Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, godt å høre. Da prøver jeg å ser hvordan det er😊 Trenger litt ekstra penger jeg også, veldig grei måte når man ellers gjør så mye, at det er over nett. Så håper det funker, virker lovende når du itillegg har jobbet der så lenge! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du å skrive til sammen 300-350 meldinger på en uke, har du nådd over 50 euro og vil få utbetalt neste fredag der igjen. Ønsker deg masse lykke til :) 

Anonymkode: 472ba...2a2

• Liker 1
Skrevet

Okei, tusen takk! 

Er det noe krav ang meldingene, må de være så og så mange eller noe sånt? 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Istedet for å skrive bullshit kan du jo prøve selv :)

Jeg har det, og det er derfor jeg kan si at du er en løgner. Husk at dere må sende inn kopi av legitimasjon med bilde folkens. Vil dere virkelig risikere at opplysningene deres kommer på avveie?

Anonymkode: 944c4...6c4

• Liker 4
Skrevet

Dette er lønnseddelen som viser hvor mye jeg har tjent inn og DnB kontoen min hvor jeg har penger fra dem. Så forklar meg det igjen at jeg er en løgner ??:)

IMG_9877.PNG

IMG_9878.PNG

• Liker 1
Skrevet

Dette gjør meg gira på å komme i gang. Så gøy at du gjør det så bra!😊 de andre jeg har lest om ligger på 100 E i uken 

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Istedet for å skrive bullshit kan du jo prøve selv :)

Vel en kompis gjorde dette fulltid i et år. Han drev på 8 timer dagen og klarte å få utbetalt 25000-28000 i mnd. Han skrev fort pg effektivt. Han fortalte at han fikk kramper i hendene og hatet jobben. Å være catfisher fulltid.  Ikke betale skatt,  ikke få feriepenger og dårligere pensjon for å drive med dette er dårlig deal. Er også ulovlig svindel. 

Dere blir utnyttet som nyttige idioter. 

Endret av stian42
  • Liker 7
Skrevet

Jeg betaler skatt av dette, det er ikke verdens beste jobb. Helt enig, men flott å ha på deltid eller når du er student og trenger litt ekstra. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan passer du på at du betaler skatt? Er det noe du må ordne selv?

• Liker 1
Skrevet

Ja, det må du ordne selv, men du får sånn lønnslipp og er satt opp som freelancer. Det er iallfall det de fleste gjør, om du tror du ikke kommer til å tjene over 55000 kr i året kan du ha frikort.:)

• Liker 1
Skrevet

Okei takk😊 en siste ting... jeg er så skeptisk til å bruke min vanlige bank konto itilfelle jeg blir trukket og det er svindel eller noe slikt... Eller skatteetaten eller banken lurer på hvorfor jeg får betaling fra utland. Til nå har det vært trygt for deg? 

Skrevet

Du har ikke noe å bekymre deg for, det eneste er er at banken tar litt gebyr siden du får fra utlandet, men det er det eneste. Så lenge du har sagt ifra til skatteetaten eller du holder deg under 55000 kr skal det gå fint :)

Skrevet

Virka faktisk ekte og bra  fått tilsendt alle dokumenter osv, ang lønn og alt. Så da er jeg i gang😊 Okei, du Får jeg se litt åssen det går først og hva jeg ca blir liggende på i uken

Skrevet

Du vil føle det går litt sakte i begynnelsen, men når du først får dreisen på det vil du klare å skrive 100 meldinger på en time :)

Skrevet

Off det er virkelig mye drøyt der, litt sjokket faktisk haha. Men helt greit som du sier. Men ja føler det går veeeldig sakte, håper jeg kommer inn i en god flyt etter hvert som du sier😊

Skrevet
4 minutter siden, Jente955 said:

Off det er virkelig mye drøyt der, litt sjokket faktisk haha. Men helt greit som du sier. Men ja føler det går veeeldig sakte, håper jeg kommer inn i en god flyt etter hvert som du sier😊

Selv kom jeg sjeldent over 50-60 per time men jeg har litt flink pike syndrom og var supernøye med logginga. Det er dét som tar mest tid for hver melding

Anonymkode: bc9f7...88d

Skrevet

Er det dette der dere skal skrive sex meldinger til naive tullinger? 

Anonymkode: 43f6d...495

Skrevet

Stemmer :)

Skrevet

Uff og uff. Denne annonsen er vist innimellom lenge på nett. 

Det er ingen som tjener dette. Søk opp bildene på Google. Når ting høres så fantastisk ut, da skal du være på vakt. Tipper det er noe du må betale for... 

Folk må lære seg og sjekke. 

Anonymkode: 6b8f4...6cf

• Liker 2
Skrevet

Vel, noen ganger er det sånt bare :) Prøv selv! Du betaler ikke for denne jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...