Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

1 time siden, MalloryK skrev:

Jeg tror alt det er allerede tatt  hånd om. Hun la ut videoen for å vise venner og familien hans (han som mishandlet henne) om hva hun har levd med i alle disse årene

Hun oppfordrer til å dele, men det gjør jeg ikke her. Hvis det er noen som vil se så send meg en pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier vanligvis ikke å reagere på skrivefeil, jeg har nok noen skrivefeil selv med jevne mellomrom, men den der svei i øynene.. 

YOGURT 

Anonymkode: 70244...507

Enig med deg, men det du mente er vel YOGHURT. Håper du tar det med godt humør, ble bare litt artig.

Anonymkode: b8cb2...22d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zinatara skrev:

Så hun gir barnet frukt på butikken og så får det "gratis" fordi den er oppspist når de kommer til kassen og dermed ikke kan veies? 

Jeg tolket det som noe i den duren, ja. Eller at hun noen ganger gir beskjed om at ungen har spist en frukt og slipper å betale. Er jo ganske vanskelig å veie en spist frukt, ikke alt som er stykkpris på..

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier vanligvis ikke å reagere på skrivefeil, jeg har nok noen skrivefeil selv med jevne mellomrom, men den der svei i øynene.. 

YOGURT 

Anonymkode: 70244...507

Hele innlegget var nær ved å ødelegge nattesøvnen min. Kan se forbi enkelte skrivefeil, men her er det jo en som ikke prøver i det hele tatt. Noen ganger lurer jeg på hvordan barna skal klare seg når foreldrene ikke kan skrive "Unnskyld" riktig engang, for eksempel....

 

 

Anonymkode: 26501...547

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolket det som noe i den duren, ja. Eller at hun noen ganger gir beskjed om at ungen har spist en frukt og slipper å betale. Er jo ganske vanskelig å veie en spist frukt, ikke alt som er stykkpris på..

Hele innlegget var nær ved å ødelegge nattesøvnen min. Kan se forbi enkelte skrivefeil, men her er det jo en som ikke prøver i det hele tatt. Noen ganger lurer jeg på hvordan barna skal klare seg når foreldrene ikke kan skrive "Unnskyld" riktig engang, for eksempel....

 

 

Anonymkode: 26501...547

Her er det nok dysleksi. 

Men da kan man fint bruke ordbok for retting på tlf eller skriveprogram på PC 

Anonymkode: 9c237...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, men det du mente er vel YOGHURT. Håper du tar det med godt humør, ble bare litt artig.

Anonymkode: b8cb2...22d

Hahaha, tar den med godt humør jeg. Jeg googlet det for ''sikkerthetsskyld'' før jeg postet den, og fikk da opp ''yogurt''. Ser nå at det var på den engelske wikipedia... Litt flau nå :fnise:

Anonymkode: 70244...507

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, penny_ skrev:

Kvinneforum

Egen tråd eller inne i den "upopulær" mening-tråden? 

Anonymkode: 4c1bf...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på utallige fora, og facebooksider(spesielt HH og kvinneforum) har jeg forstått at 90% av norges befolkning lider av dysleksi. Er i hvert fall alltid det de skylder på.

Rart. For jeg lider av dysleksi(diagnotisert) som ble betegnet som alvorlig selv. Det mange andre driver med, kaller jeg bare latskap. Og ja, selv en med dysleksi kan skrive korrekt, i steden for å gjemme seg bak diagnosen. I 2017 er vi tross alt så heldige at vi har google, digitale ordbøker og andre skriveprogrammer som kan være til hjelp selv om ikke alt blir heelt riktig alltid. 

Anonymkode: cb8b3...a3c

  • Liker 35
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, har dere sett innlegget om hun som hadde en skrikeunge, som måtte forlate restauranten? Og nå er FB siden til restauranten full av kritikk og 1 stjerner.
Hun forstår ikke selv hvorfor hun måtte gå, selv om ungen hennes bare lagde bråk. Kvinneforum

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Herregud, har dere sett innlegget om hun som hadde en skrikeunge, som måtte forlate restauranten? Og nå er FB siden til restauranten full av kritikk og 1 stjerner.
Hun forstår ikke selv hvorfor hun måtte gå, selv om ungen hennes bare lagde bråk. Kvinneforum

Herregud ja...
En flokk med sauer ._.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Chibi skrev:

Herregud ja...
En flokk med sauer ._.

Ganske hjernedøde sådanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Herregud, har dere sett innlegget om hun som hadde en skrikeunge, som måtte forlate restauranten? Og nå er FB siden til restauranten full av kritikk og 1 stjerner.
Hun forstår ikke selv hvorfor hun måtte gå, selv om ungen hennes bare lagde bråk. Kvinneforum

Ikke vær så streng da, han bare eksperimenterte med stemmen sin, og gud forby at man prøver å dempe en ettåring i fri utfoldelse. :ironi:

Anonymkode: 89452...36f

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Restaurant-innlegget har spredd seg i flere grupper. Haha, hun som postet det først forstår ikke problemet. Hun hadde en drittunge som bare skrek og skrek, men det er jo bare en baby? Alle i verden elsker jo å høre på babyskrik hele tiden, sant?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, MalloryK skrev:

Restaurant-innlegget har spredd seg i flere grupper. Haha, hun som postet det først forstår ikke problemet. Hun hadde en drittunge som bare skrek og skrek, men det er jo bare en baby? Alle i verden elsker jo å høre på babyskrik hele tiden, sant?

Minner meg om en gang jeg var hos frisøren. En annen dame som var der hadde med en baby som lå i vognen og sov. Den våknet og begynte å grine masse. Frisøren sa hun godt kunne gå og trøste babyen, men da sa dama: "Neida, det går bra". Akkurat som om det var en helt ok situasjon at en liten baby lå og gråt og alle andre i salongen måtte høre på griningen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har folk begynt å forsvare restauranten:


" Fantastisk restaurant! Helt fri for skrik og skrål fra uoppdagede drittunger.
Alle 1 stjerne anmeldelsene er fra dårlige og egoistiske mødre som ikke klarer å oppdra ungene sine. Som tror barna deres er universets midtpunkt som burde få lov til å plage og ødelegge restaurantopplevelsen for alle andre. "

" Flott at personalet tar tak i det når noens "Lille herlighet" ønsker å "eksperimentere med stemmen sin" kommer definitivt til å spise her neste gang jeg får.mulighet "

" Fantastisk restaurant♡ de verdsetter Matro "

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi disser mange av disse dumme kvinnfolkene her inne, men akkurat nå kjente jeg at jeg fikk tilbake troen på menneskeheten igjen!

Er en som forteller at sønnen på fire år kastet stein fra tomta deres og traff en bil som kjørte forbi. Mor er glad ingen ble skadet, og skal også dekke kostnadene for å fikse bilen, selv om flere (ikke fra kvinneforum-gruppa) har henvist henne til naf sine sider, der det visstnok står noe om at hun ikke trenger å ta ansvar for det ungen gjorde.

Jeg er SÅ glad det finnes folk som henne! Kjipt for henne, så traff visst steinen den fineste bilen i nabolaget som skal stilles ut om en uke også, haha.

Anonymkode: 26501...547

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva betyr det eigentleg å "utforske stemmen sin"? Ser for meg at det er ein fin måte å seie at han var høglytt på. Om ungen hadde vore inne i ein restaurant og ropt høgt, for å "utforske", og mora ikkje gjorde noko med det, så forstår eg *veldig* godt at dei tilsette reagerte. Hadde ikkje vore nøgd om eg var på nabobordet, for å seie det slik....

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, MalloryK skrev:

Herregud, har dere sett innlegget om hun som hadde en skrikeunge, som måtte forlate restauranten? Og nå er FB siden til restauranten full av kritikk og 1 stjerner.
Hun forstår ikke selv hvorfor hun måtte gå, selv om ungen hennes bare lagde bråk. Kvinneforum

imgur?

Anonymkode: 59f43...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...