Gå til innhold

Hva er deres mening om Mikrobølgeovn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kilder?

Anonymkode: b5136...ffe

first-world-problem-facepalm.jpg

Anonymkode: e3c7c...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: e3c7c...a4b

Det finnes nok av folk som tror på sånt. Så facepalm til deg sjøl som ikke bruker ironiflagget.

Anonymkode: b5136...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes nok av folk som tror på sånt. Så facepalm til deg sjøl som ikke bruker ironiflagget.

Anonymkode: b5136...ffe

Ja, jeg vet. Det finnes nok av folk som tror at maten faktisk blir varm i mikrobølgeovnen. Tenk så tåpelige de er! For du vet bedre, ikke sant? Hva med å opplyse oss andre litt? Mikrobølgestrålingen i mikrobølgeovnen gjør hva da..?

Anonymkode: e3c7c...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mikrobølgeovn! Det er kjapt, enkelt og lager lite oppvask. Perfekt for en latsabb som meg :) 

Jeg bruker den til å varme opp mat før jeg skal spise den, mat som har blitt tilberedt med vanlig koking/steking tidligere. Maten smaker bedre og har bedre konsistens om den tilberedes fra bunnen av rett før den spises, sammenlignet med om jeg tilbereder den på vanlig måte, fordeler i bokser, setter i kjøleskap også varmer opp i mikro senere. har sjeldent tid til å lage hjemmelaget, sunn middag i ukedagene, så da er det lett å slenge en boks i mikroen og det er ikke sååå store forskjeller. 

Hadde fått panikk om mikroen hadde forsvunnet. Hvordan skulle jeg varmet maten min hver dag da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet. Det finnes nok av folk som tror at maten faktisk blir varm i mikrobølgeovnen. Tenk så tåpelige de er! For du vet bedre, ikke sant? Hva med å opplyse oss andre litt? Mikrobølgestrålingen i mikrobølgeovnen gjør hva da..?

Er det gøy å skrive ting som er formulert for å misforstås slik at du kan leke smart og "rette" på dem på en uhøflig måte etterpå?

Anonymkode: 4cae8...118

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet. Det finnes nok av folk som tror at maten faktisk blir varm i mikrobølgeovnen. Tenk så tåpelige de er! For du vet bedre, ikke sant? Hva med å opplyse oss andre litt? Mikrobølgestrålingen i mikrobølgeovnen gjør hva da..?

Anonymkode: e3c7c...a4b

Og varm mat er livsfarlig, ikke sant. Ja, da henger alt du skrev på greip og jeg skjønner at jeg var fryktelig dum! :ironi:

Anonymkode: b5136...ffe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...