Honey Dew Skrevet 10. mai 2017 #101 Skrevet 10. mai 2017 På 8.5.2017 den 18.18, Carina Maria skrev: du trenger ikke komme og fortelle meg regler for hva som er lov og ikke. det er ingen som har saksøkt meg enda og vil jeg legge ut bilder av barnet mitt så gjør det samme hva andre mener. You go girl! 2
Purple Basil Skrevet 10. mai 2017 #102 Skrevet 10. mai 2017 På 8.5.2017 den 16.58, FruRosa skrev: Ny bruker på forumet, og det første vedkommende gjør er å opprette enn tråd som klager på andre brukere! ... Hva så? Brukeren har ikke mindre rett av den grunn.
Husfrua Skrevet 10. mai 2017 #103 Skrevet 10. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De eksemplene du kommer med her (om blogger som blir mobbet) er ganske spesifikke. Og jeg er dypt uenig i at denne bloggeren blir mobbet. At noen har sympati for noen som så til de grader bruker bloggen sin til å henge ut folk, er merkelig. Og jeg mener at du og andre som er imot mobbing misbruker ordet "mobbing" og at dere viser mangel på empati med mobbeofre gjennom å koble det opp mot bloggere og rampelys forumet. Terskelen for å rydde i rampelys tråden er ganske lav, så moderatorene gjør en kjempejobb med det. Anonymkode: 28142...02b Hva spiller det for rolle når x antall personer (inkludert de det handler om) har lest alt før moderatorene har rukket å slettet det. X antall personer, som gjentatte ganger sprer eder og galle, uten å komme med noe som helst konstruktivt, burde strengt tatt blitt utestengt fra forumet. Først da hadde terskelen for å slenge dritt blitt høyere. uenig med deg i at ordet mobbing blir misbrukt (hva er det å si?) Derimot har man kanskje ulikt syn på hva mobbing er. Bloggere har nevnt at de føler seg mobbet gjennom kg og du kan ikke si at denne følelsen er feil! Jeg anser ikke konstruktiv kritikk som mobbing. Og ang "bloggerbarna", som vi leser side opp og side ned om, kan jeg se kritikken. Men straks det blir mindre bilder av barna på en spesifikk blogg, da begynner x antall kg brukere å skrive om noe annet (les veske fake/ekte). Ja, nå refererer jeg til VP tråden. I tillegg spekuleres det i vide og brede på hvordan ting henger sammen. Man synser, tror og mener noe om absolutt alt. Hvor får man det fra!? Jeg fikk en kommentar på at det var ugreit å komme med synsing, da jeg slang ut en bemerkning generelt om kg brukere, men dette gjelder tydeligvis ikke vedr.navngitte personer?🤔 Eneste jeg har skjønt er at uansett hva man sier eller reagerer på, så vil det bli forsvart. Og det slås hardt ned på de som syns mye av det som skrives i disse trådene er ugreit. Kunne gjerne deltatt på noen av disse trådene innimellom, men det sklir alltid, uten unntak, over til lavmål og diskusjoner som jeg heller vil kalle sladder og latterliggjøring. Og det gidder jeg ikke ta del i! 2
Knehøna Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #104 Skrevet 11. mai 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: De eksemplene du kommer med her (om blogger som blir mobbet) er ganske spesifikke. Og jeg er dypt uenig i at denne bloggeren blir mobbet. At noen har sympati for noen som så til de grader bruker bloggen sin til å henge ut folk, er merkelig. Og jeg mener at du og andre som er imot mobbing misbruker ordet "mobbing" og at dere viser mangel på empati med mobbeofre gjennom å koble det opp mot bloggere og rampelys forumet. Terskelen for å rydde i rampelys tråden er ganske lav, så moderatorene gjør en kjempejobb med det. Anonymkode: 28142...02b De eksemplene jeg kom med som mobbing er ikke bare fra én blogger, de er fra forskjellige tråder om spesifikke bloggere. Å bli fortalt at jeg misbruker ordet mobbing provoserer meg ganske kraftig. At jeg mangler empati med mobbeofre. Jeg hadde aldri startet en slik tråd dersom jeg ikke hadde inngående kunnskap om mobbing og hvor skadelig det kan være. Men jeg blir skremt av at eksemplene jeg viser til blir omtalt som noe helt annet enn mobbing. Er ord som latterliggjøring, hån, hets etc bedre å gjemme seg bak? Er det noe helt annet enn mobbing? Og det er akkurat like ugreit dersom en blogger mobber, mobbing er uten unntak uakseptabelt.
Gjest Ms. Daisy Skrevet 11. mai 2017 #105 Skrevet 11. mai 2017 Jeg er absolutt for konstruktiv kritikk, men dessverre har mange av trådene her inne på rampelys tendens til å skli ut og tar for seg hvordan personer ser ut. Er ikke uten grunn at tråder blir stengt og ryddet i hele tiden. Så jo det er en del såkalt mobbing her inne og det er ikke greit, men så er det faktisk masse god og konstruktiv kritikk også.
Knehøna Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #106 Skrevet 11. mai 2017 2 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Jeg er absolutt for konstruktiv kritikk, men dessverre har mange av trådene her inne på rampelys tendens til å skli ut og tar for seg hvordan personer ser ut. Er ikke uten grunn at tråder blir stengt og ryddet i hele tiden. Så jo det er en del såkalt mobbing her inne og det er ikke greit, men så er det faktisk masse god og konstruktiv kritikk også. Enig, det er absolutt også masse god og konstruktiv kritikk 1
Gjest Carina Maria Skrevet 11. mai 2017 #107 Skrevet 11. mai 2017 på noen rampelys tråder som handler om bloggere glir det fort ut i mobbing og det er så vidt at jeg tør si at jeg liker en blogger. jeg ble hud flettet etter jeg skrev at jeg syntes anette marie er flink og jeg ble hud flettet etter at jeg skrev at jeg syntes komiker frue og ørjan var flinke til og lage underholdning. jeg er ikke redd for og fortelle vilke blogger jeg synes er bra og ikke synes er bra. jeg kan med hånden på hjertet si at jeg gir saklig kritikk men aldri personlig og hvorfor skulle jeg det? jeg kjenner ikke personen bak bloggen. jeg synes at noen drar frem mobbekortet når det er saklig kritikk og det liker jeg ikke og det er fordi dem blir såret av den saklige kritikken og tar den personlig for ingen liker og få kritikk.
Kinno Skrevet 11. mai 2017 #108 Skrevet 11. mai 2017 Enig med TS. Noen virker besatt på å lese blogger bare for å sladre om hva de gjør og skriver. Litt av et liv. 4
Gjest Carina Maria Skrevet 11. mai 2017 #109 Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, Kinno skrev: Enig med TS. Noen virker besatt på å lese blogger bare for å sladre om hva de gjør og skriver. Litt av et liv. en ting er en tråd hvor dem ber om og si hvem blogger som vi ikke synes om men da må dem som skriver begrense seg selv og være saklige og ikke gå løs på personen. alle sammen har vi blogger vi ikke synes om. vi kan si hva vi ikke liker med bloggen på en saklig måte uten at det blir mobbing. ta tråden som handlet om anette marie og der var det mobbing etter min mening når dem begynner og rakke ned på alt det anette marie gjør. dem rakket ned på teamet hun leder og hva dem gjorde der. dem rakket ned på at anette marie hadde fortalt at hun var sensitiv og det var nesten som om dem som skrev på tråden godtet seg at det ble slutt mellom henne og trampe.
Gjest Aktivdame Skrevet 11. mai 2017 #110 Skrevet 11. mai 2017 11 minutter siden, Kinno skrev: Enig med TS. Noen virker besatt på å lese blogger bare for å sladre om hva de gjør og skriver. Litt av et liv. Se og hør er jo ukens høydepunkt for mange. 😉
Honey Dew Skrevet 11. mai 2017 #111 Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, Carina Maria skrev: på noen rampelys tråder som handler om bloggere glir det fort ut i mobbing og det er så vidt at jeg tør si at jeg liker en blogger. jeg ble hud flettet etter jeg skrev at jeg syntes anette marie er flink og jeg ble hud flettet etter at jeg skrev at jeg syntes komiker frue og ørjan var flinke til og lage underholdning. jeg er ikke redd for og fortelle vilke blogger jeg synes er bra og ikke synes er bra. jeg kan med hånden på hjertet si at jeg gir saklig kritikk men aldri personlig og hvorfor skulle jeg det? jeg kjenner ikke personen bak bloggen. jeg synes at noen drar frem mobbekortet når det er saklig kritikk og det liker jeg ikke og det er fordi dem blir såret av den saklige kritikken og tar den personlig for ingen liker og få kritikk. Det er slik det er her inne. Folk godtar ikke at en er uenig med dem 1
Knehøna Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #112 Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, Simbyxor skrev: Og hvilke ligger nede? Sa du? Ser ikke at du svarer på det Nei, der har du sett rett. Jeg vil ikke nevne enkeltblogger da det vil skape en heftig ny diskusjon. Det ligger nok av tråder og kommentarer her på førstesiden med nettopp slike diskusjoner allerede. Det gjør også at det ikke tar mange minuttene å se hva som menes. 1
Simbyxor Skrevet 11. mai 2017 #113 Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, Knehøna skrev: Nei, der har du sett rett. Jeg vil ikke nevne enkeltblogger da det vil skape en heftig ny diskusjon. Det ligger nok av tråder og kommentarer her på førstesiden med nettopp slike diskusjoner allerede. Det gjør også at det ikke tar mange minuttene å se hva som menes. Tåkelegging er alltid effektivt hvis man ønsker å ro seg vekk fra ubehagelige spørsmål 1
Knehøna Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #114 Skrevet 11. mai 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Tåkelegging er alltid effektivt hvis man ønsker å ro seg vekk fra ubehagelige spørsmål Hehe, fantastisk svar... 1
Norbertine Skrevet 14. mai 2017 #115 Skrevet 14. mai 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Alice i Eventyrland, mod
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #116 Skrevet 15. mai 2017 KG er dårlig fordi de kjører monopol. De trenger flere konkurrenter... Bedre forum. KG kommer til å være sånn som dette så lenge vi er her. Et mer utviklet og intelligent forum kommer ikke til å ha like mange troll, og KG gjør lite for å holde tullete trolletråder og brukere unna oss. Anonymkode: bdc25...c71 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå