Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Nav følger sine egne påstander om at forutsigbarhet er viktig så slipper man sånne ting. Hvis de slutter å endre på ting de allerede har gått ut med, så slipper man sånne ting. Hvorfor kan ikke Nav bare betale ut den 20. fast hver måned? Eller endre utbetalingsdato til 10. eller 15., så blir det ikke noe problem uansett høytider. Det er jo helt latterlig å forskyve/fremskynde utbetalinger. Regner med folk som jobber hadde blitt pissed hvis noen plutselig informerte om at de skulle få lønnen sin halvannen uke tidligere (som skjer i desember) eller at de endrer lønningsdagen rett før lønningen skal komme. 

Jeg synes det er skammelig at folk ikke kan innse at alle ikke sitter så jævlig godt i det. Snakk om mangel på empati!! Jeg er uføretrygdet mot min vilje, og ingen gir meg jobb, og så skal det faen meg sitte slike selvgode folk her inne som mener de er så mye bedre enn alle andre og rakke ned på meg, fordi jeg ønsker den forutsigbarheten Nav påstår at alle uføre trenger?

Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke bare tar livet mitt,  når jeg ser hvor lite verdt jeg er fordi jeg har en arvelig sykdom jeg ikke kommer unna. Så kom igjen abf og alle dere andre, snakk enda litt mer dritt! Piss på meg, spark meg mens jeg ligger nede. Dere er virkelig gode til det! 

Anonymkode: c2108...85a

Trenger ikke å banne. Det viser at du ikke har god klasse. 

Anonymkode: e4c56...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...