Gå til innhold

Navnevalg (Charo Danita)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi synes også Aurora er et fint navn. Siden vi liker dobbeltnavn ønsker vi også å kalle henne Aurora Polaris. Nydelig navn. Det er jo navnet til nordlyset og vi tror det vil passe henne godt. Sjelden og vakker. :)

TS

Anonymkode: abe64...e4c

Nordlys er Aurora Borealis, ikke Aurora Polaris...

Anonymkode: 2c45e...46b

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes barnet skulle hete Amaryllis Syrina. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det var veldig fint. kjekt å hete noe som ikke alle andre heter. dere bestemmer navnet, om det er riktig for dere, så kjører dere på. tror ikke det blir noe mobbenavn.

Anonymkode: b92fc...1e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ooops. Min feil. Mente selvfølglig at hun skulle hete Aurora Borelais.

TS

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg synes barnet skulle hete Amaryllis Syrina. :fnise:

Syrina er jo et kjempenydelig navn da :)

TS

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg synes det var veldig fint. kjekt å hete noe som ikke alle andre heter. dere bestemmer navnet, om det er riktig for dere, så kjører dere på. tror ikke det blir noe mobbenavn.

Anonymkode: b92fc...1e4

Så bra du er enig. Det er ikke mange som er det :) Tror vi bare kjører på med Noura Aurora (det liker mannen best). Nå har jeg begynt å like Syrina da. Kan hende det blir Syrina-Alexandria.

TS

• Liker 1
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ooops. Min feil. Mente selvfølglig at hun skulle hete Aurora Borelais.

TS

Borealis. Det er også en fordel for henne hvis foreldrene kan stave navnet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Den Lille Heksa skrev:

Borealis. Det er også en fordel for henne hvis foreldrene kan stave navnet.

Ha.  Ha. 

Noen ganger går det litt fort i svingene. Håper du kan tilgi meg. Omforladels.

TS

Skrevet

Hva med Stella Polaris?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Penis I. Vagina?

Anonymkode: 56819...c92

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aurora Polaris er fellesbetegnelsen på polarlys - på den nordlige halvkule heter det Aurora Borealis og på den sørlige halvkule heter det Aurora Australis - så du trådstarter har rett. 

Det faktum at trådstarter har rett i dette, betyr ikke at det er et bra navn på et barn :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Arabella skrev:

Hva med Stella Polaris?

Åååå... jeg har alltid elsket Stella og med polaris også blir det jo helt nydelig😁

TS

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Aurora Polaris er fellesbetegnelsen på polarlys - på den nordlige halvkule heter det Aurora Borealis og på den sørlige halvkule heter det Aurora Australis - så du trådstarter har rett. 

Det faktum at trådstarter har rett i dette, betyr ikke at det er et bra navn på et barn :fnise:

Jeg fulgte jo med i Naturfagstimene. 

jeg kan også komme med en innrømmelse når jeg først skriver dette . Meg og mannen kommer mest sannsynlig til å kalle henne Noura-Aurora eller kanskje Syrina-Alexandria. Men det er vanskelig når dere kommer med så mange at gode forslag. Jeg har også et navn jeg synes er helt nydelig, men veldig vanlig, kjedelig og kanskje litt stygt; Jennie-Joanna. Vi tenkte egentlig Jenny Johanna, men jeg synes det blir så kjedelig. Hva synes dere om alle de 3 navnene jeg har nevnt?

TS

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Ann Christin, mod

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fulgte jo med i Naturfagstimene. 

jeg kan også komme med en innrømmelse når jeg først skriver dette . Meg og mannen kommer mest sannsynlig til å kalle henne Noura-Aurora eller kanskje Syrina-Alexandria. Men det er vanskelig når dere kommer med så mange at gode forslag. Jeg har også et navn jeg synes er helt nydelig, men veldig vanlig, kjedelig og kanskje litt stygt; Jennie-Joanna. Vi tenkte egentlig Jenny Johanna, men jeg synes det blir så kjedelig. Hva synes dere om alle de 3 navnene jeg har nevnt?

TS

Kall hun Jenny Johanna. Det er et nydelig navn hun ikke kommer til å bli mobbet for. Bra du klarte å finne opp et så normalt navn (til motsetning til Charo Danita, Noura-Aurora, Aurora Polaris osv...:fnise:)

Gjest Cocosa
Skrevet

Nå synes jeg du har så mange ulike forslag og dobbeltnavn at jeg tror du skal sette deg ned og virkelig tenke gjennom navnevalget til barnet ditt, i stedet for å høre på en hel gjeng fra KG (om denne tråden i det hele tatt er sann. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Cocosa skrev:

Nå synes jeg du har så mange ulike forslag og dobbeltnavn at jeg tror du skal sette deg ned og virkelig tenke gjennom navnevalget til barnet ditt, i stedet for å høre på en hel gjeng fra KG (om denne tråden i det hele tatt er sann. 

Mannen har fri imorgen og jeg er alltid hjemme, så vi får sette oss ned og snakke om det da.

Og som sagt er denne tråden sann!

Selv synes jeg Noura Aurora, Syrina-Alexandria eller Charo-Danita (som jeg har begynt å like veldig igjen) er fine. Mannen har nå også fått sansen for Adamaris-Novella eller Presilla-Mirena.

TS

Skrevet (endret)

.

Endret av Arabella
Skrevet

Herrejesus.... er det mulig?! :sjokkert: Gud for noen navn du kommer på ts. Hjelpe meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk syns jeg Charo Danita er litt fint.

Anonymkode: 56819...c92

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...