Gå til innhold

"Norwegians work from home"


Fiorella

Anbefalte innlegg

På 1.9.2017 den 15.40, moncabang skrev:

Alle dere som er ute etter ekstra penger, hvorfor tester dere ikke ut Network Marketing i stedenfor? Man blir kanskje ikke rik av det, men man kan fint tjene noen ekstra tusen i måneden ved noen timers jobbing her og der. Og så slipper man å svare på slibrige sexmeldinger😅

Nei, de aller fleste taper stort på MLM.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.9.2017 den 22.30, moncabang skrev:

Selskaper som Mary Kay, Herbalife eller Forever Living som jeg jobber med. Man kan jobbe hjemmefra noe som er et stort pluss hvis man kun vil ha det som en ekstra inntekt😊

Og alt sammen er et pyramidespill der det ikke handler om å selge produkter til andre, men om å rekruttere andre som så rekrutterer andre som så rekrutterer andre... Og kjøpene som blir gjort er stort sett nye og naive folk nederst i pyramiden som håper at de også skal få lurt nok folk inn under seg igjen.

Dette i motsetning til en vanlig bedrift som driver med salg, der det fokuseres på selve salget. At man tjener penger på salg av varer. I disse svindelgreien som moncabang nevner så skal man liksom tjene penger på å verve andre, ikke på salg av varer. Så alt er et luftslott.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2017 den 18.54, moncabang skrev:

Jeg har da så absolutt ikke prøvd å rekruttere noen! Jeg nevner flere selskaper man kan jobbe i! Det er en fin måte å tjene litt ekstra penger på, ikke værre enn det! Tenk det er faktisk mange som er avhengig av disse pengene i hverdagen. Man trenger ikke å bli ufin selv om man ikke er enig, husk jeg er et menneske jeg også!

Problemet med folk som driver med slikt er at de er fryktelig irriterende, og de skal hele tiden prøve å pushe det på andre. Alt i desperasjon etter å lure noen inn under seg i pyramiden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2017 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er hun en idiot om hun ikke tar opp studielån? Vet du hvor mange som faktisk sliter med å betale tilbake? Deilig å være gjeldsfri.

Anonymkode: 472ba...2a2

Det er idiotisk fordi dersom man er så fattig at man er villig til å ty til pyramidespill så vil det mye av av lånet bli omgjort til stipend. Man får altså gratis penger for å studere.

Endret av jabx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at du potensielt kan bli straffeforfulgt for å jobbe med dette.

Som en av artiklene linker til påpeker, så kan man straffes dersom man med forsett om å skaffe seg selv uberettiget vinning styrker eller utnytter man en villfarelse, og med det lurer noen til noe som påfører dem tap.

Med NWFH-svindelen vil den som tar seg jobb der gjøre det for å tjene penger (forsett om å skaffe seg vinning). Dette gjør de uberettiget ved å styrke eller utnytte en villfarelse (de man chatter med tror de snakker med en ekte person, og den som jobber utnytter dette og/eller styrker det ved å fortsette å gi inntrykk av det), og det påfører vedkommende tap (kunden betaler for å snakke med det han tror er en ekte person).

Ønsker du fengsel i opp til to år?

Eventuelt fengsel i opp til seks år, da det kanskje kan anses for å være grovt bedrageri siden "det er begått av flere i fellesskap eller har et systematisk eller organisert preg" (og man vet utmerket godt at dette er organisert og systematisk bedrageri av kundene man chatter med). Det er også "begått ved flere anledninger eller over lengre tid" (trenger vel ikke ytterligere begrunnelse).

Endret av jabx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt, så lenge de har skrevet at det finnes underholdningsprofiler på siden deres er det ikke straffbart. 

Anonymkode: 472ba...2a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det er mange som lurer på dette med å jobbe hjemmefra.   Som jeg ser dette, er det ofte det "siste steget"  som gjør att man ikke klarer dette.  Det skal ikke mye til, må bare ta sjansen når den bys.   Jeg jobber hjemmefra, (ikke med denne chatte saken) men våger man ikke, vinner man ikke=)     Finnes mange måter å tjene penger på nettet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, cryptogirl said:

Jeg ser det er mange som lurer på dette med å jobbe hjemmefra.   Som jeg ser dette, er det ofte det "siste steget"  som gjør att man ikke klarer dette.  Det skal ikke mye til, må bare ta sjansen når den bys.   Jeg jobber hjemmefra, (ikke med denne chatte saken) men våger man ikke, vinner man ikke=)     Finnes mange måter å tjene penger på nettet=)

Har du noen tips da? Enten generelt, eller til hvor/med hva man kan jobbe.

Anonymkode: 944c4...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye handler om kunnskap, litt guts, og litt flax i begynnelsen. 

Det jeg jobber med er cryprovalutta. Kjøp, salg, og mining.  Kommer ikke til å linke noen sider, eller gå nærmere inn i detaljer om hvordan man gjør dette. Vil du vite det, kan vi ta det privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt forvirret nå, jeg har fått denne siden anbefalt av en venninne og hun sier hun får lønn. Jeg stoler i grunn på henne, men samtidig forteller jo fornuften meg akkurat det samme som flesteparten her inne også tenker og sier - at det er svindel!!

Anonymkode: ca591...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lønn :) Jeg jobber der selv, deilig å få litt ekstra penger hver uke. Om venninnen din sier at du får lønn, bør du stole på henne :) 

Anonymkode: 472ba...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/3/2017 at 8:58 AM, AnonymBruker said:

Anonymkode: 472ba...2a2

 

Endret av nordicfox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer klart fram at dette er svindel, likevel så vil dere jobbe der? Bra moral dere har, jenter.

Anonymkode: 56224...c2b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står tydelig på siden at det finnes underholdningsprofiler, så det er opp til hver og en til å melde seg inn der. Det er på ingen måte svindel når man nevner at det finnes underholdningsprofiler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er litt forvirret nå, jeg har fått denne siden anbefalt av en venninne og hun sier hun får lønn. Jeg stoler i grunn på henne, men samtidig forteller jo fornuften meg akkurat det samme som flesteparten her inne også tenker og sier - at det er svindel!!

Anonymkode: ca591...6ef

Hvordan og hvorfor anbefalte hun den?

Anonymkode: d66b2...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.10.2017 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Ikke helt, så lenge de har skrevet at det finnes underholdningsprofiler på siden deres er det ikke straffbart. 

Anonymkode: 472ba...2a2

Det skal du ikke være for sikker på. Når de bevisst prøver å skjule det så godt de kan så driver de fortsatt med bedrageri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

«Profilene på Slemflirt.com er delvis fiktive og fysisk date er ikke mulig».

Slik har de altså sikret seg

Anonymkode: ca591...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...