AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #181 Skrevet 15. juni 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Leah Isadora og Emma Tallulah høres fine ut. Synes også at du bør la være å rakke ned på andre mennesker. Er du misunnelig på noen du er bitter på ift til denne tråden? Anonymkode: f03f0...565 Hva mener du med at jeg er bitter? Jeg liker ikke å være stygg mot andre personer, men ifølge denne tråden er jeg en forferdelig person. Jeg rakker ikke ned på andre mennesker! Helt ærlig skjønte jeg ikke helt kommentaren din, men prøvde å svare av beste evne TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #182 Skrevet 15. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes deter ganske mange navn som blir rakket ned på i tråden... - Aurora - Olivia Hilsen Marie Chantal Anonymkode: f03f0...565 Det er jo ikke JEG som rakker ned på navn. Jeg synes nesten alle navn er fine. Det er alle de andre i denne tråden som rakker ned på MINE navnekombinasjoner! TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #183 Skrevet 15. juni 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Agurca-Hermetica da? Anonymkode: 3589a...566 Nei! Det blir litt vel spesielt for oss TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #184 Skrevet 15. juni 2017 27 minutter siden, Ginny skrev: Hvordan har dere tenkt å uttale Noura? Som Nora, eller som NoUra? For hvis det skal uttales som Nora, så vær så snill, for ungens del, skriv navnet som Nora. Hvorfor i all verden skal ungen gå rundt resten av livet og forklare for alle at "Nei, det er Noura, med u, selv om det uttales Nora". Hvorfor vil dere ungen så vondt? Når det er sagt så går jeg ut fra at dette en en trolletråd, basert på alle andre forslag som har kommet angående navn. Men det kan knapt bli sagt for mange ganger: Ikke stav navnet på ungen din på en vanskelig måte! Ikke gi ungen et navn som den må forklare resten av livet. Kall gjerne ungen for Nora, eller Olivia, eller Melkor, men slutt å tving gjennom nesten-varianter som Olevia, eller stumme bokstaver, som i Noura eller Melchior. (Og når det igjen er sagt, så ikke gi ungen et navn nr. 2 som rimer på det første. Bare ikke gjør det....) Nevnte tidligere i denne tråden at det skulle uttales Nora og ikke Noura. TS Anonymkode: abe64...e4c
Ginny Skrevet 15. juni 2017 #185 Skrevet 15. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nevnte tidligere i denne tråden at det skulle uttales Nora og ikke Noura. TS Anonymkode: abe64...e4c Åh, beklager, det hadde jeg ikke fått med meg. Men uansett, da bør dere virkelig skrive det som Nora, og ikke Noura. Hvorfor skal hun gå rundt hele livet og måtte forklare at hun har en stum bokstav i navnet sitt, når u ikke er noe du vanligvis tenker på som en vanlig bokstav i Nora? 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #186 Skrevet 15. juni 2017 2 minutter siden, Ginny skrev: Åh, beklager, det hadde jeg ikke fått med meg. Men uansett, da bør dere virkelig skrive det som Nora, og ikke Noura. Hvorfor skal hun gå rundt hele livet og måtte forklare at hun har en stum bokstav i navnet sitt, når u ikke er noe du vanligvis tenker på som en vanlig bokstav i Nora? Det går selvfølgelig bra Ikke lett å få med seg alt i denne tråden. Vi har også tenkt Nora også, men siden mannen er spansk ville vi ha noe litt mer "eksotisk". Men vi har fortsatt god tid på oss til bestemme stavemåten TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #187 Skrevet 15. juni 2017 På 31.5.2017 den 16.03, AnonymBruker skrev: Ts her igjen Vi synes også navnekombinasjonen Alexandra-Carolina er fin. Eller Bita-Sofie. Vi er usikre. Anonymkode: abe64...e4c Hva med bare Sofie, eller Sofia? Det er yndig og fint Anonymkode: 561d5...28a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #188 Skrevet 15. juni 2017 På 31.5.2017 den 15.52, AnonymBruker skrev: Hei jeg venter en liten jente i august. Meg og mannen er begge i 20-årene og har valgt et litt spesielt navn, men vi elsker det. Navnet er Charo-Danita. Er det ikke nydelig? Vi har fått litt blandede reaksjoner, men de fleste synes det er fint. Hva synes dere? Jeg er ikke en person som ønsker å gi barnet mitt navn hun kan bli mobbet for, men siden jeg har fått litt blandede reaksjoner har jeg begynt å lure på om jeg er gal. Hva synes dere? Anonymkode: abe64...e4c Det høres fryktelig cocker spaniel, liten gneldrebikkje ut. Beklager,altså. Anonymkode: 86560...17f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #190 Skrevet 15. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres fryktelig cocker spaniel, liten gneldrebikkje ut. Beklager,altså. Anonymkode: 86560...17f Du er morsom Det går helt fint. Har hatt en ganske dårlig dag idag, men nå ler jeg faktisk TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #192 Skrevet 16. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 2a1ab...d88 Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #194 Skrevet 16. juni 2017 11 timer siden, Tigress skrev: Dette er ein tulletråd, sant? Nei, det er det ikke! Hvorfor tror alle det?!? TS Anonymkode: abe64...e4c
Skogshuldra Skrevet 17. juni 2017 #195 Skrevet 17. juni 2017 Charo-Danita Ciara-Michelle Alexandra-Carolina Bita-Sofie Ciara-Michella Nicoletta Pandora Vi har hund også. Hun heter Rosa Valentina Noura-Aurora Florentina Malita Sanna-Valencia Amarissa Anarosa Candelaria Engla Aurora Polaris Amarissa-Sofie Aurora Borelais Syrina Syrina-Alexandria Stella Polaris Jennie-Joanna Jenny Johanna Adamaris-Novella Presilla-Mirena Amina-Rosalita Carmen-Rosita Nei, altså... Veit ikke hvorfor noen tror dette er en tulletråd!? 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #196 Skrevet 17. juni 2017 På 31.5.2017 den 16.01, AnonymBruker skrev: Hvilket land bor barnet i? Her jeg bor i Norge ville det bli uttalt sjarodanitta. Anonymkode: d1f09...ddb Jepp. Eller blingset litt da jeg leste navnet, og da ble det sjarlodanita Anonymkode: d7b0b...18e
Fjaselina Skrevet 17. juni 2017 #197 Skrevet 17. juni 2017 På 5/31/2017 den 21.02, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sagt at jeg skal bruke begge navnene til hverdags. TS Anonymkode: abe64...e4c Då må du ikkje ta med bindestrek.... Namna du har tenkt på er ok for seg sjølv, men mange av kombinasjonane er heilt pussige.... La i alle fall barnet ha ein sjanse til å velge vekk bruken av eit av dei. Med bindestrek seier du til alle i barnehage og skule at begge namna skal brukast. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #198 Skrevet 17. juni 2017 2 timer siden, Skogshuldra skrev: Charo-Danita Ciara-Michelle Alexandra-Carolina Bita-Sofie Ciara-Michella Nicoletta Pandora Vi har hund også. Hun heter Rosa Valentina Noura-Aurora Florentina Malita Sanna-Valencia Amarissa Anarosa Candelaria Engla Aurora Polaris Amarissa-Sofie Aurora Borelais Syrina Syrina-Alexandria Stella Polaris Jennie-Joanna Jenny Johanna Adamaris-Novella Presilla-Mirena Amina-Rosalita Carmen-Rosita Nei, altså... Veit ikke hvorfor noen tror dette er en tulletråd!? Det er normalt å ha mange navneforslag! Jeg har jo også sagt flere ganger i tråden at det er mange navn vi ikke skal ha likevel. Jeg har forresten streket over navnene vi ikke skal ha og har lagt helt fra oss. TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #199 Skrevet 17. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er normalt å ha mange navneforslag! Jeg har jo også sagt flere ganger i tråden at det er mange navn vi ikke skal ha likevel. Jeg har forresten streket over navnene vi ikke skal ha og har lagt helt fra oss. TS Anonymkode: abe64...e4c Det er vel heller navnene i seg selv og mange av kombinasjonene folk reagerer på og mener er troll. Og med full rett. Hvem vil sitt barn så vondt? Noen av de kan gå uten at barnet vil bli mobbet for det, men virkelig. Har det ikke slått dere at mye av dette potensielt kan føre til mobbing? Anonymkode: fd01a...416
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #200 Skrevet 17. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Eller blingset litt da jeg leste navnet, og da ble det sjarlodanita Anonymkode: d7b0b...18e Vi har egentlig lagt fra oss navnet Charo-Danita, men vi er usikre. Det skal forresten uttales Sjaro-Danita Mannen begynner nå også å tvile litt på at Noura-Aurora er det riktige navnet. Jeg liker det utrolig godt, men familien hans i Spania synes det er litt rart og vanskelig å uttale, dessverre. Vi har derfor tenkt på andre navn. Igjen. Det å velge navn tar tid.... Vi har tenkt på Line-Caroline, men igjen synes mannen sin familie det er litt rart og de liker ikke Line. Adelina-Safrina er også et navn vi liker godt! TS Anonymkode: abe64...e4c
Fremhevede innlegg