AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #121 Skrevet 21. juli 2017 1 minutt siden, Jacklost skrev: Ser den, men kan man forvente at nivået på KG når en slik kvalitet? Jeg bare spør, for sikkert halvparten av KG består for tiden av aspergerstråder, mens den andre halvdelen består av bloggersnakk. Mennesker som har fått diagnosen asperger kan være høflige, snille, omtenksomme, godhjertet og empatiske. Anonymkode: f9f70...97e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #122 Skrevet 21. juli 2017 Hvis du ikke kan dusje naken har du ingenting i et offentlig bad å gjøre. Angst er ingen unnskyldning (eller forklaring) for å dusje med bikini på. Sidestilles med de som bruker offentlige toaletter uten å tørke opp etter seg hvis de har søkt rundt. Anonymkode: 7fcf0...225 3
Jacklost Skrevet 21. juli 2017 #123 Skrevet 21. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mennesker som har fått diagnosen asperger kan være høflige, snille, omtenksomme, godhjertet og empatiske. Anonymkode: f9f70...97e Ja, og de fleste dusjer sikker i fellesdusjen også. 1
Spiteful Skrevet 21. juli 2017 #124 Skrevet 21. juli 2017 5 minutter siden, Jacklost skrev: Ser den, men kan man forvente at nivået på KG når en slik kvalitet? Jeg bare spør, for sikkert halvparten av KG består for tiden av aspergerstråder, mens den andre halvdelen består av bloggersnakk. Man trenger sikkert ikke å forvente det, det burde man aldri når det kommer til internett sånn generelt sett, men en påminnelse i ny og me skader nok ikke.
Gjest Margo Skrevet 21. juli 2017 #125 Skrevet 21. juli 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i er badeland idag, men ettersom at jeg har angst for å bli sett naken dusjet jeg i rimelig mye klær (en dekkende bikini). Noen ganger føltes det som om at noen snakket om meg/stirret. Skjønner jo det da ettersom at de fleste dusjet nakne Anonymkode: f9f70...97e Du har angst for å bli sett naken, men men sprader i bikini på et badeland..? Det er uhygienisk å dusje med klær før man inntar badelandet, så jeg skjønner at de reagerte.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #126 Skrevet 21. juli 2017 2 minutter siden, Vera skrev: Du har angst for å bli sett naken, men men sprader i bikini på et badeland..? Det er uhygienisk å dusje med klær før man inntar badelandet, så jeg skjønner at de reagerte. Jeg er ikke særlig komfortabel i bikini heller, så hadde på meg en veldig dekkende en som for første gang på lenge fikk meg til å føle meg bra i vannet. Akkurat da var jeg ferdig i badelandet. Det er ikke obligatorisk å dusje naken etter at man er ferdig i bassenget Anonymkode: f9f70...97e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #127 Skrevet 21. juli 2017 Dusjer naken, men velger bås om det er tilgjengelig. Fikk kommentar av en eldre dame en gang pga at jeg var glattbarbert. Da dusjet jeg med bikini en tid etterpå. Men kom over det. Anonymkode: cca01...39f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #128 Skrevet 21. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dusjer naken, men velger bås om det er tilgjengelig. Fikk kommentar av en eldre dame en gang pga at jeg var glattbarbert. Da dusjet jeg med bikini en tid etterpå. Men kom over det. Anonymkode: cca01...39f Synes det er frekt å kommentere hvordan andre ser ut nakne. Kunne ikke falt meg inn. Dumt at du måtte oppleve det Anonymkode: f9f70...97e 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #129 Skrevet 21. juli 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: jo, for da er det kanskje unødvendig at enkelte henger seg opp i/blir sure pga noen velger å dusje med badetøy. Ettersom at det finnes mange andre forurensningskilder er ikke mangel på nakendusjing det som egentlig er problemet, men at å dra i et slikt badeanlegg er uhygienisk generelt. Anonymkode: f9f70...97e Hvis det er andre forurensningskilder så er de også problemet. Hvis det står at det er forbudt å tisse i vannet så er det selvfølgelig uakseptabelt om man gjør det. Står det at man skal vaske seg grundig så holder det selvfølgelig ikke om man er naken om man bare tar en "kattevask". I denne tråden er det naken eller ikke som er hovedtemaet og dermed det man diskuterer. Anonymkode: 5803e...572 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #130 Skrevet 21. juli 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dusjer naken, men velger bås om det er tilgjengelig. Fikk kommentar av en eldre dame en gang pga at jeg var glattbarbert. Da dusjet jeg med bikini en tid etterpå. Men kom over det. Anonymkode: cca01...39f Hva sa damen??? Anonymkode: 5803e...572
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #131 Skrevet 21. juli 2017 Ja og dere som dusjer med klær, og bryter reglene, dere kjører bil i 50 kmt i 30 soner også?! Samfunnets regler er satt for en grunn. Ja, jeg kikker et blikk på dere som dusjer med klær på, fordi dere bryter jo reglene! Anonymkode: 966c7...4ec 4
Sommee Skrevet 21. juli 2017 #132 Skrevet 21. juli 2017 3 timer siden, GT-R skrev: Har endelig mannet meg opp til å bade i offentlig basseng. Det er jo i grunnen sykt ekkelt med alle de kroppsvæskene og bakteriene i de bassengene. Tenk på alle de som ikke gidder å dusje. Tipper halvparten vasker seg nøye før de hopper oppi. Sist jeg var der så satt jeg i det ene bassenget og kunne se dritt som virvlet rundt i hele bassenget, snørr, tåfis osv. Så utrolig ekkelt. Det får meg også til å lure på hvordan de får fjernet alt dette da badeanlegget er åpent hele sommerhalvåret (badeland i dyreparken). Virker ikke som renseanlegget får bort alt på den lille tida det står tomt på natta uten mennesker. Sånn er det jo i alle basseng forøvrig. Haha.., fy flate for en generasjon pyser som kommer opp nå... Jeg tipper du aldri har vært på f eks telttur i mer enn en natt? Slik at du må bæsje ute, tisse ute, lage mat ute, drikke vann fra elva/sjøen etc., og ikke alltid får vaska henda.. ? Virker som enkelte her helst skulle badet i Antibac... Visste dere at man i løpet av en (normal) uke, når man er på jobb/skole med fritidsaktiviteter et par ganger i uka, samt en tur ut i helga, så er man i kontakt med i gjennomsnitt 15 peniser? Kødder ikke, det er bakterier som flytter seg fra hender til hender, hender til dørhåndtak til hender, til håndtak på trikken etc.. Trøsten er at det er som regel helt ufarlig, og det er verre å ikke utsettes for bakterier - at all. 2
Gjest GT-R Skrevet 21. juli 2017 #133 Skrevet 21. juli 2017 8 minutter siden, Sommee skrev: Haha.., fy flate for en generasjon pyser som kommer opp nå... Jeg tipper du aldri har vært på f eks telttur i mer enn en natt? Slik at du må bæsje ute, tisse ute, lage mat ute, drikke vann fra elva/sjøen etc., og ikke alltid får vaska henda.. ? Virker som enkelte her helst skulle badet i Antibac... Visste dere at man i løpet av en (normal) uke, når man er på jobb/skole med fritidsaktiviteter et par ganger i uka, samt en tur ut i helga, så er man i kontakt med i gjennomsnitt 15 peniser? Kødder ikke, det er bakterier som flytter seg fra hender til hender, hender til dørhåndtak til hender, til håndtak på trikken etc.. Trøsten er at det er som regel helt ufarlig, og det er verre å ikke utsettes for bakterier - at all. Tror ikke helt vi deler samme oppfatning av å være pysete. Og ja, det stemmer, jeg liker ikke å dra på telttur fordi jeg ikke får vasket meg. Å telte i nærheten av et vann går fint fordi da kan man bade der. Tror forresten ikke det er så lurt å drikke vann fra sjøen, du kan bli ganske dårlig. Skjønner ikke helt hvorfor du tar sånn på vei fordi noen synes det er ekkelt. Du må jo velte deg i peniser og bæsj så mye du vil for min del, kunne ikke brydd meg mindre .
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #134 Skrevet 23. juli 2017 Dusjer med badedrakt på, kunne ikke falt meg inn å gjøre noe annet! Har nok komplekser om ikke jeg skal eksponere og gi folk en gratisbillett til å kommentere kroppen min. (Jo, folk gjør faktisk det. Folk er så kjipe) Dusjer før jeg drar hjemmefra, og tar på meg en helt ren badedrakt under vanlige (rene) klær. Dusjer i badelandet med badedrakten på, før jeg går uti. Det badelandet jeg bruker virker det som det er normalen å dusje med klær. Går ei vakt/renholdsdame der, men hun kjefter bare på barn og tenåringer hvis ikke de kler seg nakne. Tror hun har gitt opp voksne. Anonymkode: c461f...d03
Cata Skrevet 23. juli 2017 #135 Skrevet 23. juli 2017 Ja visst dusjer jeg naken når reglene er sånn, enten det er fellesdusj eller ikke. Har ikke akkurat modellkropp, men det er mange andre som ikke har heller så det går greit. Foretrekker selvsagt å dusje i fred og ro hjemme - uten andre rundt meg, men i badeland/svømmebasseng/spa så er ikke det noe valg rett og slett. Hittil har ingen kommentert verken cellulitter eller "bilring". Kan man ikke følge reglene så har man ikke noe der å gjøre, rett og slett. Argumentet om at noen tisser i vannet eller ikke vasker håret er for øvrig ikke gyldige, for det er akkurat like lite lov som å ikke dusje uten klær. Svømmebasseng har gjerne WC i garderoben, og vannet i dusjen fungerer helt fint til hårvask også. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #136 Skrevet 23. juli 2017 På Friday, July 21, 2017 den 11.55, AnonymBruker skrev: Tenker man på hygiene er det ganske mange andre faktorer man bør ta i betraktning. Barn som tisser i vannet? Kvinner med langt hår som ikke vasker det nøye med shampoo og balsam (ja, dette er ikke påbudt, men i grunn ganske ekkelt å ikke gjøre? Mennesker som har med seg skittent badetøy? Det er mange ting som er uhygieniske. Et slikt badeanlegg er det om man vil eller ikke. Foreslår at de som er redd for bakterier lar være å bruke badeanlegget jeg. Anonymkode: f9f70...97e Tror du balsam gjør håret renere???? balsam er for å gjøre håret mykere. Så det holder med shampoo Anonymkode: 74cd7...e7f 2
Gjest Sukkerbit Skrevet 23. juli 2017 #137 Skrevet 23. juli 2017 Er ikke som om at andre kvinner blir sjokkert over at jeg har pupper og rumpe og armer og bein som de fleste andre kvinner har, så derfor har jeg naturligvis heller ikke noe problem med å dusje naken i en fellesdusj for kvinner. Jeg har ikke så store tanker om meg selv at jeg tror folk er mer opptatt av min nakne kropp enn seg selv. Vi mennesker er jo mest opptatt av oss selv i slike situasjoner, og siden jeg ikke bryr meg om andres kropp er det vel ingen som bryr seg om min heller.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #138 Skrevet 23. juli 2017 På 20.7.2017 den 22.17, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig skal du dusje naken. Hvis fasilitetene ikke tilfredstiller ditt sjenansenivå må du oppsøke et annet sted som gjør det. Du kan ikke ta deg til rette like lite som naturister kan bestemme selv at de vil gå nakne overalt. Anonymkode: a789b...852 Og hvordan har du tenkt å tvinge meg til det? Jeg dusjer naken om badet har prioritert båser. Jeg kan ta meg til rette siden det ikke er ulovlig. Vil de unngå bakterier i vannet får de sette opp båser. Enkel løsning det der altså Vi er mange som ikke liker å dusje nakne foran andre mennesker. Det er vår rett faktisk! Om andre sliter med bakterier av det er virkelig ikke mitt problem, da får de klage til badelandet om at de mangler båser da Anonymkode: 20ada...07a
The Kitten Skrevet 23. juli 2017 #139 Skrevet 23. juli 2017 Ja, det gjør jeg, men så bryr jeg meg ikke om hva fremmede damer synes om kroppen min. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #140 Skrevet 23. juli 2017 På 21.7.2017 den 14.54, AnonymBruker skrev: Ja og dere som dusjer med klær, og bryter reglene, dere kjører bil i 50 kmt i 30 soner også?! Samfunnets regler er satt for en grunn. Ja, jeg kikker et blikk på dere som dusjer med klær på, fordi dere bryter jo reglene! Anonymkode: 966c7...4ec Hahaha Du sammenligner vegtrafikkloven med vanlige regler hver og en bestemmer selv? Det er ikke ulovlig, ta det med ro. Du trenger heller ikke dusje naken om du ikke vil Anonymkode: 20ada...07a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå