AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #101 Skrevet 1. juni 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller marokkansk? Navnet Noura er vel det. Noura-Aurora kan gå siden det omtrent rimer. Men man kan jo finne folk som sikkert hadde sagt Nourarora, siden siste navn begynner på samme bokstav som forrige slutter med. Anonymkode: 1668e...939 Ingen av oss er fra Marokko heller TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #102 Skrevet 1. juni 2017 Denne tråden er fantastisk morsomAnonymkode: abe64...e4c 9
Arabella Skrevet 1. juni 2017 #103 Skrevet 1. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ciara er skotsk/gælisk, og uttales forresten "kee ra". Den italienske varianten av navnet skrives med ch - Chiara. For øvrig har du sikkert rett i at på italiensk så uttales ord med c+vokal som tsji Men i Norge uttales Ch-vokal som sh. Og C-vokal som k. Anonymkode: 2c45e...46b På italiensk uttales c som k foran a, o og u, de harde vokalene. Foran de myke vokalene e og i uttales c som tsj. K-uttale foran de sistnevnte skrives ch. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #104 Skrevet 1. juni 2017 Veldig mye uenighet her, ser jeg..... Anonymkode: abe64...e4c
Gjest Rose11 Skrevet 1. juni 2017 #105 Skrevet 1. juni 2017 Jeg leste først Chairo. Da tenkte jeg på Egypt. Dropp Charo. Tenker med en gang på "Caro" som forkortelse for Caroline.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #106 Skrevet 1. juni 2017 Nå har jeg og mannen lagt fra oss Charo-Danita. Vi har fått mange reaksjoner på at det høres ut som et hundenavn, at det er stygt, høres ut noe annet...osv... Vi har derfor kommet opp mye tre nye navneforslag. Som nevnt- Noura-Aurora Vi liker også veldig godt: Florentina Malita eller Sanna-Valencia. TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #107 Skrevet 1. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg og mannen lagt fra oss Charo-Danita. Vi har fått mange reaksjoner på at det høres ut som et hundenavn, at det er stygt, høres ut noe annet...osv... Vi har derfor kommet opp mye tre nye navneforslag. Som nevnt- Noura-Aurora Vi liker også veldig godt: Florentina Malita eller Sanna-Valencia. TS Anonymkode: abe64...e4c Anonymkode: abe64...e4c
TheGirlWhoWaited Skrevet 1. juni 2017 #108 Skrevet 1. juni 2017 Vet du - kan ikke dere bare velge ett av disse harry navnene dere kommer opp med i latterlige kombinasjoner - dette her blir jo bare verre og verre... Men det er klart, vanskelig å klare å endret tankegangen til noen som ikke enda har "bestemt seg for hva ungen skal bli kjent for" 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #110 Skrevet 1. juni 2017 8 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Vet du - kan ikke dere bare velge ett av disse harry navnene dere kommer opp med i latterlige kombinasjoner - dette her blir jo bare verre og verre... Men det er klart, vanskelig å klare å endret tankegangen til noen som ikke enda har "bestemt seg for hva ungen skal bli kjent for" Jo, vi har tenkt på kun et navn også, men da vil vi ikke ha et så kjedelig navn. Vi har da kanskje tenkt på Amarissa, Anarosa, Engla eller Candelaria. TS Anonymkode: abe64...e4c
Million Skrevet 1. juni 2017 #111 Skrevet 1. juni 2017 (endret) Hvorfor må dere på død og liv smøre sammen så svulstige og overdådige dobbeltnavn? Holder det ikke med et enkeltnavn, av det litt "roligere" slaget? Aurora er greit navn, det. Kjenner en jente som heter det. Jeg heller mer og mer mot at dette er en trolletråd. Det er umulig at noen helt seriøst kommer opp med så mange "white trash" oppdiktede navn. Endret 1. juni 2017 av Million 3
TheGirlWhoWaited Skrevet 1. juni 2017 #112 Skrevet 1. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, vi har tenkt på kun et navn også, men da vil vi ikke ha et så kjedelig navn. Vi har da kanskje tenkt på Amarissa, Anarosa, Engla eller Candelaria. TS Anonymkode: abe64...e4c Kall henne Rita, ferdig diskutert!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #113 Skrevet 1. juni 2017 11 minutter siden, Million skrev: Hvorfor må dere på død og liv smøre sammen så svulstige og overdådige dobbeltnavn? Holder det ikke med et enkeltnavn, av det litt "roligere" slaget? Aurora er greit navn, det. Kjenner en jente som heter det. Jeg heller mer og mer mot at dette er en trolletråd. Det er umulig at noen helt seriøst kommer opp med så mange "white trash" oppdiktede navn. Vi synes også Aurora er et fint navn. Siden vi liker dobbeltnavn ønsker vi også å kalle henne Aurora Polaris. Nydelig navn. Det er jo navnet til nordlyset og vi tror det vil passe henne godt. Sjelden og vakker. TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #114 Skrevet 1. juni 2017 Hva med Drita Brita Danita? Anonymkode: 56819...c92 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #115 Skrevet 1. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med Drita Brita Danita? Anonymkode: 56819...c92 Vi er da ikke helt gale. Vi ønsker ikke å gi henne et navn hun kan bli mobbet for! TS Anonymkode: abe64...e4c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #116 Skrevet 1. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er da ikke helt gale. Vi ønsker ikke å gi henne et navn hun kan bli mobbet for! TS Anonymkode: abe64...e4c Anonymkode: abe64...e4c 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #117 Skrevet 1. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er da ikke helt gale. Vi ønsker ikke å gi henne et navn hun kan bli mobbet for! TS Anonymkode: abe64...e4c Nei selvsagt, beklager. Lite gjennomtenkt av meg. Anonymkode: 56819...c92 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #118 Skrevet 1. juni 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, vi har tenkt på kun et navn også, men da vil vi ikke ha et så kjedelig navn. Vi har da kanskje tenkt på Amarissa, Anarosa, Engla eller Candelaria. TS Anonymkode: abe64...e4c Dette var et pent navn. Alene. Anonymkode: 8216c...834 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #119 Skrevet 1. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette var et pent navn. Alene. Anonymkode: 8216c...834 Ja, det synes vi også. Men vi vil gjerne kombinere det med Sofie kanskje. Sånn at det blir Amarissa-Sofie. TS Anonymkode: abe64...e4c
Fremhevede innlegg