Gjest Skrevet 2. juni 2017 #161 Skrevet 2. juni 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Ann Christin, mod
TheGirlWhoWaited Skrevet 2. juni 2017 #162 Skrevet 2. juni 2017 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har som sagt ikke enda bestemt hva hun skal bli kjent for, men at hun skal bli prinsesse en dag går helt fint for oss. Hvor fint høres det ikke ut med prinsesse Noura-Aurora? TS Anonymkode: abe64...e4c Du skjønner vel at det ikke er dere som foreldre som bestemmer hva hun skal "bli kjent for"? 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Idag har jeg og mannen snakket sammen og vi har kommet frem til at hun skal hete enten Noura-Aurora, Syrina-Alexandria eller Adamaris-Novella. Hvilket navn synes dere høres best ut? TS Anonymkode: abe64...e4c Fortsatt ingen! Endret 3. juni 2017 av Edie Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #163 Skrevet 2. juni 2017 (endret) 13 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Du skjønner vel at det ikke er dere som foreldre som bestemmer hva hun skal "bli kjent for"? Fortsatt ingen! Jeg kan nå bekrefte at det blir Noura-Aurora OG JA JEG SKJØNNER AT VI SOM FORELDRE IKKE BESTEMMER HVA HUN SKAL BLI KJENT FOR, MEN BARNET BLIR JO PÅVIRKET AV FORELDRENE (på gode og dårlige måter (ikke kommenter det jeg vet noen vil kommentere plis) ) TS Anonymkode: abe64...e4c Endret 3. juni 2017 av Edie Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #165 Skrevet 15. juni 2017 På 2. juni 2017 den 22.11, AnonymBruker skrev: Jeg kan nå bekrefte at det blir Noura-Aurora OG JA JEG SKJØNNER AT VI SOM FORELDRE IKKE BESTEMMER HVA HUN SKAL BLI KJENT FOR, MEN BARNET BLIR JO PÅVIRKET AV FORELDRENE (på gode og dårlige måter (ikke kommenter det jeg vet noen vil kommentere plis) ) TS Anonymkode: abe64...e4c Selv om jeg i begynnelsen synes Charo-Danita var heeelt grusomt, er Noura-Aurora enda verre Anonymkode: abe64...e4c 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #166 Skrevet 15. juni 2017 Olga Charlynne er fint! Anonymkode: a3113...24d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #167 Skrevet 15. juni 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Olga Charlynne er fint! Anonymkode: a3113...24d Sykt enig Anonymkode: abe64...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #168 Skrevet 15. juni 2017 Charo Danita høres ut som en Insta-babe....For å si det pent. Det er andre kanaler der navnet ville blitt husket godt. Jeg tenker silikonpupper og mye nakenhet.... Anonymkode: 35b5a...568 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #169 Skrevet 15. juni 2017 Synes de internasjonale klassikerne er mye finere: - Leah Isadora - Ingrid Alexandra - Beatrica Charlotte - Emma Tallulah - Celina Elle Anonymkode: f03f0...565
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #170 Skrevet 15. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg i begynnelsen synes Charo-Danita var heeelt grusomt, er Noura-Aurora enda verre Anonymkode: abe64...e4c Hva er galt med navnet Aurora, det er da fint? Ser at begrepet/ordet Noura betyr noe veldig bra, hvorfor forsøker du å hånliggjøre noe som blir ansett som fint andre steder i verden? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=noura Anonymkode: f03f0...565
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #171 Skrevet 15. juni 2017 På 6/2/2017 den 22.11, AnonymBruker skrev: Jeg kan nå bekrefte at det blir Noura-Aurora OG JA JEG SKJØNNER AT VI SOM FORELDRE IKKE BESTEMMER HVA HUN SKAL BLI KJENT FOR, MEN BARNET BLIR JO PÅVIRKET AV FORELDRENE (på gode og dårlige måter (ikke kommenter det jeg vet noen vil kommentere plis) ) TS Anonymkode: abe64...e4c Jeg kjenner en dommer (advokat) som heter Aurora. Har du problemer med at hun er intelligent, hyggelig, kommer fra et møblert hjem og er en likandes person? For en stygg tråd..hvorfor rakker du ned på andre? Anonymkode: f03f0...565
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #172 Skrevet 15. juni 2017 På 6/2/2017 den 15.39, AnonymBruker skrev: Hei! Idag har jeg og mannen snakket sammen og vi har kommet frem til at hun skal hete enten Noura-Aurora eller Syrina-Alexandria. Hvilket navn synes dere høres best ut? TS Anonymkode: abe64...e4c Synes Leah Isadora og Emma Tallulah høres fine ut. Synes også at du bør la være å rakke ned på andre mennesker. Er du misunnelig på noen du er bitter på ift til denne tråden? Anonymkode: f03f0...565
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #173 Skrevet 15. juni 2017 Agurca-Hermetica da? Anonymkode: 3589a...566 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #174 Skrevet 15. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Agurca-Hermetica da? Anonymkode: 3589a...566 Hva er det som får deg spesielt til å trekke fram dette navnet? Er du også fan av bindestreker, som i "Mette-Marit"? Anonymkode: f03f0...565
Ginny Skrevet 15. juni 2017 #175 Skrevet 15. juni 2017 Hvordan har dere tenkt å uttale Noura? Som Nora, eller som NoUra? For hvis det skal uttales som Nora, så vær så snill, for ungens del, skriv navnet som Nora. Hvorfor i all verden skal ungen gå rundt resten av livet og forklare for alle at "Nei, det er Noura, med u, selv om det uttales Nora". Hvorfor vil dere ungen så vondt? Når det er sagt så går jeg ut fra at dette en en trolletråd, basert på alle andre forslag som har kommet angående navn. Men det kan knapt bli sagt for mange ganger: Ikke stav navnet på ungen din på en vanskelig måte! Ikke gi ungen et navn som den må forklare resten av livet. Kall gjerne ungen for Nora, eller Olivia, eller Melkor, men slutt å tving gjennom nesten-varianter som Olevia, eller stumme bokstaver, som i Noura eller Melchior. (Og når det igjen er sagt, så ikke gi ungen et navn nr. 2 som rimer på det første. Bare ikke gjør det....) 2
Ginny Skrevet 15. juni 2017 #176 Skrevet 15. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det mange i Norge som kaller sitt barn Olevia? Synes du det er for vanskelig for deg? Anonymkode: f03f0...565 Jeg vet ikke hvor mange det er, men jeg vet at de finnes Og det finnes ganske mange som velger "spennende og eksotiske" måter å stave navn på, for at ungen skal ha et spesielt navn.. Det var i utgangspunktet ikke meg selv jeg tenkte på, men mer ungen som må stave navnet sitt resten av livet..
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #177 Skrevet 15. juni 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med navnet Aurora, det er da fint? Ser at begrepet/ordet Noura betyr noe veldig bra, hvorfor forsøker du å hånliggjøre noe som blir ansett som fint andre steder i verden? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=noura Anonymkode: f03f0...565 Tenkte vel mer på navnekombinasjonen Noura-Aurora og ikke navnet Noura eller Aurora alene. Jeg prøver heller ikke å "hånliggjøre" noe som helst. Ingen grunn til å blir fornærmet over at JEG synes kombinasjonen Noura-Aurora er direkte stygg! Anonymkode: abe64...e4c 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #178 Skrevet 15. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte vel mer på navnekombinasjonen Noura-Aurora og ikke navnet Noura eller Aurora alene. Jeg prøver heller ikke å "hånliggjøre" noe som helst. Ingen grunn til å blir fornærmet over at JEG synes kombinasjonen Noura-Aurora er direkte stygg! Anonymkode: abe64...e4c Er du besatt av dette navnet? Lykke til! : ) Hilsen prinsesse Marie Chantal Anonymkode: f03f0...565
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #179 Skrevet 15. juni 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en dommer (advokat) som heter Aurora. Har du problemer med at hun er intelligent, hyggelig, kommer fra et møblert hjem og er en likandes person? For en stygg tråd..hvorfor rakker du ned på andre? Anonymkode: f03f0...565 Hei! Hva mener du med at jeg rakker ned på andre personer? Selv synes jeg Noura-Aurora er et nydelig navn. Jeg har heller ingen problmer med at hun er intelligent, hyggelig, kommer fra er møblert hjem og er en likandes person? Hvorfor i huleste skulle jeg det? Jeg rakker ikke ned på andre kun på grunn av at jeg liker et navn! Synes det blir spesielt av deg å si slike ting om meg uten å kjenne meg. Merkelig kommentar!? TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #180 Skrevet 15. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Hva mener du med at jeg rakker ned på andre personer? Selv synes jeg Noura-Aurora er et nydelig navn. Jeg har heller ingen problmer med at hun er intelligent, hyggelig, kommer fra er møblert hjem og er en likandes person? Hvorfor i huleste skulle jeg det? Jeg rakker ikke ned på andre kun på grunn av at jeg liker et navn! Synes det blir spesielt av deg å si slike ting om meg uten å kjenne meg. Merkelig kommentar!? TS Anonymkode: abe64...e4c Synes deter ganske mange navn som blir rakket ned på i tråden... - Aurora - Olivia Hilsen Marie Chantal Anonymkode: f03f0...565
Fremhevede innlegg