Gå til innhold

"Norwegians work from home"

Fiorella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva i all verden skjer med all annonseringen på KG den siste tiden? Både i denne tråden og i enkelttråder? Dette virker ekstremt useriøst og shady. 

Anonymkode: 807f2...45f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må oppgi dette til skattekontoret selv, det er man ansvarlig for å oppgi. De gir deg dokument på hvor mye du har tjent på en uke, som skal gis til skattekontoret. 

Anonymkode: 472ba...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Det er jo bare å registrere det, er ingen problem å betale skatt av sånne ting. Det er vel opp til moral til enkelte om de gjør det eller ikke. 

Anonymkode: 5b15d...9de

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Første innlegget du poster noensinne på kvinneguiden er på dårlig norsk og veldig positivt til dette. Du lurer ikke meg :P Kan være det er ekte, men dette gjør at jeg får skikkelig avsmak.

Anonymkode: 7a386...851

Dårlig norsk? For det første er det mitt morsmål og for det andre er det helt opp til det selv hva du vil tro eller ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2017 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Hei!

Norwegian Work from Home er veldig bra. Du har ikke noe å bekymre deg for, har en venninne som jobber der og du kan tjene opp til 20000 kr i uken om du jobber hardt. Det er mer vanlig å få rundt 5000 kr i uken, spørs hvor ofte du jobber. Du kan jobbe når som helst enten det er på dagen, ettermiddagen eller kvelden. Du har ikke noe å bekymre deg for, de misbruker ikke ditt ID.

Haha.. joa.. jeg bruker ca 2 timer per dag i ukedagene, og det blir rundt  1000kr i uka. Har du ikke et liv kan du sikkert tjene godt men 😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2017 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Høres ikke troverdig ut.

Anonymkode: 7a386...851

Høres omtrent like seriøst ut som direktesalg. Og det sier en hel del. 

På 27.8.2017 den 17.42, AnonymBruker skrev:

Man må oppgi dette til skattekontoret selv, det er man ansvarlig for å oppgi. De gir deg dokument på hvor mye du har tjent på en uke, som skal gis til skattekontoret. 

Så man må være selvstendig næringsdrivende da altså og betale inn skatt hver tredje måned. Ja, sikkert at de som er involvert i de greiene der evner å holde kontroll på det :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/28/2017 at 1:10 PM, Fiorella said:

Haha.. joa.. jeg bruker ca 2 timer per dag i ukedagene, og det blir rundt  1000kr i uka. Har du ikke et liv kan du sikkert tjene godt men 😂😂😂

Så 1000 kr for 10 timer i uka? Det er jo ikke spesielt god lønn.

Anonymkode: 944c4...6c4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2017 den 2.45, AnonymBruker skrev:

Så 1000 kr for 10 timer i uka? Det er jo ikke spesielt god lønn.

Man kan sikkert skrive raskere, men jeg sitter som regel og ser på tv og driver med andre ting samtidig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som er ute etter ekstra penger, hvorfor tester dere ikke ut Network Marketing i stedenfor? Man blir kanskje ikke rik av det, men man kan fint tjene noen ekstra tusen i måneden ved noen timers jobbing her og der. Og så slipper man å svare på slibrige sexmeldinger😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, moncabang said:

Alle dere som er ute etter ekstra penger, hvorfor tester dere ikke ut Network Marketing i stedenfor? Man blir kanskje ikke rik av det, men man kan fint tjene noen ekstra tusen i måneden ved noen timers jobbing her og der. Og så slipper man å svare på slibrige sexmeldinger😅

Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det?

Selskaper som Mary Kay, Herbalife eller Forever Living som jeg jobber med. Man kan jobbe hjemmefra noe som er et stort pluss hvis man kun vil ha det som en ekstra inntekt😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, moncabang said:

Selskaper som Mary Kay, Herbalife eller Forever Living som jeg jobber med. Man kan jobbe hjemmefra noe som er et stort pluss hvis man kun vil ha det som en ekstra inntekt😊

Ellers takk, det der er jo verre enn sexchatting imo.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Raiu skrev:

Det var vel bare ett spørsmål om tid før en Mary Kay frelst bruker kom hit for å rekruttere.

Jeg har da så absolutt ikke prøvd å rekruttere noen! Jeg nevner flere selskaper man kan jobbe i! Det er en fin måte å tjene litt ekstra penger på, ikke værre enn det! Tenk det er faktisk mange som er avhengig av disse pengene i hverdagen. Man trenger ikke å bli ufin selv om man ikke er enig, husk jeg er et menneske jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ellers takk, det der er jo verre enn sexchatting imo.

Deg om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2017 den 15.40, moncabang skrev:

Dumt at folk fortsatt går på disse fagre løftene om å tjene en drøss med penger på slikt. 
Man tjener ikke en dritt, og det er et helsikes mas fra andre forhandlere rundt om møter hit og møter dit. Disse møtene er nesten som vekkelsesmøter. Hallelujastemning fra begynnelse til slutt. Det var nok til å få meg til å styre unna slikt tull. 

Og ikke er produktene som selges så fantastiske som det påstås heller... 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, daemonia skrev:

Dumt at folk fortsatt går på disse fagre løftene om å tjene en drøss med penger på slikt. 
Man tjener ikke en dritt, og det er et helsikes mas fra andre forhandlere rundt om møter hit og møter dit. Disse møtene er nesten som vekkelsesmøter. Hallelujastemning fra begynnelse til slutt. Det var nok til å få meg til å styre unna slikt tull. 

Og ikke er produktene som selges så fantastiske som det påstås heller... 

Synd at det finnes mennesker med så bastante holdninger der ute da jeg er sikker på at denne type jobb kan hjelpe mange mennesker med å tjene det lille ekstra de mangler i hverdagen. Jeg har ikke sagt at man blir rik i en fei, men at du mener at jeg ikke tjener penger er helt feil. Jeg er student og slipper unna studielån ved å jobbe på denne måten. Ikke er jeg blitt rik, men penger det tjener jeg. Du har uansett bestemt deg, og velger å samtidig være ganske frekk, så jeg trekker meg bare tilbake. 

Du har hittil vært en av mine favoritter her inne, utrolig hvor feil man kan ta om folk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, moncabang skrev:

Synd at det finnes mennesker med så bastante holdninger der ute da jeg er sikker på at denne type jobb kan hjelpe mange mennesker med å tjene det lille ekstra de mangler i hverdagen. Jeg har ikke sagt at man blir rik i en fei, men at du mener at jeg ikke tjener penger er helt feil. Jeg er student og slipper unna studielån ved å jobbe på denne måten. Ikke er jeg blitt rik, men penger det tjener jeg. Du har uansett bestemt deg, og velger å samtidig være ganske frekk, så jeg trekker meg bare tilbake. 

Du har hittil vært en av mine favoritter her inne, utrolig hvor feil man kan ta om folk.

Synes selv det er utrolig at folk kan være frekke. Jeg har en venninne som driver med det samme, og hun har ikke noe studielån i det hele tatt. Takket være Norwegian Work from Home. Tenk på de som sliter med masse studie lån, og man kan enkelt og greit jobbe på dataen hvor som helst. Har et spørsmål til deg, skatter du?Gir du beskjed til skatteetaten? Fyller du eventuelt et skjema eller noe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ayali skrev:

Synes selv det er utrolig at folk kan være frekke. Jeg har en venninne som driver med det samme, og hun har ikke noe studielån i det hele tatt. Takket være Norwegian Work from Home. Tenk på de som sliter med masse studie lån, og man kan enkelt og greit jobbe på dataen hvor som helst. Har et spørsmål til deg, skatter du?Gir du beskjed til skatteetaten? Fyller du eventuelt et skjema eller noe?

Trist at folk dømmer ting de ikke vet så mye om. Jeg skatter ja, har opprettet et enkeltmannsforetak og fører regnskap gjennom Fiken😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2017 den 22.30, moncabang skrev:

Jeg hadde heller sexchatted med fremmede enn å trakassere vennene mine med pyramidesalg. 

Anonymkode: b16df...55b

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...