AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #241 Skrevet 17. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi synes navnene de er så norske, men de er jo greie. Men om vi hadde kalt henne for et av navnene hadde vi garantert fått "anklagelser" for å kopiere navn fra kongefamilien. Her på KG kan man ikke gjøre noe uten å bli "tatt" for det !!!! TS Anonymkode: abe64...e4c Jeg vet allerede om barn i barnehagen som har fått navnene "Emma Tallulah", Maudi Angelica og Inga-Alexandra". Fine navn det da! Anonymkode: f03f0...565
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #242 Skrevet 17. juni 2017 1 minutt siden, Hurepoix skrev: Æsj, for femi. Foretrekker Dragomira Grimhilde Bronislava Walburga Edith Ludovica! Vi synes 2 navn er nok. Siden barnet skal få 3 etternavn er det nok best med kun 2 navn. Men takk for forslag. Likte Edith og Ludovica! De andre ble litt for "mye" TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #243 Skrevet 17. juni 2017 3 minutter siden, HanenIFlokken skrev: Skjønner at folk har lyst til å gi ungene sine navn som ikke alle i gata har, men avogtil lurer jeg på hva enkelte folk tenker på! En har sett at en råfin gutt i en eller annen amerikansk tv serie som heter 'Sean Guiseppe' og da måååå jo babyen våres hete Sean Guiseppe Andreas Olsen Pedersen.. Ærlig talt.. Og til trådstarter, når kidden din blir større vil han garantert ikke sette pris på å måtte snu seg når naboen tilfeldigvis er ute i hagen og roper på hunden sin. Mest sannsynlig får du heller ikke lov å kalle ungen din det du ønsker heller. Dette er jo bare DINE meninger. Noen ganger lønner det seg å ikke bare være misunnelig. Vi har forresten ikke sett navn i en tv serie eller film. Vi har funnet opp alle navnene selv. Uten hjelp fra omverdenen. TS Anonymkode: abe64...e4c
Hurepoix Skrevet 17. juni 2017 #244 Skrevet 17. juni 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men takk for forslag. Likte Edith og Ludovica! De andre ble litt for "mye" TS Anonymkode: abe64...e4c Er bare du som er slavofob! Nå døde jo Helmut Kohl: Kan jo kalle henne opp etter han og hans roller: Helmutta Carbonara Cancelara Corrupta Germaniana Unificatrix! Endret 17. juni 2017 av Hurepoix 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #245 Skrevet 17. juni 2017 Akkurat nå, Hurepoix skrev: Er bare du som er slavofob! Nå døde jo Helmut Kohl: Kan jo kalle henne opp etter han: Helmutta Carbonara Cancelara Germaniana Unificatrix! Hæ? Likte dessverre ingen av navneforslagene dine, men takk likevel TS Anonymkode: abe64...e4c
Gjest HanenIFlokken Skrevet 17. juni 2017 #246 Skrevet 17. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er jo bare DINE meninger. Noen ganger lønner det seg å ikke bare være misunnelig. Vi har forresten ikke sett navn i en tv serie eller film. Vi har funnet opp alle navnene selv. Uten hjelp fra omverdenen. TS Anonymkode: abe64...e4c Ja det er helt klart min mening, vi er jo på et diskusjonsforum.. Og du spør om andres meninger gjør du ikke? Misunnelig er jeg ikke, jeg ville aldri brukt de navnene du refererer til.. Og jeg har heller ikke hund. (liker ikke hunder)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #247 Skrevet 17. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet allerede om barn i barnehagen som har fått navnene "Emma Tallulah", Maudi Angelica og Inga-Alexandra". Fine navn det da! Anonymkode: f03f0...565 Njeee... Liker ikke kongefamilien sine navnevalg. Ingen grunn til å bli sur på meg for det. Kun mine egne meninger. Er det forresten noen i kongefamilien som heter Inga-Alexandra? TS Anonymkode: abe64...e4c
Gjest Coolaid Skrevet 17. juni 2017 #248 Skrevet 17. juni 2017 På 31.5.2017 den 15.52, AnonymBruker skrev: Hei jeg venter en liten jente i august. Meg og mannen er begge i 20-årene og har valgt et litt spesielt navn, men vi elsker det. Navnet er Charo-Danita. Er det ikke nydelig? Vi har fått litt blandede reaksjoner, men de fleste synes det er fint. Hva synes dere? Jeg er ikke en person som ønsker å gi barnet mitt navn hun kan bli mobbet for, men siden jeg har fått litt blandede reaksjoner har jeg begynt å lure på om jeg er gal. Hva synes dere? Anonymkode: abe64...e4c Så lenge du elsker det. Har ikke lest i tråden her men regner med at flere syns at det høres ut som en dårlig spaghettie western fra 70 tallet. Helt ærlig så syns jeg det er et fælt navn. Sorry.
Hurepoix Skrevet 17. juni 2017 #249 Skrevet 17. juni 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det forresten noen i kongefamilien som heter Inga-Alexandra? TS Anonymkode: abe64...e4c Ikke foreløpig. Noen drar sikkert snart inn en transe som heter Inge Alexandra eller Inger Alexander! HENS kongelige høyhet. Endret 17. juni 2017 av Hurepoix 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #250 Skrevet 17. juni 2017 1 minutt siden, HanenIFlokken skrev: Ja det er helt klart min mening, vi er jo på et diskusjonsforum.. Og du spør om andres meninger gjør du ikke? Misunnelig er jeg ikke, jeg ville aldri brukt de navnene du refererer til.. Og jeg har heller ikke hund. (liker ikke hunder) Liker du haner da? Hehe. Tilbake til svaret ditt.. Jeg er klar over at dette er et diskusjonsforum. Jeg spør også om andre sine meninger. Om du har lest hele tråden har du fått med deg at jeg flere ganger har spurt om andre sine meninger. Greit for meg at du ikke er misunnelig. TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #251 Skrevet 17. juni 2017 3 minutter siden, Coolaid skrev: Så lenge du elsker det. Har ikke lest i tråden her men regner med at flere syns at det høres ut som en dårlig spaghettie western fra 70 tallet. Helt ærlig så syns jeg det er et fælt navn. Sorry. Har ikke hørt at noen synes det høres ut som dårlig spaghettie western fra 70 tallet?! Greit for meg at du synes navnet er "fælt" TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #252 Skrevet 17. juni 2017 3 minutter siden, Hurepoix skrev: Ikke foreløpig. Noen drar sikkert snart inn en transe som heter Inge Alexandra eller Inger Alexander! HENS kongelige høyhet. hahaha Det var faktisk litt morsomt.. HENS kongelige høyhet... TS Anonymkode: abe64...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #253 Skrevet 17. juni 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Njeee... Liker ikke kongefamilien sine navnevalg. Ingen grunn til å bli sur på meg for det. Kun mine egne meninger. Er det forresten noen i kongefamilien som heter Inga-Alexandra? TS Anonymkode: abe64...e4c Inga-Alexandra er vel inspirert av Ingrid-Alexandra da.. Anonymkode: f03f0...565
Gjest Kim Skrevet 17. juni 2017 #254 Skrevet 17. juni 2017 Jeg må bare melde meg på hylekoret. Det høres virkelig ut som et hundeller heste navn...
Elghund Skrevet 17. juni 2017 #255 Skrevet 17. juni 2017 Clamydia er veldig pent. Nesten ingen som heter det heller.
Salka Skrevet 17. juni 2017 #256 Skrevet 17. juni 2017 Hva med Closetta Roullgardina? Eller Romana Anecdota? Eller Lotta-Pippilotta? 1
Hurepoix Skrevet 17. juni 2017 #257 Skrevet 17. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det drives ikke analyse av nakensnapper, vel? TS Anonymkode: abe64...e4c Jo, i friminuttene! Når mobilene er ute av Paradise mobil-Hotel!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #258 Skrevet 17. juni 2017 Hva med Lheah-Amathea? Det synes jeg er nydelig, men mannen var uenig så våre barn (tvillinger) skal hete Chaisandra-Ahneliah og Stig eller Flaviola-Ahmiretta og Knut Anonymkode: 8debf...d46 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #259 Skrevet 18. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med Lheah-Amathea? Det synes jeg er nydelig, men mannen var uenig så våre barn (tvillinger) skal hete Chaisandra-Ahneliah og Stig eller Flaviola-Ahmiretta og Knut Anonymkode: 8debf...d46 Hva med Siri-Gretha? Anonymkode: f03f0...565
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #260 Skrevet 18. juni 2017 Fikk så masse inspirasjon av denne tråden! Har endelig kommet på sporet av noen aktuelle navn til min fremtidige datter. Takk, TS, for ditt unike perspektiv innen navneverdenen. Ahnalia-Vaginella Klitorissa-Gebissa Summah-Summahrian Klosette-Bambina Kammah-Suuthra Bare for å nevne noen! Anonymkode: f6170...8b7 2
Fremhevede innlegg