Gå til innhold

"Norwegians work from home"


Fiorella

Anbefalte innlegg

Joa fint med svindel, skattesnyting og mange som svindler til seg AAP samtidig på dette

Anonymkode: a6011...10e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joa fint med svindel, skattesnyting og mange som svindler til seg AAP samtidig på dette

Anonymkode: a6011...10e

Hvorfor er dette svindel? Skatt og aap selvfølge at en skal følge reglene og jeg tror de fleste gjør det også, man blir tatt til slutt vist ikke! 

Anonymkode: 04279...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette svindel? Skatt og aap selvfølge at en skal følge reglene og jeg tror de fleste gjør det også, man blir tatt til slutt vist ikke! 

Anonymkode: 04279...b3d

Vell, de du snakker med er på en "Dating side" og betaler for å sende meldinger for å treffe noen. Når de som jobber med dette utgir seg for å være andre, chatter og chatter med dem for å få de til å betale uten å få noe produkt eller service. De jobber med å servere brukerene "illusjoner". hvis ikke dette er ulovelig vet ikke jeg. 

Anonymkode: a6011...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2017 den 10.00, jabx skrev:

Fint for de som liker å nedverdige seg selv for småpenger da.

:fnise: 

Nei, jeg tror jeg lar slikt være forbeholdt mannen min jeg :) Det holder lenge for meg, og ikke trenger vi ideer fra disse tilbydernes klientell heller for å piffe opp og ha det gøy :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vell, de du snakker med er på en "Dating side" og betaler for å sende meldinger for å treffe noen. Når de som jobber med dette utgir seg for å være andre, chatter og chatter med dem for å få de til å betale uten å få noe produkt eller service. De jobber med å servere brukerene "illusjoner". hvis ikke dette er ulovelig vet ikke jeg. 

Anonymkode: a6011...10e

99% av de mennene som er der er enten gift, samboer eller kjæreste, det er fælt å se hvor lett det er for de å være utro. Kona er på fjellet, er bare en av 1000 latterlige unnskyldninger for å være utro. De mennene fortjener å blir "lurt", kanskje de lærer noe av det.. 

Anonymkode: 7d33c...0ed

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

99% av de mennene som er der er enten gift, samboer eller kjæreste, det er fælt å se hvor lett det er for de å være utro. Kona er på fjellet, er bare en av 1000 latterlige unnskyldninger for å være utro. De mennene fortjener å blir "lurt", kanskje de lærer noe av det.. 

Anonymkode: 7d33c...0ed

:edie:

Anonymkode: 83b38...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for innlegg som inneholder forsøk på verving.

Du kan ikke poste innhold med:

* Reklame og annonsering for varer og tjenester. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok hvis lenken har relevans til tråden og er en naturlig del av debatten.

Phaedra,adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, 

jeg har sett litt på denne annonsen på finn fordi jeg driver å reiser rundt i verden for tiden. Jeg jobber hjemme i Norge i to-tre måneder for å tjene opp penger før jeg drar igjen til andre land. Jeg tenker at selv om det ikke er drømme jobben så høres jo dette ganske greit ut? Hvor mye tjener dere i måneden eller i uken? 

Anonymkode: 51569...133

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2017 den 11.48, AnonymBruker skrev:

Hei, 

jeg har sett litt på denne annonsen på finn fordi jeg driver å reiser rundt i verden for tiden. Jeg jobber hjemme i Norge i to-tre måneder for å tjene opp penger før jeg drar igjen til andre land. Jeg tenker at selv om det ikke er drømme jobben så høres jo dette ganske greit ut? Hvor mye tjener dere i måneden eller i uken? 

Anonymkode: 51569...133

Send meg en melding 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2017 den 4.58, AnonymBruker skrev:

Jeg får betalt via payoneer, kan nav og skatteetaten oppdage de små beløpene uten innsyn direkte til min konto?

Hvis overføringene kommer fra utlandet så har bankene plikt til å rapportere alle overføringer over et visst beløp (tror det er 5000 nå), og de kan også gjøre det hvis det kommer overføringer jevnlig. Jeg tror også skatteetaten har mulighet til å få oversikt over alle utenlandsoverføringer på eget initiativ. Jeg vil på det sterkeste anbefale at ikke du prøver å snike deg unna siden oppdagelsesrisikoen er ganske stor for slike overføringer. Hvis du har gjort det kan du melde frivillig retting og slippe all straff.

Anonymkode: e1b93...ee0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2017 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Det er masse fake jenteprofiler innpå der. Alt fra 18 til 75 år. Med dirty bilder ;) 

Lurer på hvor får dem bildene til de forskjellige fake profilene fra ? :klo:

Anonymkode: 63283...f6c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

Norwegian Work from Home er veldig bra. Du har ikke noe å bekymre deg for, har en venninne som jobber der og du kan tjene opp til 20000 kr i uken om du jobber hardt. Det er mer vanlig å få rundt 5000 kr i uken, spørs hvor ofte du jobber. Du kan jobbe når som helst enten det er på dagen, ettermiddagen eller kvelden. Du har ikke noe å bekymre deg for, de misbruker ikke ditt ID.

Anonymkode: 472ba...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.7.2017 den 23.08, Fiorella skrev:

Send meg en melding 😊

Har du erfaring med det? Ble veldig interessert i å prøve :P Er student og tenker at pengene hadde kommet godt med :P

Anonymkode: 7a386...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Norwegian Work from Home er veldig bra. Du har ikke noe å bekymre deg for, har en venninne som jobber der og du kan tjene opp til 20000 kr i uken om du jobber hardt. Det er mer vanlig å få rundt 5000 kr i uken, spørs hvor ofte du jobber. Du kan jobbe når som helst enten det er på dagen, ettermiddagen eller kvelden. Du har ikke noe å bekymre deg for, de misbruker ikke ditt ID.

Anonymkode: 472ba...2a2

Høres ikke troverdig ut.

Anonymkode: 7a386...851

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig rart ut, jeg vet! Men venninnen min var også veldig skeptisk i begynnelsen, men hun valgte likevel å ta en sjanse. Det angret hun virkelig ikke på, hun tjener ca 5000 i uken. Det finnes en slags kalkulator som man kan finne ut hvor mye man vil tjene i uken. Ca 230 meldinger i 7 dager vil bli litt over 3000 kr. Hadde jeg ikke hatt jobb, ville jeg definitivt tatt sjansen. Har sett hva hun har fått inn i banken, og det er ikke til å tro, men de er troverdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Ayali skrev:

Det høres veldig rart ut, jeg vet! Men venninnen min var også veldig skeptisk i begynnelsen, men hun valgte likevel å ta en sjanse. Det angret hun virkelig ikke på, hun tjener ca 5000 i uken. Det finnes en slags kalkulator som man kan finne ut hvor mye man vil tjene i uken. Ca 230 meldinger i 7 dager vil bli litt over 3000 kr. Hadde jeg ikke hatt jobb, ville jeg definitivt tatt sjansen. Har sett hva hun har fått inn i banken, og det er ikke til å tro, men de er troverdige.

Haha! Første innlegget du poster noensinne på kvinneguiden er på dårlig norsk og veldig positivt til dette. Du lurer ikke meg :P Kan være det er ekte, men dette gjør at jeg får skikkelig avsmak.

Anonymkode: 7a386...851

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det firmaet lyser svindel og skattesnyting lang vei! Og neimen om jeg nettprostituerer meg for småpenger! En stakkars kr pr mld, skal mye til å tjene 31.000 kr i mnd da ass! Og hva med skatt? Arbeidsgiveravgift? Feriepenger? Sykepenger? Pensjon? Nei, ikke sant, ingen av delene. 

Anonymkode: 237be...c05

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det firmaet lyser svindel og skattesnyting lang vei! Og neimen om jeg nettprostituerer meg for småpenger! En stakkars kr pr mld, skal mye til å tjene 31.000 kr i mnd da ass! Og hva med skatt? Arbeidsgiveravgift? Feriepenger? Sykepenger? Pensjon? Nei, ikke sant, ingen av delene. 

Anonymkode: 237be...c05

Hæ? Det er jo bare å registrere det, er ingen problem å betale skatt av sånne ting. Det er vel opp til moral til enkelte om de gjør det eller ikke. 

Anonymkode: 5b15d...9de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Det er jo bare å registrere det, er ingen problem å betale skatt av sånne ting. Det er vel opp til moral til enkelte om de gjør det eller ikke. 

Anonymkode: 5b15d...9de

Arbeidsgiver som er ansvarlig for at skatt blir betalt. Arbeidstaker skal ikke betale inn skatten selv om du klarer å forstå hva jeg mener. Jobber du alle andre steder (utenom selvstendig næringsdrivende) blir skatten trukket av lønna di. Må man rapportere inn selv fordi arb.giver ikke trekker på normal måte er det svindel. Ferdig snakka. Tviler på at det firmaet betaler arb.giveravgift heller og neppe feriepenger og sykepenger. Det firmaet lukter svidd lang vei! Svidd hor! 

Anonymkode: 237be...c05

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...