Livets datter Skrevet 4. februar 2005 #141 Del Skrevet 4. februar 2005 Noen som har bursdag?? Gratulerer iallefall. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #142 Del Skrevet 4. februar 2005 Nei, jeg hørte at det spraket i peisen, og så tenkte jeg... Nåja. Det er dårlig med skinnfell her så da må vi eventuelt legge oss på kaka foran peisen Takk takk Livets datter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. februar 2005 #143 Del Skrevet 4. februar 2005 Gratulerer så masse med dagen vennen! Den linken du sendte i mail...funker ikke. Muligheter for å sende en ny? Uansett! Håper du får en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #144 Del Skrevet 4. februar 2005 Har du logget inn da?? Tror du må registrere deg først om jeg ikke husker helt feil.Men sender en til jeg Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #145 Del Skrevet 4. februar 2005 legge oss på kaka Hvorfor får jeg assosiasjoner til skje-stillingen? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. februar 2005 #146 Del Skrevet 4. februar 2005 det gjorde jeg ikke... :oops: prøver en gang til jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. februar 2005 #147 Del Skrevet 4. februar 2005 http://www.fotoknudsen.no/error/no_share.asp får opp denne siden jeg... men jeg tror jeg ser en feil....sender den på pm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #148 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvorfor får jeg assosiasjoner til skje-stillingen? :o Trøfflus dah :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. februar 2005 #149 Del Skrevet 4. februar 2005 Halvveis til 50 ja...det er meg i år det. Men...det er enda maaaaange måneder til. Klart du skal ha en liten gave på bursdagen din så det var bare hyggelig. Håper du tåler den, kom til å tenke på det etterpå. Har selv hud som ikke godtar alt mulig, men Body Butter tåler jeg så håper du også gjør det. Kos deg videre på dagen din, vennen. *sende masse ballonger i forskjellige farger til Alwa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #150 Del Skrevet 4. februar 2005 Gratulerer så mye med dagen ! Håper du får en fin dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 4. februar 2005 #151 Del Skrevet 4. februar 2005 :dagensrose: Gratulerer masse med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 4. februar 2005 #152 Del Skrevet 4. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. februar 2005 #153 Del Skrevet 4. februar 2005 gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. februar 2005 #154 Del Skrevet 4. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. februar 2005 #155 Del Skrevet 5. februar 2005 GRatla så mye! Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2005 #156 Del Skrevet 5. februar 2005 ~ Da var det over for denne gang.Er vel bare å vente på rynkene som kommer snikende nå?? Dagen var fin den.Det ble mye kake og koselig besøk.Jeg fikk Mp3-spiller,ekstra høretelefoner,penger,brikker for å ha på bord,nytt bestikk fra ikea,omega 3-fettsyrer Fikk sms fra svigers som gratulerte med dagen og skrev at gave var på vei.Også fikk jeg så masse fine meldinger på mobilen.Så koselig at så mange husker det Nå har jeg testa ut mp3-spilleren fra min kjære og den er kjempe bra.Super lydkvalitet,plass til 370 sanger,lcd-skerm med blått lys og over den ruller navnet på artist som spiller,navn på sang og hvilket album den kommer fra.Samt hvor lang sangen er og hvor mye som er spilt av den og i hvilket format sangen er i. Å laste ned var også utrolig simpelt.Til og med jeg klarte det uten problem Bare kobla til kabelen som fulgte med,trykket på "kopier" knappen på pc-skjermen og 5 sekunder etter er sangen lasta ned Ny verden for lille Alwa :oops: Kanskje gåturene blir litt lettere fremover nå?Jeg håper det for de har virkelig vært et ork den siste tiden. Har testa ut de ekstra øretelefonene også.Fra Sony med 6 forskjellige gummi øreplugger til å skifte ut.En liten oppevaringsboks til å ha ledningen i når den blir brukt og øreproppene i når den ikke blir brukt og for å skåne pluggene,en ekstra ledning og en liten pose for å oppbevare alle ekstradelene i når de ikke blir brukt. Desverre fungerer ikke den ene ørepluggen når jeg kobler til ekstraledningen og enda desverre er det at jeg allerede har rukket å kaste embalasjen Kunne gnagd av meg arma akkurat nå, men gjort er gjort og resten fungerer jo som et skudd. Kanskje kanskje jeg får bytta likevel,ellers er det muligens en kabel som kan kjøpes utenom. Så jeg er strålende fornøyd med dagen jeg.Fikk jo det jeg ønska meg og mere til :-) Formen i dag er elendig og jeg har en hodepine som ikke ligner grisen så her blir jeg nok ikke sittende lenge :-? Men jeg skal ut å gå i dag så får jeg heller tilbringe resten av dagen på sofaen. Tusen takk for bursdagshilsner alle sammen.Dere er gode alle i hop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #157 Del Skrevet 5. februar 2005 BEKLAGER, jeg fikk ikke med meg fødselsdagen din Håper jeg er tilgitt! :rose: Høres ut som du hadde en fin dag da,det er fint. Gratulerer så masse 24 er ingen alder (Ekke før du er 66 at livet tar til vetdu) Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2005 #158 Del Skrevet 5. februar 2005 Selvfølgelig Bustetroll.Man kan ikke få med seg alt hele tiden Har vært ute å gått tur og det går definitivt mye bedre med musikk.Men nå er jeg sliten og har vondt i stort sett hele kroppen så nå skal jeg legge meg nedpå litt. Kanskje jeg får gjort noe på studiene utover kvelden etter kveldskosen. Ha en fin kveld alle sammen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. februar 2005 #159 Del Skrevet 5. februar 2005 tro meg, det blir mye enklere og morsommere å gå tur/trene med musikk på ørene. Jeg går ikke ut av døra uten mp3 spilleren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #160 Del Skrevet 5. februar 2005 Har ingen mp3spiller jeg Håper du får en flott kveld. Tror jeg bare skal slappe av og kose meg jeg å Hvis det går. har lopper i blodet og mark i rumpa ser du stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg