Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Det er sikkert ekstremt trangsynt og forferdelig av meg, men når folk skriver på dialekt oppfatter jeg de automatisk som mindre intelligente. 

Anonymkode: 65cc7...881

Enig.

Anonymkode: ecac3...e95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anthrax
1 time siden, StripetePysjamas skrev:

Gikk nok ikke helt som forventet i natron-tråden på Kvinneforum :plystre:

Åh jeez.... Spiser 500-800 kcal om dagen hu der... Altså, hjelpes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admins på kvinneforum, jeg synes dere er et eksempel til etterfølgelse! Innlegg fra medlem:

Hej. Helt ok med regler her och sier inget om de...men før FAN skjerpings admin! Ta din ton ned ett hakk før att fortsatt ha en hyggelig tone her inne ! Hvis du skal vara sur og bitter och peka finger, hold deg på pm och låt det som skrives på pm stanna der! Jag har ingen intresse før att se vad du skrivit eller hvordan du skriver ting på her ang regler. Jeg er selv admin på kjøp og selg østfold med over 30 000 medlemmer ALENE ...og kan fortsatt holde en god tone ! Med svar på spørsmålet her som var her inne føre det blev sletta så er jeg ikke enig. Jeg jobber som lærer 1-8 trinn og varet borte i noen av disse saker du nevner. Jeg har ALDRI sagt at det er fordi...neidu gutter får samme regler og forholde seg til som jenter !!!

Ikke bare godkjenner admin denne posten, flere svarer konstruktivt i tråden og ber vedkommende sende dem en pm.

Her har iallfall Hønehjørnet og matfrabunnen noe å lære! 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Poppie skrev:

Admins på kvinneforum, jeg synes dere er et eksempel til etterfølgelse! Innlegg fra medlem:

Hej. Helt ok med regler her och sier inget om de...men før FAN skjerpings admin! Ta din ton ned ett hakk før att fortsatt ha en hyggelig tone her inne ! Hvis du skal vara sur og bitter och peka finger, hold deg på pm och låt det som skrives på pm stanna der! Jag har ingen intresse før att se vad du skrivit eller hvordan du skriver ting på her ang regler. Jeg er selv admin på kjøp og selg østfold med over 30 000 medlemmer ALENE ...og kan fortsatt holde en god tone ! Med svar på spørsmålet her som var her inne føre det blev sletta så er jeg ikke enig. Jeg jobber som lærer 1-8 trinn og varet borte i noen av disse saker du nevner. Jeg har ALDRI sagt at det er fordi...neidu gutter får samme regler og forholde seg til som jenter !!!

Ikke bare godkjenner admin denne posten, flere svarer konstruktivt i tråden og ber vedkommende sende dem en pm.

Her har iallfall Hønehjørnet og matfrabunnen noe å lære! 

Håper hun ikke er lærer i norsk:P

Anonymkode: 0f5e9...a34

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper hun ikke er lærer i norsk:P

Anonymkode: 0f5e9...a34

Tviler på det. Hun er jo åpenbart svensk.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/6/2017 den 17.43, Honey Dew skrev:

Å ha rasistiske synspunkter er ikke det samme som å være psykisk syk

Det var det du tok ut av innlegget mitt, ja....

De fleste som er rasister av typen skjeller ut mennesker grunnet hudfargen, eller skriver om det på sosiale medier er mentalt syke. Du er ikke et friskt og glad menneske som du sitter og skriver dritt om mørkhudede mennesker på FB

Og det dramaet som ble linket til tidligere der det var et navn som ikke var strøket ut, jeg googlet kvinnen og fant en blogg der hun skriver at barnet ble tatt fra henne umiddelbart etter fødselen. Hun er altså så syk at hun ikke får lov å ha barnet sitt en gang.

De fleste menneskene dere gjørr narr av er psykisk syke eller har nedsatt intelligens. 

Anonymkode: 25fd1...c8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var det du tok ut av innlegget mitt, ja....

De fleste som er rasister av typen skjeller ut mennesker grunnet hudfargen, eller skriver om det på sosiale medier er mentalt syke. Du er ikke et friskt og glad menneske som du sitter og skriver dritt om mørkhudede mennesker på FB

Og det dramaet som ble linket til tidligere der det var et navn som ikke var strøket ut, jeg googlet kvinnen og fant en blogg der hun skriver at barnet ble tatt fra henne umiddelbart etter fødselen. Hun er altså så syk at hun ikke får lov å ha barnet sitt en gang.

De fleste menneskene dere gjørr narr av er psykisk syke eller har nedsatt intelligens. 

Anonymkode: 25fd1...c8b

Kan du dokumentere denne påstanden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jesus, hun på kvinneforum som henger ut en NAV ansatt på live, MED fullt navn! Altså skjønner at hun må være dødssliten og frustret men herregud, å henge ut en offentlig ansatt...Virker som hun har gått fullstending av hengslene, håper hun får hjelp. Blir flau på hennes vegne men greier ikke se vekk:P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt å se at il Duce fra Mat Fra Bunnen støtter adminsene i Kvinneforum når det gjelder å kaste ut folk som er uenige/ikke følger reglene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneforum.

Tråd om hva man hadde gjort om deres 14-årige datter ble gravid. Utrolig mange som sier de hadde støttet henne og latt henne bestemme, fordi en abort hadde gitt henne psykiske traumer. 

Så det å bli mor mens man er barn selv og ikke fullføre vgs slik at man blir avhengig av NAV før man blir konfirmert er et bedre alternativ?

Jeg har ikke barn selv, men jeg tror aldri jeg kunne ha oppfordret min hypotetiske 14-åring til å beholde. Det er idioti i mine øyne, og jeg ser ikke hvordan en abort (med et godt støtteapparat rundt) er mer traumatisk enn å ta ansvar for er barn når du er et barn selv.

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poppie skrev:

Kvinneforum.

Tråd om hva man hadde gjort om deres 14-årige datter ble gravid. Utrolig mange som sier de hadde støttet henne og latt henne bestemme, fordi en abort hadde gitt henne psykiske traumer. 

Så det å bli mor mens man er barn selv og ikke fullføre vgs slik at man blir avhengig av NAV før man blir konfirmert er et bedre alternativ?

Jeg har ikke barn selv, men jeg tror aldri jeg kunne ha oppfordret min hypotetiske 14-åring til å beholde. Det er idioti i mine øyne, og jeg ser ikke hvordan en abort (med et godt støtteapparat rundt) er mer traumatisk enn å ta ansvar for er barn når du er et barn selv.

 

enig, stusser over at såpass mange ville oppfordre til å beholde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, Tanuki skrev:

enig, stusser over at såpass mange ville oppfordre til å beholde.

Får virkelig ikke håpe at det hun skriver, handler om datteren hennes

Anonymkode: 473f4...f62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får virkelig ikke håpe at det hun skriver, handler om datteren hennes

Anonymkode: 473f4...f62

iJVtjwb.png

Anonymkode: 1397c...799

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tanuki skrev:

enig, stusser over at såpass mange ville oppfordre til å beholde.

Det er også noen som ville oppfordre til abort/adopsjon og mange som ville la barnet bestemme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosegruppa❤️

Jeg vet ikke hva jeg skal si :hakeslepp:

 

ps. Så nå at det var samletråd for kvinnegrupper, og i kosegruppa er det både menn og damer 

Endret av Guda85
Se PS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...