Gå til innhold

"Norwegians work from home"


Fiorella

Anbefalte innlegg

1 hour ago, daemonia said:

Jeg svarte på påstanden om at vedkommende er idiot som ikke har studielån. 

Vedkommende som tjener nok penger til å ikke ta opp studielån ja. Si at du får 100k i lån i året (som du ikke bruker). Ved bestått eksamen gjøres 40% om til stipend og du har da bare 60k i lån, som naturligvis står på konto i stedet for å brukes. Gjør du dette i 3 år har du fått 120k gratis penger. De resterende 60k x 3 som står på konto kan du bruke til å betale tilbake studielånet med, eller bruke som egenkapital. Dette gjelder så lenge du holder deg under visse inntektsgrenser. Er dette ikke vinning liksom?

Anonymkode: 944c4...6c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.9.2017 den 21.25, daemonia skrev:

Er man idiot for å ikke pådra seg gjeld? Det hjelper ikke om det er det mest gunstige lånet. Det er likevel et lån, og det skal betjenes. Og på lang sikt er det for de aller fleste viktigere å få boliglån enn å sitte med studielån. Studielån er faktisk gjeld som blir tatt med i beregningen når man søker boliglån. Og all annen gjeld man har kan redusere sjansene for å få lån i det hele tatt. 

Det er selvsagt bedre å sitte med studielån og mindre boliglån enn omvendt. Det forstår vel alle? Ved å spare opp studielånet man ikke trenger får man imidlertid en mye større egenkapital enn man ville ha hatt. 

Ja, man er en ganske stor idiot når man ikke tar opp studielån med mindre man er vel bemidlet. Det er man ikke i denne situasjonen du skisserer. 

Anonymkode: 807f2...45f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg bekrefter at man skal aldri få noen penger fra dem. 
Det er jo ikke så overraskende siden de jobber for å lure, det er en gigantisk lureri alt sammen, både for de gamle og ekle menn som sender bilder av pikken sin og tror at de skal treffe jenter, og for de dumme som meg som prøvde å "jobbe" for disse drittsekker. 
Så, vær så snill, spar din tid og la det være.
 
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Annemariexxx skrev:
Jeg bekrefter at man skal aldri få noen penger fra dem. 
Det er jo ikke så overraskende siden de jobber for å lure, det er en gigantisk lureri alt sammen, både for de gamle og ekle menn som sender bilder av pikken sin og tror at de skal treffe jenter, og for de dumme som meg som prøvde å "jobbe" for disse drittsekker. 
Så, vær så snill, spar din tid og la det være.
 

Hva mener du med at du ikke har fått betalt? Ikke noen gang eller? Jeg har jobbet litt og alltid fått betalt... men ikke jobbet på noen uker nå, noe som har skjedd nylig ?

Anonymkode: 04279...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2017 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger hjelp, jeg har gått fem på. Sendte til og med bilde av førerkortet mitt fordi de måtte ha bevis for at jeg var over 18 år. Hva kan de gjøre med den informasjonen? De har kun fødselsnummeret mitt som står på førerkortet. 

Anonymkode: aa5e6...800

Hvorfor i alle dager sendte du fødselsnr ditt? Trodde alle visste at man ikke skal oppgi slik informasjon via internett :sjokkert:

Anonymkode: dfc78...d73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager sendte du fødselsnr ditt? Trodde alle visste at man ikke skal oppgi slik informasjon via internett :sjokkert:

Anonymkode: dfc78...d73

Haha, dette stemmer jo ikke. Man må bare være varsom på hvor man oppgir det. 

Anonymkode: cec7e...2da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull, man får faktisk penger hver uke så lenge man har sendt 500 meldinger til sammen. Faktisk er det det eneste kravet de stiller for at du skal få overført pengene til din konto.

Anonymkode: 472ba...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30/9/2017 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at du ikke har fått betalt? Ikke noen gang eller? Jeg har jobbet litt og alltid fått betalt... men ikke jobbet på noen uker nå, noe som har skjedd nylig ?

Anonymkode: 04279...b3d

Har du sjekket din bankkonto? De sender jo e-mail hvor de forteller deg hvor mye du skal få men på konto kom jo INGENTING. Og da jeg spurte etter forklaringen de bare behandlet meg på den samme måte de "lærer" deg å behandle "kunder ". Ikke si noe spesifikt, tar tid, osv. 

Skummelt. 

Endret av Annemariexxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2017 den 12.54, Annemariexxx skrev:

Har du sjekket din bankkonto? De sender jo e-mail hvor de forteller deg hvor mye du skal få men på konto kom jo INGENTING. Og da jeg spurte etter forklaringen de bare behandlet meg på den samme måte de "lærer" deg å behandle "kunder ". Ikke si noe spesifikt, tar tid, osv. 

Skummelt. 

Hmm, jeg har værtfall fått det jeg har krav på... du får ikke utbetalt via pyoner eller hva det heter da?

Anonymkode: 04279...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, daemonia skrev:

http://itavisen.no/2017/10/16/sex-svindlere-avslort-les-om-hvordan-chat-operatorer-drilles-til-a-svindle-norske-menn

Ja, det er kjempeseriøst, og det har ingenting med sexsalg eller svindel å gjøre :rolleyes: 

:skratte: 

Er om det nå på TV3! Svindeljegerne. For noe lureri! 

Anonymkode: 4204e...56b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er om det nå på TV3! Svindeljegerne. For noe lureri! 

Anonymkode: 4204e...56b

Er det nå? Søren, jeg skulle jo se det. Regner med jeg finner det på Viaplay? De har jo en del TV3 programmer der... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.9.2017 den 17.39, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager sendte du fødselsnr ditt? Trodde alle visste at man ikke skal oppgi slik informasjon via internett :sjokkert:

Anonymkode: dfc78...d73

Du trenger ikke gni det inn. Tro meg jeg har lært. Gjør aldri det igjen. 

Anonymkode: aa5e6...800

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke gni det inn. Tro meg jeg har lært. Gjør aldri det igjen. 

Anonymkode: aa5e6...800

Har du fått noe problemer som følge av å chatte der? 
Jeg ville anmeldt hvis du har opplevd noe negativt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, daemonia skrev:

Har du fått noe problemer som følge av å chatte der? 
Jeg ville anmeldt hvis du har opplevd noe negativt. 

Jeg har ikke jobbet der. 

Anonymkode: aa5e6...800

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 26.8.2017 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Hei!

Norwegian Work from Home er veldig bra. Du har ikke noe å bekymre deg for, har en venninne som jobber der og du kan tjene opp til 20000 kr i uken om du jobber hardt. Det er mer vanlig å få rundt 5000 kr i uken, spørs hvor ofte du jobber. Du kan jobbe når som helst enten det er på dagen, ettermiddagen eller kvelden. Du har ikke noe å bekymre deg for, de misbruker ikke ditt ID.

Anonymkode: 472ba...2a2

NWFH er ren svindel. De lager falske brukerkontoer over alt, inkludert Facebook, for å lure folk inn i denne svindelen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2017 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Hei!

Norwegian Work from Home er veldig bra. Du har ikke noe å bekymre deg for, har en venninne som jobber der og du kan tjene opp til 20000 kr i uken om du jobber hardt. Det er mer vanlig å få rundt 5000 kr i uken, spørs hvor ofte du jobber. Du kan jobbe når som helst enten det er på dagen, ettermiddagen eller kvelden. Du har ikke noe å bekymre deg for, de misbruker ikke ditt ID.

Anonymkode: 472ba...2a2

 

På 27.8.2017 den 1.52, Ayali skrev:

Det høres veldig rart ut, jeg vet! Men venninnen min var også veldig skeptisk i begynnelsen, men hun valgte likevel å ta en sjanse. Det angret hun virkelig ikke på, hun tjener ca 5000 i uken. Det finnes en slags kalkulator som man kan finne ut hvor mye man vil tjene i uken. Ca 230 meldinger i 7 dager vil bli litt over 3000 kr. Hadde jeg ikke hatt jobb, ville jeg definitivt tatt sjansen. Har sett hva hun har fått inn i banken, og det er ikke til å tro, men de er troverdige.

Som vedkommende viste/innrømmet senere, er disse innleggene fra en og samme bruker. Enda et bevis på den ekstreme svindelen dette firmaet bedriver.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2017 den 11.14, Phaedra skrev:

Tråden er ryddet for innlegg som inneholder forsøk på verving.

Du kan ikke poste innhold med:

* Reklame og annonsering for varer og tjenester. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok hvis lenken har relevans til tråden og er en naturlig del av debatten.

Phaedra,adm

Det er flere åpenbare forsøk på verving fra bedriften ved at de later som de er kunder o.l. Disse ligger fortsatt ute.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...