Gå til innhold

"Norwegians work from home"


Fiorella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei man blir jo ikke rik av det, men det sper på med litt ekstra lommepenger. Ca 750 meldinger gir ca 100 euro. Det var det jeg hadde sist uke. 

Får lønn hver uke.

Anonymkode: e3e4e...171

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viser selvfølgelig ikke bilde av meg selv. Det er masse fake jenteprofiler innpå der. Alt fra 18 til 75 år. Med dirty bilder ;) 

jeg later som jeg er den på profilen, så når jeg har svart popper det opp en ny samtale med en annen mann og en annen jenteprofil. Må holde tunga beint i munnen.. 

det er noen skikkelig ekle meldinger, men de fleste er helt typisk "kan du suge meg" eller "nå er jeg stiv, har så lyst på deg". Jeg sitter i pysjen med ansiktsmaske og later som jeg er helt med 😂 

 

Pengene utbetales enten til bankkonto eller payoneerkonto. Jeg sendte kopi av leg, men sensurerte all info de ikke trengte. De så kun bilde og fødselsdato. Ja og at jeg har førerkort, da. 

 

Det som er skremmende er hvor villige mannfolk er til å dele bilder og fakta om seg selv innpå der 😳 de aller fleste er gift og jeg er livredd for at det skal dukke opp en jeg kjenner 😳

Kynisk og sikkert ikke moralsk riktig, men jeg trenger penger 🙈

Anonymkode: e3e4e...171

Haha uff 😂 hva gikk denne "opplæringen" ut på? Brukte du 3 hele timer på det? 

Oog.. skatter du av de pengene?

Får du de rett inn på konto?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at Microsoft aldri ringer til deg, om du noen gang skulle få en slik telefon. Mange naive mennesker i Norge. Enkelt for forbrytere å stjele penger og annet.

Anonymkode: e7a82...996

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skatter du av pengene? Har du skrevet kontrakt? 

Anonymkode: 18905...c31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Viser selvfølgelig ikke bilde av meg selv. Det er masse fake jenteprofiler innpå der. Alt fra 18 til 75 år. Med dirty bilder ;) 

jeg later som jeg er den på profilen, så når jeg har svart popper det opp en ny samtale med en annen mann og en annen jenteprofil. Må holde tunga beint i munnen.. 

det er noen skikkelig ekle meldinger, men de fleste er helt typisk "kan du suge meg" eller "nå er jeg stiv, har så lyst på deg". Jeg sitter i pysjen med ansiktsmaske og later som jeg er helt med 😂 

 

Pengene utbetales enten til bankkonto eller payoneerkonto. Jeg sendte kopi av leg, men sensurerte all info de ikke trengte. De så kun bilde og fødselsdato. Ja og at jeg har førerkort, da. 

 

Det som er skremmende er hvor villige mannfolk er til å dele bilder og fakta om seg selv innpå der 😳 de aller fleste er gift og jeg er livredd for at det skal dukke opp en jeg kjenner 😳

Kynisk og sikkert ikke moralsk riktig, men jeg trenger penger 🙈

Anonymkode: e3e4e...171

Høres jo enkelt ut og jeg trenger pengene jeg og, men samtidig er jeg skeptisk. Meget skeptisk. Skeptisk til å gi de personnr og kontonr. Skatter du av pengene? 

Anonymkode: 237be...c05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo enkelt ut og jeg trenger pengene jeg og, men samtidig er jeg skeptisk. Meget skeptisk. Skeptisk til å gi de personnr og kontonr. Skatter du av pengene? 

Anonymkode: 237be...c05

Aldri gi de personnummeret! Det var vel kun fødselsdatoen som ble nevnt i innlegg her, at ble gitt til dette nevnte firmaet?

Anonymkode: 04240...5d2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan den betalingsbiten er :P

Og payoneerkonto, hva vil det si? Kan du betale ting du feks. Kjøper i norske nettbutikker?

Takk for at du svarer 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri gi de personnummeret! Det var vel kun fødselsdatoen som ble nevnt i innlegg her, at ble gitt til dette nevnte firmaet?

Anonymkode: 04240...5d2

Må vel ha personnr om man skal skatte av pengene? Jeg tør ikke gi de bildet på førerkortet og fødselsdato en gang jeg da. Selv om jeg kunne trengt et par tre tusen ekstra i mnd. 

Anonymkode: 237be...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må vel ha personnr om man skal skatte av pengene? Jeg tør ikke gi de bildet på førerkortet og fødselsdato en gang jeg da. Selv om jeg kunne trengt et par tre tusen ekstra i mnd. 

Anonymkode: 237be...c05

Samme her, men vil ikke ha pengene direkte på konto? Skulle vært mulig å få pengene til paypal feks, aner ikke hva payoneer eller hva det nå var er, og da er det antakeligvis ikke så utbredt heller?

Anonymkode: 944c4...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, men vil ikke ha pengene direkte på konto? Skulle vært mulig å få pengene til paypal feks, aner ikke hva payoneer eller hva det nå var er, og da er det antakeligvis ikke så utbredt heller?

Anonymkode: 944c4...6c4

Jeg vil heller ikke ha det, men trodde man måtte gi ut personnr uansett. Aldri hørt om payoneer jeg heller, lukter svidd syns jeg. 

Anonymkode: 237be...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere drar skepsisen deres litt langt. Det er jo mannfolkene som blir lurt, ikke den som chatter med dem. Med mindre man kaller lav lønn for lureri. 

Dette er ikke identitetstyver på noen måte.

Anonymkode: 6670c...ea9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dere drar skepsisen deres litt langt. Det er jo mannfolkene som blir lurt, ikke den som chatter med dem. Med mindre man kaller lav lønn for lureri. 

Dette er ikke identitetstyver på noen måte.

Anonymkode: 6670c...ea9

Nei men det kan jo bli et problem skattemessig e.l.

Er det egentlig noen risiko ved å gi ut kontonummeret sitt? De klarer vel ikke finne ut hvem du er ved å kjenne kontonummeret ditt?

Anonymkode: 944c4...6c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei men det kan jo bli et problem skattemessig e.l.

Er det egentlig noen risiko ved å gi ut kontonummeret sitt? De klarer vel ikke finne ut hvem du er ved å kjenne kontonummeret ditt?

Anonymkode: 944c4...6c4

Jeg hadde laget meg en payoneer konto, da ser de ingen av din info. Når det gjelder skatt, så skal det godt gjøres å tjene mer enn 4000 kr i mnd, så er dette også sett på som freelance arbeid, så mulig man kan jobbe rundt det på ett vis. Det er ihvertfall ikke lureri, du tjener penger på det, men mye jobb for lite. 

Anonymkode: 7d33c...0ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man ta ut penge fra payoneer eller overføre til sin konto da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Fiorella skrev:

nå har jeg jobbet for de en stund, og det funker utmerket ;D 

Hehe, nice! Fant ikke Finn-annonsen jeg, men regner med det er disse folka? http://norwegians-work-from-home.com/

Kunne trengt litt mer penger, og å sitte i pysjen og sexchatte burde ikke være noe problem, er ganske kinky så :P

Anonymkode: 944c4...6c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fiorella skrev:

nå har jeg jobbet for de en stund, og det funker utmerket ;D 

Høres bra ut. Hvor mye tjener du? 🙂

 

Anonymkode: e23a2...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres bra ut. Hvor mye tjener du? 🙂

 

Anonymkode: e23a2...838

JEG holder meg unna skattegrensen så jeg tjener ca 4000,- i mnd skriver ca 800 meldinger i uken, og nå bruker jeg to timer hver ukedag på det. Helt i begynnelsen brukte jeg litt lengre tid :)

Anonymkode: 04279...b3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JEG holder meg unna skattegrensen så jeg tjener ca 4000,- i mnd skriver ca 800 meldinger i uken, og nå bruker jeg to timer hver ukedag på det. Helt i begynnelsen brukte jeg litt lengre tid :)

Anonymkode: 04279...b3d

Flott 👍🏻Takk for svar.

Anonymkode: e23a2...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...