Gå til innhold

Dusjer du naken i fellesdusj?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i er badeland idag, men ettersom at jeg har angst for å bli sett naken dusjet jeg i rimelig mye klær (en dekkende bikini). Noen ganger føltes det som om at noen snakket om meg/stirret. Skjønner jo det da ettersom at de fleste dusjet nakne

Anonymkode: f9f70...97e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer naken, står oftest med ansiktet mot veggen da, sånn for å skjule meg bittelitt. Men har ikke noe problemer med det. Ser helt ordinær ut naken.

Anonymkode: c0fd8...a1b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer aldri naken om de ikke har båser. Vil de ikke prioritere båser, så får de ikke meg til å dusje uten badetøy. Så enkelt :) 

Anonymkode: 20ada...07a

• Liker 14
Skrevet

Nei, jeg dusjer med alle klærne på. Jakke og bukse og sko. Hele pakken. Så skifter jeg på toalettet å bader. Før jeg drar skifter jeg tilbake til de våte klærne og dusjer med de på nytt.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Å dusje med klær på står det oppslag om på alle offentlige badeanlegg at en ikke skal. Grunnen er enkel, både av hensyn til deg selv og andre badene. Når du ikke dusjer angriper kloren i badeanlegget områder der det er bakterier, urinrester og andre rester, lotion osv. Du utsetter huden din for klor, der kloren ellers ikke ville brudd seg med å angripe. Resultatet er irritert hud. 

For deg selv og andre så resulterer og representer du at mer klor pøses ut i anleggene og at vi må bade i din uhygiene. Klorindamp fordi unødvendig mye klor påses ut av det automatiserte renseanlegget er heller ikke bra å puste i særlig ikke for små barn. 

Klær som ikke er badetøy og bare skylt opp representerer og en fare fordi det tiltrekker seg klorin. Disse klærne går du og med inn mot huden din. 

Mennesker som ikke kan dusje uten klær har ingenting i et badeanlegg å gjøre. De får holde seg hjemme eller bade i sjøen. 

Og ja, for å svare på spørsmålet i hi, jeg dusjer uten klær og vasker meg grundig før jeg går i vannet. 

Anonymkode: f89b5...4f4

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Nei, jeg dusjer med alle klærne på. Jakke og bukse og sko. Hele pakken. Så skifter jeg på toalettet å bader. Før jeg drar skifter jeg tilbake til de våte klærne og dusjer med de på nytt.

Unnskyld, men du er jo helt unik, i de fleste tråder. :ironi: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Var nesten det jeg gjorde, hahahaha😂 Hadde en heldekket bikini med skjørt og genser. skiftet på badet etterpå

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å dusje med klær på står det oppslag om på alle offentlige badeanlegg at en ikke skal. Grunnen er enkel, både av hensyn til deg selv og andre badene. Når du ikke dusjer angriper kloren i badeanlegget områder der det er bakterier, urinrester og andre rester, lotion osv. Du utsetter huden din for klor, der kloren ellers ikke ville brudd seg med å angripe. Resultatet er irritert hud. 

For deg selv og andre så resulterer og representer du at mer klor pøses ut i anleggene og at vi må bade i din uhygiene. Klorindamp fordi unødvendig mye klor påses ut av det automatiserte renseanlegget er heller ikke bra å puste i særlig ikke for små barn. 

Klær som ikke er badetøy og bare skylt opp representerer og en fare fordi det tiltrekker seg klorin. Disse klærne går du og med inn mot huden din. 

Mennesker som ikke kan dusje uten klær har ingenting i et badeanlegg å gjøre. De får holde seg hjemme eller bade i sjøen. 

Og ja, for å svare på spørsmålet i hi, jeg dusjer uten klær og vasker meg grundig før jeg går i vannet. 

Klor angriper? Jeg som trodde klor var noen kjemikalier som ikke kunne gjøre noe som helst.

Tror heller ikke at det resulterer i irritert hud.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er klar over at det er uhygienisk, men angsten styrer. Foretrekker heller dusje med badetøy

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var nesten det jeg gjorde, hahahaha😂 Hadde en heldekket bikini med skjørt og genser. skiftet på badet etterpå

Men hvorfor? Det er ytterst få av de andre badegjestene som både er villige og i stand til å tegne naturtro tegninger av din nakne kropp for bruk i seksuelle settinger senere. Nesten så få at jeg ikke ville tenkt over det en gang.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naturligvis dusjer jeg naken i fellesdusjen med andre av samme kjønn. Og ja, jeg stirrer stygt på dem som ikke gidder dusje nakne. For det er uhygienisk, og fører til at badevannet må klores mer enn om folk hadde giddet å ta en normal kroppsvask naken.

Anonymkode: 73a0d...a19

Unødvendig å legge seg opp i hva andre gjør. Å stirre er direkte uhøflig.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Men hvorfor? Det er ytterst få av de andre badegjestene som både er villige og i stand til å tegne naturtro tegninger av din nakne kropp for bruk i seksuelle settinger senere. Nesten så få at jeg ikke ville tenkt over det en gang.

Pga angst

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pga angst

Angst for hva?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Angst for hva?

For å vise meg naken til andre

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig dusjer jeg naken i fellesdusjen, å dusje med klærne på er uhygienisk, og gjør at svømmebassenget må klores mer og mer, grunnet bakterier som bor i folks armhuler og underliv. Så det er rimelig ekkelt for oss andre å se dere som dusjer med badedrakt/bikini, at vi skal svømme rundt i deres bakterier i svømmebassenget. Svømmehallen i min by måtte stenge får å rense hele bassenget grunnet nettopp det at folk ikke dusjer nakne. De kloret og de kloret, men måtte tilslutt gi tapt å stenge for å rense bassenget ordentlig. 

Meget festlig for oss andre å da innse hvor alvorlig bakteriefullt vann vi hadde svømt i. Men dere fortsetter jo bare, jeg ser stadig jenter i badedrakt/bikini i fellesdusjen. Ja, jeg gir dere et stygt blikk. Etter de stengte klarte ikke jeg å gå i svømmehallen på flere måneder, bare fordi jeg syntes det var så ekkelt å tenke på alle bakteriene jeg svømmer rundt i, da dere ikke vasker dere skikkelig! Dere burde skjemmes!

Anonymkode: 966c7...4ec

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv jenter?

Skrevet

Slutt å benytte deg av slike steder. Du gir jo blaffen i hygiene. Egentlig burde du blitt kastet ut, når du ikke evner å vaske deg korrekt. 

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er klar over at det er uhygienisk, men angsten styrer. Foretrekker heller dusje med badetøy

Da får du heller jobbe med angsten din.

Anonymkode: a4df1...f08

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva skal man si, det er ingen som ser på deg i fellesdusjen. Alle er opptatt med sitt, og ingen kikker på noen, alle holder blikket sitt for seg selv. Slutt å være så selvopptatt at du tror folk bryr seg og ser på deg. De gjør ikke det.

Anonymkode: 966c7...4ec

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...