Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

1 time siden, Guda85 skrev:

Kosegruppa❤️

Jeg vet ikke hva jeg skal si :hakeslepp:

 

ps. Så nå at det var samletråd for kvinnegrupper, og i kosegruppa er det både menn og damer 

Synes kosegruppa skal få innpass,høres ut som god underholdning :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Poppie skrev:

Synes kosegruppa skal få innpass,høres ut som god underholdning :fnise:

Hadde noen venner som er medlem der så ble nysgjerrig på hva det var... Og denne gruppa topper både hønehjørnet og kvinneforum! :haar:  

Må bare legge til denne: 

Jeg kjeder meg litt og begynner å bli litt redd det blir meg og spenolen resten av livet nå etter det har vært prat om meg og at jeg kan virke litt løs i gruppa, om jeg i det hele tatt får pult igjen jeg🤔😂 Så kunne DU hekka meg?🤔🙈😂🤞🏼🤞🏼PS. ikke ta meg så jævla seriøst!🤡 Kun for fun😂🐯✌🏼

Endret av Guda85
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Guda85 skrev:

Hadde noen venner som er medlem der så ble nysgjerrig på hva det var... Og denne gruppa topper både hønehjørnet og kvinneforum! :haar:  

Må bare legge til denne: 

Jeg kjeder meg litt og begynner å bli litt redd det blir meg og spenolen resten av livet nå etter det har vært prat om meg og at jeg kan virke litt løs i gruppa, om jeg i det hele tatt får pult igjen jeg🤔😂 Så kunne DU hekka meg?🤔🙈😂🤞🏼🤞🏼PS. ikke ta meg så jævla seriøst!🤡 Kun for fun😂🐯✌🏼

Ånei! Han er en gammel kollega av meg 😫

Anonymkode: b0bff...c5e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2017 den 20.13, Guda85 skrev:

Kosegruppa❤️

Jeg vet ikke hva jeg skal si :hakeslepp:

 

ps. Så nå at det var samletråd for kvinnegrupper, og i kosegruppa er det både menn og damer 

Vi kan dekke alle håpløse Facebookgrupper her. Det er tydeligvis mange å ta av :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, The Silence skrev:

Vi kan dekke alle håpløse Facebookgrupper her. Det er tydeligvis mange å ta av :ler:

Så bra! Måtte melde meg ut igjen av gruppa, jeg kan ikke bli sett av venner og kollegaer i noe slikt :laugh: :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Guda85 skrev:

Så bra! Måtte melde meg ut igjen av gruppa, jeg kan ikke bli sett av venner og kollegaer i noe slikt :laugh: :ninja: 

Haha, jeg lurer på om jeg må gjøre det samme. Sa det allerede etter å ha vært medlem i 2 minutter "HVA er det jeg har blitt medlem av? dette går ikke". Samboeren min var enig :P

jeg ser også at flere av mine Facebook-venner er veldig aktive der inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Brunsnegle skrev:

Haha, jeg lurer på om jeg må gjøre det samme. Sa det allerede etter å ha vært medlem i 2 minutter "HVA er det jeg har blitt medlem av? dette går ikke". Samboeren min var enig :P

jeg ser også at flere av mine Facebook-venner er veldig aktive der inne

Er det en "finn en pulevenn"-gruppe? Ser jeg har en masse kjente det... Deriblant flere i langvarige forhold, jo. 

Anonymkode: 2fad1...d06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det en "finn en pulevenn"-gruppe? Ser jeg har en masse kjente det... Deriblant flere i langvarige forhold, jo. 

Anonymkode: 2fad1...d06

At det var? Jeg skjønte ikke heelt hva du mente? Jeg snakker om "kosegruppa" :P kunne ikke falt meg inn å bli medlem av "Finn en pulevenn"-gruppe 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Brunsnegle skrev:

Haha, jeg lurer på om jeg må gjøre det samme. Sa det allerede etter å ha vært medlem i 2 minutter "HVA er det jeg har blitt medlem av? dette går ikke". Samboeren min var enig :P

jeg ser også at flere av mine Facebook-venner er veldig aktive der inne

Jeg angrer litt på at jeg meldte meg ut, var god underholdning da :fnise: 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en "finn en pulevenn"-gruppe? Ser jeg har en masse kjente det... Deriblant flere i langvarige forhold, jo. 

Anonymkode: 2fad1...d06

Det er en "vær mest pervo, flørtete, løs, dum -gruppe", pluss en dusj hønehjørnet-glitter over det hele 

ikke en dating gruppe i seg selv 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Guda85 skrev:

Jeg angrer litt på at jeg meldte meg ut, var god underholdning da :fnise: 

Det er en "vær mest pervo, flørtete, løs, dum -gruppe", pluss en dusj hønehjørnet-glitter over det hele 

ikke en dating gruppe i seg selv 

Ja, jeg har ikke klart å melde meg ut riktig enda :ler:  det er så mye pinlig der inne! Sitter mye med haka nedpå knærne, av alt det dumme de klarer å lire ut av seg :P

NÅ skjønte jeg hva AB_d06 mente :fnise: og nei, det er ikke en sånn type gruppe, håper jeg, haha. I og med at jeg er i et langvarig forhold selv :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kløft-tråden på kosegruppa. Mange av jentene legger ut MED ansikt... :klaske:

Anonymkode: f1211...c69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2017 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Er det en "finn en pulevenn"-gruppe? Ser jeg har en masse kjente det... Deriblant flere i langvarige forhold, jo. 

Anonymkode: 2fad1...d06

Finnes det sånne grupper???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt svett av svarene til den anonyme forespørselen inne på Kvinneforum om tips til hvordan bli kvitt urinveisinfeksjon! Dama skriver at hun har konstant vondt og at smertene er så ille at hun nesten ikke klarer å gå, og så kommer svarene om tranebær, kjerringrokkte, aloe vera og grønnsåpevann... Hvor fjern går det an å bli???? Dama må selvsagt komme seg til lege og få antibiotika! Dette er åpenbart mer enn bare en lett urinveisinfeksjon som man kan selvmedisinere hjemme med alternative metoder.

Og så den tråden der man skal gjette alderen på hverandre... De aller fleste har selvsagt sminket seg grundig, tatt selfie i bra lys og med et nesten usynlig filter på bildet... Standardsvaret er selvsagt 25! :fnise::rolleyes: Hadde vært mye gøyere om de turdte å legge ut usminket bilde der alle linjer, kviser, flekker og ujevn hud vistes. F.eks. "Gjett hvor gammelt dette morratrynet er!" :ler:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.8.2017 den 22.07, Brunsnegle skrev:

At det var? Jeg skjønte ikke heelt hva du mente? Jeg snakker om "kosegruppa" :P kunne ikke falt meg inn å bli medlem av "Finn en pulevenn"-gruppe 😂 

Jeg misforsto også og måtte søke på facebook for å se om en sånn gruppe finnes, og det gjør det faktisk! :ler: Ikke særlig mange medlemmer der og heldigvis ingen kjente :P
Vurderer nesten å sjekke ut Kosegruppa for å få litt ekstra underholdning i hverdagen men tror kanskje jeg har nok med visse andre grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/13/2017 den 14.07, Honey Dew skrev:

Kan du dokumentere denne påstanden?

Du mener jeg skal sende rundt spørreskjema til i alle gruppene og kartlegge den mentale helsen deres eller hva? Det er ganske logisk om du forsøker tenker gjennom det. Og det at jeg googlet den ene kvinnen og umiddelbart fant henne snakke om at barnet ble som nyfødt tatt av BV sier sitt.

Se på hvordan de skriver, hva de skriver. Forsøk å tenke deg frem til hvordan disse menneskene tenker. Hvordan de oppfatter verden. Om du forsøker sette deg inn i hvordan disse menneskene tenker, så vil du merke at det krever en mangel på innsikt og forståelse for at det skal være mulig- den samme type feil man finner blant de gruppene jeg nevnte. 

Anonymkode: 25fd1...c8b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener jeg skal sende rundt spørreskjema til i alle gruppene og kartlegge den mentale helsen deres eller hva? Det er ganske logisk om du forsøker tenker gjennom det. Og det at jeg googlet den ene kvinnen og umiddelbart fant henne snakke om at barnet ble som nyfødt tatt av BV sier sitt.

Se på hvordan de skriver, hva de skriver. Forsøk å tenke deg frem til hvordan disse menneskene tenker. Hvordan de oppfatter verden. Om du forsøker sette deg inn i hvordan disse menneskene tenker, så vil du merke at det krever en mangel på innsikt og forståelse for at det skal være mulig- den samme type feil man finner blant de gruppene jeg nevnte. 

Anonymkode: 25fd1...c8b

Jeg vil gjerne se dokumentasjon fra seriøs forskning på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg vil gjerne se dokumentasjon fra seriøs forskning på dette

Forskning på hva, nøyaktig?

Anonymkode: 25fd1...c8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang debatten om assistentlæreren kunne bruke armbåndet med Fuck Cancer (med bilde), så var det forunderlig at så mange skrev canser i kommentarfeltet. 

(Forstår at stavekontroll og dysleksi kan spille inn, men her var det så mange).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2017 den 20.13, Guda85 skrev:

Kosegruppa❤️

Jeg vet ikke hva jeg skal si :hakeslepp:

 

ps. Så nå at det var samletråd for kvinnegrupper, og i kosegruppa er det både menn og damer 

Fy f*** for en gruppe.

Måtte melde meg inn og se. Makan til oppførsel! Går fort ut igjen fra den!

Anonymkode: f69a1...e61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har skrevet et innlegg om at kjæresten sine klær/underbukser lukter sperm etter vasking. 

Finner lett ut av hvem som er kjæresten ved å gå inn på profilen. 

Altså, Come on. Hvem legger ut noe sånt? :fart2:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...