AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #121 Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ganske utmattet idag, så dette blir kort. Jeg ble sykere på antidepressiva. Jeg hadde ikke konsentrasjonsproblemer eller mangel på følelser før jeg begynte på de pillene. Og jeg hadde vært moderat deprimert i 10 år. Alt endret seg på de pillene, jeg fikk symptom på alvorlig depresjon. Disse har ikke forsvunnet selv etter at jeg sluttet på pillene. Som sagt, så føler jeg meg hjerneskadet etter å ha gått på dem. Så nei, det er uaktuelt å forsøke igjen, jeg vil ikke bli enda mer skada enn det jeg ble. På samme måte blir jeg skeptisk til andre former for behandling der langtidsvirkningene ikke er kartlagt, ignorance er ikke alltid bliss. Det er veldig tydelig for meg at vi ødelegger potensielt flere tusen mennesker ved å bruke piller vi ikke vet de egentlige effektene av er. Men ikke ta mitt ord for det, ta tiden til hjelp og noen vil endelig legge frem forskning som beviser det jeg sier. Har lest diverse filosofiske temaer siden jeg var ung tenåring, så tror ikke jeg kunne hatt så mye utbytte der. Kjenner en som er filosof, men får ikke noe særlig mer ut av å snakke med han enn andre innsiktsfulle mennesker. Ihvertfall for meg føler jeg at jeg har hørt 'det meste' nå når jeg begynner å bli så gammel som jeg er. Det er alltid interessant om man kommer over nye tanker, men det skjer sjeldnere og sjeldnere dess eldre jeg blir. Vet ikke om jeg er enig i det. Å være så naiv og godtroende som mange mennesker er, fremstår for meg som ganske skremmende. Ville du ønsket å bli psykisk utviklingshemmet om det hadde gjort deg lykkelig? Anonymkode: b149a...202 Hvis jeg hadde vært plaget med melankoli som er den verste form for depresjon, hele mitt liv, ville jeg nok heller vært psykisk utviklingshemmet og lykkelig. Anonymkode: 3e752...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #122 Skrevet 7. juni 2017 Hvordan går det, ts? Har du vært på timen enda? Anonymkode: ee2c2...d19
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #123 Skrevet 7. juni 2017 Oi, jeg trodde ikke noen kom til å dra opp igjen dette togvraket. Men nei, har ikke time før i juli. Har ikke bestemt meg for om jeg skal gå. Min fysiske helse har vært bedre, og da følger humøret mitt etter Anonymkode: b149a...202
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #124 Skrevet 7. juni 2017 Togvrak? Jeg synes du svarer så godt for deg, tross hakkingen. Det er bra den fysiske helsen har vært bedre. Var bare nysgjerrig på hvordan det går. Lykke til med valget Anonymkode: ee2c2...d19
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #125 Skrevet 7. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Togvrak? Jeg synes du svarer så godt for deg, tross hakkingen. Det er bra den fysiske helsen har vært bedre. Var bare nysgjerrig på hvordan det går. Lykke til med valget Anonymkode: ee2c2...d19 Takk, det var hyggelig av deg (: Anonymkode: b149a...202
Skadeskutt Skrevet 8. juni 2017 #126 Skrevet 8. juni 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, jeg trodde ikke noen kom til å dra opp igjen dette togvraket. Men nei, har ikke time før i juli. Har ikke bestemt meg for om jeg skal gå. Min fysiske helse har vært bedre, og da følger humøret mitt etter Anonymkode: b149a...202 Jeg håper du drar uansett. Slik jeg har forstått det svinger den fysiske formen? Og dermed sikkert den psykiske? Viktig å prøve å tenke mer langsiktig enn akkurat her og nå. Tenk om du i august får en ny nedtur, men så har du takket nei og må evt. gjennom ny ventetid. Jeg håper du går uansett hvordan du føler deg. Samtaleterapi er ikke kun for de aller verste periodene. Det er også et forebyggende arbeid i de gode og dessuten blir man gjerne mer åpen for selvrefleksjon når man ikke er like nedtrykt av depresjonen. Rett og slett mer mottakelig for behandlingen.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #127 Skrevet 8. juni 2017 Jeg ser hva du mener. Kommer til å se det an de neste 2 mnd. Og ja, den fysiske formen har vært bedre, og da gjennomgår jeg nærmest en personlighetsforvandling. Anonymkode: b149a...202
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå