Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Honey Dew skrev:

Bilde av den kommentaren?

Jeg finner ikke igjen innlegget nå, har satt på varsler, men ingen skjønte noe, så ingen andre har kommentert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herreguuud jeg får helt noia av å se på hun som har snappen til Revehiet i dag. Hun hadde omvisning i huset på snap. FY FADER for et rot! Klær og colaflasker OVER ALT. Hun hadde middagsgjester i går og hadde ikke ryddet bort etter de en gang. Sto fortsatt middagstallerkner på bordet med matrester på! :hakeslepp: Hun sier hun tar det når hun får tid. NÅ har hun jo tid, men den kaster hun bort på snappen til revehiet. Herregud, dette var det verste jeg har sett i hele dag :fnise::ohmy::riste:
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Herreguuud jeg får helt noia av å se på hun som har snappen til Revehiet i dag. Hun hadde omvisning i huset på snap. FY FADER for et rot! Klær og colaflasker OVER ALT. Hun hadde middagsgjester i går og hadde ikke ryddet bort etter de en gang. Sto fortsatt middagstallerkner på bordet med matrester på! :hakeslepp: Hun sier hun tar det når hun får tid. NÅ har hun jo tid, men den kaster hun bort på snappen til revehiet. Herregud, dette var det verste jeg har sett i hele dag :fnise::ohmy::riste:
 

Hva er snappen? :jepp:

 

Anonymkode: 6ca1e...aa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det florerer av sminke/skjønnhets/jentegrupper på Facebook. Sminke-elskere (som er for de litt.. yngre, i mine øyne), Fifty Shades Of Makeup (bra, men alt for høy aktivitet, jeg blir nesten spammet ihjel av innlegg!), Beauty Cult (gruppe for en snapvlog..?) og lignende. 

Hvilke sminkegrupper er du medlem i? Hvilken er best? Trenger tips!

Anonymkode: 0b532...ab9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er snappen? :jepp:

 

Anonymkode: 6ca1e...aa3

revehiet_2017 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Sitronmelis skrev:

revehiet_2017 :fnise:

Shait, la de til, og så la de meg til. Not interested :link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Herreguuud jeg får helt noia av å se på hun som har snappen til Revehiet i dag. Hun hadde omvisning i huset på snap. FY FADER for et rot! Klær og colaflasker OVER ALT. Hun hadde middagsgjester i går og hadde ikke ryddet bort etter de en gang. Sto fortsatt middagstallerkner på bordet med matrester på! :hakeslepp: Hun sier hun tar det når hun får tid. NÅ har hun jo tid, men den kaster hun bort på snappen til revehiet. Herregud, dette var det verste jeg har sett i hele dag :fnise::ohmy::riste:
 

Vanligvis når folk sier "overse rotet" bruker jeg å himle med øynene, fordi deres definisjon av rot da er at fjernkontrollen ligger på stuebordet eller noe lignende. Men her var det jo så mye rot at det var svært vanskelig å kunne se noe annet. Og jeg er ikke så spesielt pertentlig av meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykka i livet for disse hønsene/kvinnsene/whatever må nå være å få utbrodere sexlivet sitt, generelt alt som har med sex å gjøre, under fullt navn foran et publikum man ikke ANER hvem er. Det må sitre i dem hver gang det kommer spørsmål á la: "Hvor ofte har dere sex". Da må straks 400 damemennesker utbrodere at de hadde sex samme dag som de kom hjem fra føden, og generelt har de jo sex hver dag, må vite. Ellers kan man jo slippe alle hemninger i tråder hvor en anonym (oh, the irony) spør om noen har blitt gravide av å hoppe av i svingen. De fniser vel inni seg da, sex, liksom! Her må jeg fortelle! Lyset er på, men det er ingen hjemme.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakket være når de forteller om peniser. "Kjæresten min har ikke den største, men er fornøyd med han likevel". Kjempe gøy å få slikt delt om seg selv 🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2017 den 18.54, MalloryK skrev:

Har dere sett den videoen som spres overalt, om hun som blir overfalt av ex-samboeren mens babyen skriker i bakgrunnen? Ble lagt ut på fb i går

Ingen som har sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får vondt v rotet til folk, jeg får vondt av hvor dårlig norsk man kan skrive.

Helt seriøst, dette er noe av det verste jeg har sett. Jeg måtte lese innlegget to ganger for å skjønne alt, datt ut flere ganger...

Det er så mye idiotisk å ta av blant de damene inne i disse gruppene, jeg har ikke ord...

(dette er fra kvinneforum, forresten)

IMG_7144.PNG

Anonymkode: 26501...547

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, penny_ skrev:

Nei. Ligger den ute enda? 

Ja, bl.a på Gapestokken. Jeg vil ikke legge ut direkte link. Men vær advart, den er ganske fæl. Hun som er i videoen har lagt den ut på hennes personlige FB side med veldig lang forklaring på hva som skjedde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, MalloryK skrev:

Ja, bl.a på Gapestokken. Jeg vil ikke legge ut direkte link. Men vær advart, den er ganske fæl. Hun som er i videoen har lagt den ut på hennes personlige FB side med veldig lang forklaring på hva som skjedde

Gi beskjed til barnevernet hvis det er mishandling

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen får vondt v rotet til folk, jeg får vondt av hvor dårlig norsk man kan skrive.

Helt seriøst, dette er noe av det verste jeg har sett. Jeg måtte lese innlegget to ganger for å skjønne alt, datt ut flere ganger...

Det er så mye idiotisk å ta av blant de damene inne i disse gruppene, jeg har ikke ord...

(dette er fra kvinneforum, forresten)

IMG_7144.PNG

Anonymkode: 26501...547

Så hun gir barnet frukt på butikken og så får det "gratis" fordi den er oppspist når de kommer til kassen og dermed ikke kan veies? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Gi beskjed til barnevernet hvis det er mishandling

Jeg tror alt det er allerede tatt  hånd om. Hun la ut videoen for å vise venner og familien hans (han som mishandlet henne) om hva hun har levd med i alle disse årene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen får vondt v rotet til folk, jeg får vondt av hvor dårlig norsk man kan skrive.

Helt seriøst, dette er noe av det verste jeg har sett. Jeg måtte lese innlegget to ganger for å skjønne alt, datt ut flere ganger...

Det er så mye idiotisk å ta av blant de damene inne i disse gruppene, jeg har ikke ord...

(dette er fra kvinneforum, forresten)

IMG_7144.PNG

Anonymkode: 26501...547

Jeg pleier vanligvis ikke å reagere på skrivefeil, jeg har nok noen skrivefeil selv med jevne mellomrom, men den der svei i øynene.. 

YOGURT 

Anonymkode: 70244...507

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Zinatara skrev:

Så hun gir barnet frukt på butikken og så får det "gratis" fordi den er oppspist når de kommer til kassen og dermed ikke kan veies? 

Det var ikke så lett å forstå. Jeg tolker det som at hun går til kassen med yoghurten og frukten før de fortsetter handelen, men at personalet i kassa syns det er ekkelt å ta betalt for frukten til ungen (??? :klo:). Derfor får de den gratis.

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2017 den 22.13, penny_ skrev:

Det var ikke så lett å forstå. Jeg tolker det som at hun går til kassen med yoghurten og frukten før de fortsetter handelen, men at personalet i kassa syns det er ekkelt å ta betalt for frukten til ungen (??? :klo:). Derfor får de den gratis.

Jeg forsto ikke helt hva jir besje betyr, så det kan godt hende din tolkning er rett ja. Jeg må si jeg syns litt synd på folk som har et så dårlig skriftspråk at de har vanskelig for å gjøre seg forstått. 

Endret av Zinatara
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Zinatara skrev:

Jeg forsto ikke helt hva jir besje betyr, så det kan godt hende din tolkning er rett ja. Jeg må si jeg syns litt synd på folk som har eg så dårlig skriftspråk at de har vanskelig for å gjøre seg forstått. 

Gir beskjed. Jeg trodde det hadde med bæsj å gjøre, så skjønte heller ingenting med det første :laugh:

............

Tråd om abort: http://imgur.com/a/07nzg
Hun blåe skyldte til slutt på fylla for innleggene sine.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...