Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Kommentarfeltet på insta sier meg at det er ei som kommenterte at badedrakten var litt liten i skrittet. Hun er hengt ut.

En person under 16 likte denne kommentaren om badedrakten. Hun er hengt ut. En person har bedt om at navnet på den mindreårige fjernes.

Flere kommenterer at Anna har helt rett i å henge ut slike folk, og at man må stå inne for hva man kommenterer. 

Orker ikke. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anbefaler dere andre også til å ta skjermbilde av blogginlegget hvor barn under 16 år blir offentlig hengt ut for å like en kommentar på instagram og sende dette til Forbrukertilsynet med en gang! 

Endret av Panda90
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Synes det er på høy tid å politianmelde Anna Rasmussen. Det hun gjør nå er ikke lovlig. Screenshot av bloggen.

Men så var det om hun skulle få et klikk på det dumme innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sjokka skrev:

Er det forbrukertilsynet som tar slike saker Politiet mente jeg, for Anna bryter loven

Hvorfor er det egentlig ikke lov når kommentarene lå offentlig på instagrammen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bottega skrev:

Hvorfor er det egentlig ikke lov når kommentarene lå offentlig på instagrammen?

Følger av Annas instagram likte en kommentar på Instagramkontoen hennes. Dette var et bilde som ikke lenket til et blogginnlegg. Følgeren som likte kommentaren er under 16 år (dvs. et barn). Anna sletter de offentlige kommentarene på instagram med påfølgende "likes", og poster dette på sin blogg i et egen innlegg. Ergo har Anna offentliggjort barn på en sosial plattform de ikke har tilknytning til. Uten å forhøre seg med barnets foresatte som er ansvarlig. Barnet har heller ikke mulighettil å forsvare seg via blogginnlegget. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er så teit med de som støtter Anna og sier man ikke har lov til å vise litt hud når man er mor. Kan ikke vise litt kløft, folk er så dømmende, det er hennes kropp, slutt å bry dere, folk er bare misunnelig (ja så klart måtte noen dra frem misunnelse korte) rart det er krig i verden, dere henger dere opp i liten bagatell osv

Hvorfor i helvete skulle jeg være sjalu på Anna Rasmusson?! Vi er så klart feite sjalue kjerringer hele gjengen  :ironi: Altså, folk misser jo helt poenget her. Jeg orker ikke.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da umulig være lov til å henge ut folk sånn? De som kjenner til bloggen vet at hun provoserer for klikk.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke pga (den lille) badedrakten folk reagerer, men den utfordrende stillingen hun har på bildene! Og at disse bildene vises på blogg og IG som begge har datterens navn...

Endret av FruRosa
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salig blanding av familie og drøye bilder...

 

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenpostens kulturredaktør er én av personene som henges ut i blogginnlegget. Håper hun får det med seg, og at hun skriver en kronikk om det! Det var hun som skrev denne om CBE i fjor.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

HVA er greia med at alle som kommenterer andre ting enn «du eeeeer ssåååå fiiiiin» er sjalu? Ikke bare på Anna sin blogg/IG, men overalt egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser folk drar misunnelseskortet på facebook under innlegget.

 

haha. Nei. Jeg er ikke sjalu på noen som helst måte. 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Ser folk drar misunnelseskortet på facebook under innlegget.

 

haha. Nei. Jeg er ikke sjalu på noen som helst måte. 😂

Så lenge man ikke roser Anna opp i skyene, så er man visst bare sjalu🙄  Jeg hadde ikke ville leve Annas liv selv om jeg fikk betalt

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Så lenge man ikke roser Anna opp i skyene, så er man visst bare sjalu🙄  Jeg hadde ikke ville leve Annas liv selv om jeg fikk betalt

Same! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, ssophie skrev:

Aftenpostens kulturredaktør er én av personene som henges ut i blogginnlegget. Håper hun får det med seg, og at hun skriver en kronikk om det! Det var hun som skrev denne om CBE i fjor.

Ja, det håper jeg virkelig!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nøye planlagt fra hennes side. Hun VET folk reagerer og hun får mye oppmerksomhet av å legge ut drøye bilder som dette. For å så legge ut sutreinnlegg. What else is new? Hun bryr seg ikke om hun kun får negativ respons. Alt for klikk og være på topplisten 

Anna raste ned mye på listen i en periode, men nå er hun tilbake. Kan ikke folk slutte å gi henne klikk? Hun kommer aldri til å legge ned bloggen så lenge hun kan holde det gående og folk gir henne klikk

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da AB offentkiggjorde navn på de som hadde søkt henne opp i skattelistene var dette ulovlig da det var informasjon kun AB hadde tilgang til. Når du søker i skattelistene aksepterer du at den du søker på kan se ditt navn - ikke at alle og enhver kan se det.

i MTM sitt tilfelle er saken annerledes da de som har lagt igjen kommentar har gjort dette på en åpen profil , der alle kan se det brukernavnet du har valgt, samt kommentaren du har skrevet. Dermed er dette allerede offentlig informasjon... 

 

når det er sagt er jeg HELT enig i at foto er drøyt, samt at å lage et innlegg om «haters» og «spre beina» er lavmål 

Endret av Potatopotato
La til siste avsnitt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...