Gå til innhold

"Norwegians work from home"


Fiorella

Anbefalte innlegg

På 22.6.2017 den 23.54, Fiorella skrev:

Hvor mange meldinger skriver du i timen? Jeg er så treig, ser på TV og chiller litt samtidig..

Ser dem som styrer dette det du skriver eller kan man bare skrive noe piss ? Uten at dem får vite det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.6.2017 den 9.57, jabx skrev:

Elendig timelønn.

På 22.6.2017 den 11.56, Fiorella skrev:

er ganske så lett ja :P og man skriver jo bare noe piss uten å mene noe om det :P greit å bruke dødtiden på noe annet enn å scrolle face 100 ganger opp og ned.... 😜

Så man kan bare skrive noe uten mening? Ser ikke dem som styrer det ? 

Anonymkode: 41326...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:
På 22.6.2017 den 11.56, Fiorella skrev:

😜

Så man kan bare skrive noe uten mening? Ser ikke dem som styrer det ? 

Nei, det er en jobb... du signerer en kontrakt og det er som alle andre jobber. Gjør du en dårlig jobb, feil osv så vil du få advarsel. 

Anonymkode: e98ef...dbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er en jobb... du signerer en kontrakt og det er som alle andre jobber. Gjør du en dårlig jobb, feil osv så vil du få advarsel. 

Anonymkode: e98ef...dbd

Jeg har også onlinejobb (ikke sammenlignbar med NWFH på andre måter), og det er utrolig mange som i utgangspunktet forventer seg at de nærmest kan svindle til seg lønnen.

Anonymkode: 8d82e...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også onlinejobb (ikke sammenlignbar med NWFH på andre måter), og det er utrolig mange som i utgangspunktet forventer seg at de nærmest kan svindle til seg lønnen.

Mye av slike ting her også, folk tror de kan gjør hva dem vil.. men det er jo en jobb som alle andre jobber bare man kan jobbe hjemme i fra

Anonymkode: e98ef...dbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 19.00, AnonymBruker skrev:

Du har ikke noe å bekymre deg for, det eneste er er at banken tar litt gebyr siden du får fra utlandet, men det er det eneste. Så lenge du har sagt ifra til skatteetaten eller du holder deg under 55000 kr skal det gå fint :)

Anonymkode: 472ba...2a2

Under 55000? Hva skal det bety?

Anonymkode: c259a...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har også onlinejobb (ikke sammenlignbar med NWFH på andre måter), og det er utrolig mange som i utgangspunktet forventer seg at de nærmest kan svindle til seg lønnen.

Anonymkode: 8d82e...f99

Gidder du utdype hva slags jobb du har? :) 

Anonymkode: bc9f7...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/5/2019 at 9:51 PM, Anonym 1245 said:

Ser dem som styrer dette det du skriver eller kan man bare skrive noe piss ? Uten at dem får vite det

Ja, så klart ser dem det. Du blir sjekket opp i og de advarer om du ikke skriver godt nok, ikke leser godt nok, ikke logger godt nok - som de burde, for det er jo en jobb, som andre sier. 

Anonymkode: bc9f7...88d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Til dere som har gjort/enda driver med dette:

  • Har du selv erfaring med Norwegians-Work-From-Home?
  • Er man anonym ovenfor mottaker av meldinger?
  • Kan identiteten din på noe som helst tidspunkt bli avslørt ovenfor mottakere?
  • Er det kun chat over meldinger eller vil man komme i situasjoner der mottaker vil ha bilde delinger/ønske om telefon samtaler osv? I dette tilfellet, hva gjør man da?
  • Hvis man ønsker dette som en ekstra inntekt, vil dette bli synlig/avslørt ovenfor hoved arbeidsgiver?
  • Når man benytter seg av N-W-F-H som ekstra inntektskilde må man registrere seg som freelancer eller selvstendig næringsdrivende til staten?
  • Kan man jobbe når man selv vil? Dvs. kvelder, helger, en uke av og en uke på?
  • Kan man slutte når man vil?
     
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Annabee said:

Til dere som har gjort/enda driver med dette:

  • Har du selv erfaring med Norwegians-Work-From-Home? Ja
  • Er man anonym ovenfor mottaker av meldinger? Ja
  • Kan identiteten din på noe som helst tidspunkt bli avslørt ovenfor mottakere? Nei
  • Er det kun chat over meldinger eller vil man komme i situasjoner der mottaker vil ha bilde delinger/ønske om telefon samtaler osv? I dette tilfellet, hva gjør man da? Du skriver aldri som deg selv; du skriver fra forskjellige identiteter som er opprettet for formålet. Hver melding du skriver kan være fra en separat bruker og du følger ikke én og samme samtale hele veien gjennom. 
  • Hvis man ønsker dette som en ekstra inntekt, vil dette bli synlig/avslørt ovenfor hoved arbeidsgiver? Det vet jeg ikke, muligens? 
  • Når man benytter seg av N-W-F-H som ekstra inntektskilde må man registrere seg som freelancer eller selvstendig næringsdrivende til staten? Man kan velge å få betalt via Payoneer; da blir ikke pengene registrert noe sted og man betaler ikke skatt. Jeg valgte dette fordi jeg var redd for å få bedriften registrert og eventuelt bli avslørt før jeg visste om det var skittent spill eller ikke (jeg slutta etter én uke, så jeg tjente ikke nok til utbetaling engang. Det er en ekkel utnyttelse av mennesker som jeg ikke ønsket p støtte.. Og de stjeler random bilder av jenter på nett som de bruker til de falske identitetene
  • Kan man jobbe når man selv vil? Dvs. kvelder, helger, en uke av og en uke på? Du kan jobbe når du vil i løpet av døgnet, men de krever at du skriver minimum 200 meldinger per uke
  • Kan man slutte når man vil?
    Ja

 

Anonymkode: bc9f7...88d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppsi doppsi. Er dette reelt?

Anonymkode: 3ce97...522

Reelt. Tjener godt med penger :)

Anonymkode: 14312...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

De bruker nå bitsafe, etter tjent 30 euro, kan du bestille bitsafe bankkort, som du bruker i minibank eller matbutikken

Anonymkode: 0bd44...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er kundene? Hvordan noen være så dumme? Er det bare kåte mannfolk som tror de chatter med en superdeilig dame, og de må betale for hver melding?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MalloryK skrev (5 timer siden):

Hvem er kundene? Hvordan noen være så dumme? Er det bare kåte mannfolk som tror de chatter med en superdeilig dame, og de må betale for hver melding?

Virker som det kun er menn fra 40-75, noen menn fra 20-40. fleste er i forhold, men at de gidder å betale for å prate med et annet menneske er for meg helt hinsides

Anonymkode: 0bd44...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Virker som det kun er menn fra 40-75, noen menn fra 20-40. fleste er i forhold, men at de gidder å betale for å prate med et annet menneske er for meg helt hinsides

Anonymkode: 0bd44...990

Av rein nysgjerrighet: Hva betaler mennene for disse meldingene? Er det noen damer der inne som betaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (6 minutter siden):

Av rein nysgjerrighet: Hva betaler mennene for disse meldingene? Er det noen damer der inne som betaler?

Aner ikke hva det koster, men ene mannen hadde betalt 1200 kr på en kveld og 50.000 over flere mnd

Anonymkode: 0bd44...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aner ikke hva det koster, men ene mannen hadde betalt 1200 kr på en kveld og 50.000 over flere mnd

Anonymkode: 0bd44...990

Det er jo helt sinnsykt.......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...