Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook

Hattivatti

Anbefalte innlegg

På Kvinneforum diskuterer de blant annet fjerning av rumpehår. Damene deler gladelig tips og historier om egen erfaring med rumpehårfjerning, mens noen få prøver å hinte om at det kanskje ikke er så lurt å være så åpenhjertig på facebook. Selvsagt blir de møtt med argumentet om at det er en lukket gruppe for kvinner. Kjempelukket du, rene Alcatraz.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

På Kvinneforum diskuterer de blant annet fjerning av rumpehår. Damene deler gladelig tips og historier om egen erfaring med rumpehårfjerning, mens noen få prøver å hinte om at det kanskje ikke er så lurt å være så åpenhjertig på facebook. Selvsagt blir de møtt med argumentet om at det er en lukket gruppe for kvinner. Kjempelukket du, rene Alcatraz.

Det er nå heldigvis lettere å rømme fra gruppen enn fra fengselet :link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei som la ut et innlegg om at hun har fått screenshots fra gutter hun har omtalt på gruppa og syntes det var ubehagelig :P Jeg forstår at det er ubehagelig, men hva forventet hun? At 11000 medlemmer skulle holde kjeft? Som kvinne selv, bør hun vite hvor bitchy andre kvinner kan være xD

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er noe som skjer flere ganger er det kanskje på tide å begynne å tenke litt over hva man skriver... :daane:

DXQwYaRVQwOXlW-ifqWcdA.png

Anonymkode: 1397c...799

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er noe som skjer flere ganger er det kanskje på tide å begynne å tenke litt over hva man skriver... :daane:

Er det mulig.....

Hvis noen gidder å kommentere, så kan dere gi henne tips om å lage en bruker på Kvinneguiden. Facebook er ikke laget for å poste anonyme innlegg  :murvegg:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo ikke pratet om dem anonymt dersom de kan bli gjenkjent av andre, kjenne seg selv igjen i det som ble skrevet og så kontaktet henne fordi hennes navn står på posten. Skal man snakke detaljert om intime detaljer fra forhold må man gjøre det i sofakroken med gode venninner og ikke på facebook foran tusenvis av andre mennesker. Dersom hun virkelig skriver ting som får andre til å ta kontakt med vedkommende hun skriver om, så er det vel bare greit at hun føler at hun ikke lenger har mulighet til å skrive fritt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvinneforum er det en som har skrevet et eviglangt innlegg, på dialekt selvfølgelig. De eneste kommentarene der er "vi skjønner ingenting"...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MalloryK skrev:

På kvinneforum er det en som har skrevet et eviglangt innlegg, på dialekt selvfølgelig. De eneste kommentarene der er "vi skjønner ingenting"...

Bilde av den kommentaren?

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Er det lov å nevne Kvinneguiden, du vet det forumet, her? ;)

Det er søren meg ikke mye bedre når folk her inne velger å spørre om de er de eneste som ikke liker tatoveringer. I en verden der tatoveringer fortsatt er i mindretall. Det er som å spørre om man er de eneste som liker ankelsokker. 

Og nå det er sagt, er vi hverfall anonyme i idiotien vår, om ikke annet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Til dåkker med skolebarn.
Våres sønn på 10 år 5 kl har overnatur på fjellet i dag. Han må ha med sæ sovepose, liggeunderlag, skifteklær, mat og drikke for 2 døgn, tursko på og støvler med, regnklær med,kniv + han har med litt snop og fiskestang.
Han har d i en tursekk for voksne å den e stapp full! Å svin tung! + at når han kommer på skolen så må han vist ha litt ekstra med i sekken (forstår ikke kor d e plass)
Har dåkkers barn sånne turdaga? Å må bære så mye? Va så vidt han klarte å gå m den sekken! Bor i en kommune som dem virkelig satse på helse og ut på tur aldri sur..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Merke klær på barn 0-4år? Kjør debatt 1f600.png😀1f600.png😀

Ja, det er ganske lurt å merke klærne. Spesielt hvis barnet går i barnehagen.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, penny_ skrev:

Ja, det er ganske lurt å merke klærne. Spesielt hvis barnet går i barnehagen.

Jeg hadde ihvertfall merket klær om det var snakk om mærkekler 

Anonymkode: 7edd5...d86

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det har nærmest blitt en trend å skrive ''hvem'' istedet for ''hvilken''. ''Hvem film er best? Hvem navn skal katten min ha?''. Jeg har faktisk aldri opplevd denne skrivefeilen før jeg ble med i disse gruppene.

Og nåde deg om du retter på dem, for DET ER SÅNN DE SKRIVER OG HERREGUD ER DU SÅ PERFEKT DA?!?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på den tåredryppende historien på Kvinneforum om hun som flyttet inn hos sykepleieren sin? Noen detaljer er litt rare, som at hun lå i senga og så nåværende ektefelle kline på parkeringen? Jeg har aldri kunne se ned på bakkenivå fra noen sykehusseng jeg har ligget i, bare rett ut. Og, hva i all verden slags sykepleier er det som tar med pasient hjem, uten å få sparken eller noe.

For meg virker historien å være et forsøk på å skrive den nye "onsdagsfilmen på TvNorge" (for de som husker dem... almost based on a nearly true story, liksom).

Endret av blomstre
Skrivefeil og litt edit
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, blomstre skrev:

Er det bare jeg som reagerer på den tåredryppende historien på Kvinneforum om hun som flyttet inn hos sykepleieren sin? Noen detaljer er litt rare, som at hun lå i senga og så nåværende ektefelle kline på parkeringen? Jeg har aldri kunne se ned på bakkenivå fra noen sykehusseng jeg har ligget i, bare rett ut. Og, hva i all verden slags sykepleier er det som tar med pasient hjem, uten å få sparken eller noe.

For meg virker historien å være et forsøk på å skrive den nye "onsdagsfilmen på TvNorge" (for de som husker dem... almost based on a nearly true story, liksom).

Eeh, ja! Det reagerte jeg også på. Ble litt for filmaktig til å kunne være sant 🙈 ligger man langflat i en sykehusseng ser man vel neppe helt ned på parkeringsplassen. 

Og hva er sjansen for at akkurat den sykepleieren som var der der og da skulle ta henne og datteren hennes inn i varmen 😅 Sånn helt ut av det blå...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må altså være den morsomste admin på FB. Starter tråd i gruppen sin (som forøvrig ble opprettet fordi det snart ikke er flere grupper igjen hun ikke er kastet ut fra pga måten hun snakker til folk og oppfører seg generelt), frekk i kjeften - man kan bli flau av mindre- sletter alle kommentarer som ikke går hennes vei. Jaggu godt popcornet var ferdig når hun litt senere prøvde seg i en annen gruppe. Stakkers kvinnemenneske. Oppriktig ment, det er virkelig synd i henne. 

IMG_8293.PNG

Anonymkode: 4c1bf...8ce

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett den videoen som spres overalt, om hun som blir overfalt av ex-samboeren mens babyen skriker i bakgrunnen? Ble lagt ut på fb i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som skriver at datteren hennes på 4 år har problemer med å bæsje og lar det derfor gå i buksen istedet.

Det er jo hyggelig av moren å dele dette med de over 11 000  medlemmene i denne gruppen. Datteren vil nok takke moren for at hun deler dette med alle medlemmene... :ironi:

Anonymkode: 473f4...f62

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...