etter gårsdagens strabaser. Ingen klesvask, dessverre. Ny sjanse senere i uka (vi har rene klær så vi klarer oss en stund til.)

Dagen startet med time hos fysioterapeut. Eller, rettere sagt, drosjesjåfør som kjeftet meg huden full på vei til timen. Delvis min feil, hadde tatt feil av tidspunktet så var ikke klar da jeg skulle vært det. Noe jeg beklaget, flere ganger. Ikke fikk han svar på mobilen, som er ødelagt. Og verst av alt: Det er folk som ikke har navn på ringeklokka, hva skal han gjøre da? Vi har navn på ringeklokka, han ringte på, noe jeg sa til han. "Ja, men hva hvis dere ikke hadde hatt det? Hva skulle jeg gjort da?" Ti minutter kjefting fordi manlgende navn på ringeklokka ville gjort det vanskelig for han.

Fikk i hvert fall trent i dag, 10 minutter/2,5 km på treningssykkel. 80 kg benpress. 5 kg på hver arm, strekke armene utover (har nok et navn, men jeg vet ikke hvilket). Jeg har blitt sterkere! Og jeg er veldig fornøyd med at jeg greide å tilpasse tempo og motstand så jeg faktisk klarte å sykle 10 minutter. (Første gang jeg har klart så lenge, har lett for å gå for hardt ut og bruke opp alt for mye krefter alt for fort.)

Så hjem, utmattet, delvis etter gårsdagen, og sov i flere timer.

I morgen blir en ny, aktiv dag, med nye krefter. Tror jeg kommer til å ha mer krefter igjen i morgen. Har ingen treningsplaner for morgendagen, men har en del andre gjøremål som innebærer fysisk aktivitet.

Håper på en liten applaus til tross for at det ikke ble noen klesvask.

Har bestemt meg for å bruke et eget kallenavn i denne tråden:

O2-brukeren.

 

Anonymkode: 77bfd...c92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches
17 minutter siden, Cyrus skrev:

Max belastning 200kg?? What is this, a bench for ants??

😂😂 altså jeg er jo en lett og slank kvinne ,og har ikke tenkt å satse på fitnessmuskler, jeg ønsker å bli sterkere og holde meg slank og fit😉 tror neppe jeg kommer til å overbelaste denne benken😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagen i dag ble ikke som planlagt, fortsatt ganske sliten etter gårsdagens strabaser. Ingen klesvask, dessverre. Ny sjanse senere i uka (vi har rene klær så vi klarer oss en stund til.)

Dagen startet med time hos fysioterapeut. Eller, rettere sagt, drosjesjåfør som kjeftet meg huden full på vei til timen. Delvis min feil, hadde tatt feil av tidspunktet så var ikke klar da jeg skulle vært det. Noe jeg beklaget, flere ganger. Ikke fikk han svar på mobilen, som er ødelagt. Og verst av alt: Det er folk som ikke har navn på ringeklokka, hva skal han gjøre da? Vi har navn på ringeklokka, han ringte på, noe jeg sa til han. "Ja, men hva hvis dere ikke hadde hatt det? Hva skulle jeg gjort da?" Ti minutter kjefting fordi manlgende navn på ringeklokka ville gjort det vanskelig for han.

Fikk i hvert fall trent i dag, 10 minutter/2,5 km på treningssykkel. 80 kg benpress. 5 kg på hver arm, strekke armene utover (har nok et navn, men jeg vet ikke hvilket). Jeg har blitt sterkere! Og jeg er veldig fornøyd med at jeg greide å tilpasse tempo og motstand så jeg faktisk klarte å sykle 10 minutter. (Første gang jeg har klart så lenge, har lett for å gå for hardt ut og bruke opp alt for mye krefter alt for fort.)

Så hjem, utmattet, delvis etter gårsdagen, og sov i flere timer.

I morgen blir en ny, aktiv dag, med nye krefter. Tror jeg kommer til å ha mer krefter igjen i morgen. Har ingen treningsplaner for morgendagen, men har en del andre gjøremål som innebærer fysisk aktivitet.

Håper på en liten applaus til tross for at det ikke ble noen klesvask.

Har bestemt meg for å bruke et eget kallenavn i denne tråden:

O2-brukeren.

 

Anonymkode: 77bfd...c92

Får applaus likevel👏👏👏😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt meg bort! 

Løp på mandag og i dag! Skal trene styrke på fredag. 

Jeg er 22 år:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Cyrus Ser at du er en som bruker proteinpulver effektivt. Så jeg lurer på:: Hva er det man bruker proteinpulver for? Kan man bruke det hvis man skal ned i vekt? Sånn ca 65 kg ned i vekt? Hva er whey pulver?

Anonymkode: ee8c3...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Peaches skrev:

Hvor gamle er dere her inne? Hadde vært artig å vite?😊

Ble nylig 18 år :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Cyrus Ser at du er en som bruker proteinpulver effektivt. Så jeg lurer på:: Hva er det man bruker proteinpulver for? Kan man bruke det hvis man skal ned i vekt? Sånn ca 65 kg ned i vekt? Hva er whey pulver?

Anonymkode: ee8c3...34f

Det blir for mye å forklare her. Kalorier er det viktigste om du vil ned i vekt. Om du vil kan du sende en pm så kan jeg forklare litt hvordan det fungerer. Min mening er uansett at proteinpulver skal brukes KUN om du teller ALLE proteinene du spiser hver dag, så du vet om du trenger å bruke det eller om det bare er penger i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg er visst gamlefar her på 30 år 😳

30 her også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cyrus skrev:

Det blir for mye å forklare her. Kalorier er det viktigste om du vil ned i vekt. Om du vil kan du sende en pm så kan jeg forklare litt hvordan det fungerer. Min mening er uansett at proteinpulver skal brukes KUN om du teller ALLE proteinene du spiser hver dag, så du vet om du trenger å bruke det eller om det bare er penger i dass.

Okei, takk for svar. Jeg ønsker å gå ned 65 kg, Er overvektig skjønner du. Jeg teller ikke alle proteinene jeg tar inn.. Tror jeg ikke kjøper det. :) Holder meg til kalorier og trening da. 

Anonymkode: ee8c3...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...