Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 2.7.2018 den 23.19, sippykopp skrev:

Trist at mammatilmichelle har blitt som hun har blitt 😕 Virket oppegående for noen år siden, men nå har det jo tørna helt for henne

Det har nok aldri vært helt bra med Anna. Hun bodde jo hjemme helt til det totalt mislykka Kypros-stuntet. Etter det så har det jo bare gått en vei. Skandaler på skandaler. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna trenger visst en pause, lurer på om det er fra barberhøvelen eller beta karotenen? Eller bare at de trenger en pause fra sola.... noe mer alvorlig enn det er det nok ikke haha. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, marthes skrev:

Anna trenger visst en pause, lurer på om det er fra barberhøvelen eller beta karotenen? Eller bare at de trenger en pause fra sola.... noe mer alvorlig enn det er det nok ikke haha. 

Pausen er fra sola midt på dagen😔

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna hadde trengt en pause fra soMe, hun burde bare ha slettet alt og fokusert på de hun har satt til verden. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Oppland skrev:

Pausen er fra sola midt på dagen😔

Haha. Det sier litt om hvordan blogger hun er blitt når man klarer å gjette det sånn uten videre....  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, marthes skrev:

Haha. Det sier litt om hvordan blogger hun er blitt når man klarer å gjette det sånn uten videre....  

Men dessverre finnes det fortsatt mange som lar seg lure, hun hadde over 27.000 klikk på bloggen i går...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Diamant skrev:

Men dessverre finnes det fortsatt mange som lar seg lure, hun hadde over 27.000 klikk på bloggen i går...

Ja, jeg blir nesten målløs av de lesertallene hun har. Innholdet i de aller fleste innleggene hennes er null. Ikke vet jeg, men det må være en del svært unge lesere som biter på overskriftene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Oppland skrev:

Ja, jeg blir nesten målløs av de lesertallene hun har. Innholdet i de aller fleste innleggene hennes er null. Ikke vet jeg, men det må være en del svært unge lesere som biter på overskriftene.

Når man ser en del av kommentarene ser man tydelig at det er unge/barn som leser... Var vel en for en stund siden som lurte på om hun hadde fått ett barn til Pga bilde av en baby...  også er det en del damer over femti isj sikkert da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så virker det som at Anna har mistet all kontakt med den virkelige verden og  hun velger å tilfredsstille dette umettelige publikum som finnes på internett istedet for å leve livet som en normal person ville ha gjort.

Hun har blitt synliggjort og fått oppmerksomhet på internett av fremmede, og hun nyter all slags oppmerksomhet negativ, eller positiv.

Hun blir å ofre alt for å få noen klikk, og jeg tror hun trenger en LANG pause.

 

Tenk om noen av barna vokser opp og finner ut at hele barndommen deres og morens sexliv ligger ute på nett og alle vet om dette. Hvordan kan de tiltro seg til moren sin når de ikke vet om dette blir delt med fremmede på nettet, jeg vet mer om hennes barn og hvordan de lever enn noen andre jeg kjenner som har barn og det synes jeg er skummelt.

 

Tar forbehold om at jeg kanskje overdramatiserer men jeg hadde aldri tilgitt mine foreldre om de hadde bredt ut om livet vårt på internett for å tjene til livets opphold. Det er ikke foreldre med "det beste for barnet" i prioritering når de velger å blotte barna for verden på denne måten. De har jo både kamera og filmcrew rundt seg i hytt og pine. Jeg synes det er utrolig ekkelt av henne å utsette barna sine for dette . 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Minnus skrev:

Anna hadde trengt en pause fra soMe, hun burde bare ha slettet alt og fokusert på de hun har satt til verden. 

Det tror jeg faktisk ikke at hun klarer, jeg tror hun måtte hatt profesjonell hjelp for å klare å komme seg av livet på internett, noe jeg heller ikke finner rart. Når begynte hun å blogge og dele livet på nettet? Størsteparten av hennes "voksne" liv har vel blitt levd på nettet. Hun får bekreftelse, anerkjennelse og mestringfølelse av å legge livet ut på nettet. En ting er hva man kan si om det, men platformene hun har blogget fra, som liksom skulle vært der for henne, de har ikke sett mennesket Anna i dette her , bare hvordan hennes påvirkning på internett kan skaffe klikk og reklame. Er en kynisk, kald og råtten bransje som har tjent store penger på at folk har skjenet ut på skråplanet PÅ internett foran alle. Ja, jeg fritar ikke Anna alt ansvar her, langt fra, men hun har en alvorlig avhengighet som noen klarte å gjøre til klinkende mynt, men nå er det på vei ned og utfor.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«vi trenger en pause» (fra sola iflg kommentar lengre oppe her)

og etterfulgt av «jeg skal på date».. ikke lest innlegg og har ikke tenkt og gjøre det, men neste på lista nå er vel; «jeg er så kvalm» (av for mye is)  «det sparker i magen» av og tenke på å komme hjem.. 😂

Endret av Love2017juni
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokka

Anna har leid seg en gedigen villa på Kypros, med en hage som lignet en blomst og plante park. Stort basseng med fine solsenger rundt. Råflott plass, med elektrisk port som åpnes noe som ser ut som en kodelås. Hele området er visstnok inngjerdet. 

Wow for en plass. Jeg hadde mer enn gjerne tilbringet noen ferieuker der. Det hadde vært pleie for kropp og sjel det. 

Anna utrykker hun er så takknemlig for å ha muligheten til å gjøre dette. Og ja det må hun virkelig være takknemlig for. Hvem leier et slikt feriepalass til seg og sin familie??? Mangemillionærer og stooore kjendiser alla Amerika og de kongelige. 

Den villaen må koste minst 100.000 kr å leie. (??) Ihvertfall når jeg ser hva standard på andre hus en kan leie for 50.000 i mnd.

Anna er helt i hundre på omvisningsvideoen. Går rundt og filmer, og blir helt andpusten når hun forteller om området rundt villaen. Hun forteller det er 10 minutt siden de kom fram, og ungene og Jan har allerede funnet bassenget. Istedenfor å hoppe i bassenget sammen med ungene sine, prioriterer Anna og filme plassen for å legge det ut på bloggen. Jan tar ansvaret for ungene. 

Anna forteĺler at de nå er så langt vekke fra folk som det går ann å komme. Og det er så herlig, for det er ikke enkelt å være på ferie med 3 barn, og hvis du attpå til bor på et hotell med Skandinaviske gjester når HUN ER KJENT..... Ja det er visstnok ikke enkelt ifølge henne.

Gud bedre meg. Er Anna så kjent som hun gjør seg ut for og være?. Hadde det vært Michael Jackson eller Elvis, så hadde jeg forstått presset med å være kjent. Men hallo, dette 'jeg er så kjent greiene til Anna' skjønner jeg ikke noe av.  Jeg har selv bodd på hotell i Syden med en norsk kjendis som er mye større enn Anna, og han og familien fikk være i fred. En kjent tv2  profil traff vi også på, kveld etter kveld,  på favoritt restauranten vår i Spania. Han fikk være i fred han og.

Men riktig god ferie til familien Rasmussen. Enormt flott plass. Jeg hadde svevet selv om jeg hadde hatt muligheten til å leie noe sånt for en ferie. 

For deres egen del, så håper jeg de har vært fornuftige til å betale ekstra ned på de 2 huslånene de har. For en dag ryker hele bloggen og "kjendislivet" til Anna, og hva da hvis huslånene ikke er betalt ned? Ingen kan få meg overbevist om at hennes tidligere million inntekt vil komme til å bli den samme i år også. 

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sjokka skrev:

Anna har leid seg en gedigen villa på Kypros, med en hage som lignet en blomst og plante park. Stort basseng med fine solsenger rundt. Råflott plass, med elektrisk port som åpnes noe som ser ut som en kodelås. Hele området er visstnok inngjerdet. 

Wow for en plass. Jeg hadde mer enn gjerne tilbringet noen ferieuker her. Det hadde vært pleie for kropp og sjel det. 

Anna utrykker hun er så takknemlig for å ha muligheten til å gjøre dette. Og ja det må hun være virkelig takknemlig for. Hvem leier et slikt feriepalass til seg og sin familie??? Mangemillionærer og stooore kjendiser alla Amerika og de kongelige. 

Den villaen må koste minst 100.000 kr å leie. (??) Ihvertfall når jeg ser hva standard på andre hus en kan leie for 50.000 i mnd.

Anna er helt i hundre på omvisningsvideoen. Går rundt og filmer, og blir helt andpusten når hun forteller om området rundt villaen. Hun forteller det er 10 minutt siden de kom fram, og ungene og Jan har allerede funnet bassenget. Istedenfor å hoppe i bassenget sammen med ungene sine, prioriterer Anna og filme plassen for å legge det ut på bloggen. Jan tar ansvaret for ungene. 

Anna forteĺler at de nå er så langt vekke fra folk som det går ann å komme. Og det er så herlig, for det er ikke enkelt å være på ferie med 3 barn, og hvis du attpå til bor på et hotell med Skandinaviske gjester når HUN ER KJENT..... Ja det er visstnok ikke enkelt ifølge henne.

Gud bedre meg. Er Anna så kjent som hun gjør seg ut for og være?. Hadde det vært Michael Jackson eller Elvis, så hadde jeg forstått presset med å være kjent. Men hallo, dette 'jeg er så kjent greiene til Anna'  skjønner jeg ikke noe av.  Jeg har selv bodd på hotell i Syden med en norsk kjendis som er mye større enn Anna, og han og familien fikk være i fred. En kjent tv2  profil traff vi også på, kveld etter kveld,  på favoritt restauranten vår i Spania. Han fikk være i fred han og.

Men riktig god ferie til familien Rasmussen. Enormt flott plass. Jeg hadde svevet selv om jeg hadde hatt muligheten til å leie noe sånt for en ferie. 

For deres egen del, så håper jeg de har vært fornuftige til å betale ekstra ned på de 2 huslånene de har. For en dag ryker hele bloggen og "kjendislivet" til Anna, og hva da hvis huslånene ikke er betalt ned? Ingen kan få meg overbevist om at hennes tidligere million inntekt vil komme til å bli den samme i år også. 

Har ikke lest innlegget du refererer til, men tenkte å snike inn en kommentar likevel.

Selv om ikke folk river i henne direkte, vil drt sikkert bli hvisking/baksnakking/åpenlyst stirring, og det i seg selv er nok ubehagelig for ungene? Men det alene burde egentlig være grunn god nok til å legge ned bloggen da

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, KillerKitty skrev:

Har ikke lest innlegget du refererer til, men tenkte å snike inn en kommentar likevel.

Selv om ikke folk river i henne direkte, vil drt sikkert bli hvisking/baksnakking/åpenlyst stirring, og det i seg selv er nok ubehagelig for ungene? Men det alene burde egentlig være grunn god nok til å legge ned bloggen da

Det skjer nok i Norge, men på Kypros? Kanskje de støter på en eller to tenåringer som vet hvem hun er, men tviler på at hun og familien blir plaget med hvisking stirring daglig, og er mange som aldri har hørt om Anna. Ikke alle leser blogger. Skulle tro de var Kim og Kanye West. Anna har jammen meg høye tanker om seg selv 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna har gjentatte ganger klaget på ulempene ved "kjendislivet". Hun syns det er ubehagelig når folk kjenner henne igjen, føler at de hvisker og ler bak ryggen hennes osv...

Dette har hun valgt selv! Jeg syns ikke synd på henne! 

Men det hun virkelig bør tenke over er hvordan dette påvirker dem som ikke har valgt denne eksponeringen selv. Om det er så ubehagelig som hun påstår bør hun av hensyn til dem rundt seg finne et annet levebrød snarest!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Sjokka skrev:

Anna har leid seg en gedigen villa på Kypros, med en hage som lignet en blomst og plante park. Stort basseng med fine solsenger rundt. Råflott plass, med elektrisk port som åpnes noe som ser ut som en kodelås. Hele området er visstnok inngjerdet. 

Wow for en plass. Jeg hadde mer enn gjerne tilbringet noen ferieuker her. Det hadde vært pleie for kropp og sjel det. 

Anna utrykker hun er så takknemlig for å ha muligheten til å gjøre dette. Og ja det må hun være virkelig takknemlig for. Hvem leier et slikt feriepalass til seg og sin familie??? Mangemillionærer og stooore kjendiser alla Amerika og de kongelige. 

Den villaen må koste minst 100.000 kr å leie. (??) Ihvertfall når jeg ser hva standard på andre hus en kan leie for 50.000 i mnd.

Anna er helt i hundre på omvisningsvideoen. Går rundt og filmer, og blir helt andpusten når hun forteller om området rundt villaen. Hun forteller det er 10 minutt siden de kom fram, og ungene og Jan har allerede funnet bassenget. Istedenfor å hoppe i bassenget sammen med ungene sine, prioriterer Anna og filme plassen for å legge det ut på bloggen. Jan tar ansvaret for ungene. 

Anna forteĺler at de nå er så langt vekke fra folk som det går ann å komme. Og det er så herlig, for det er ikke enkelt å være på ferie med 3 barn, og hvis du attpå til bor på et hotell med Skandinaviske gjester når HUN ER KJENT..... Ja det er visstnok ikke enkelt ifølge henne.

Gud bedre meg. Er Anna så kjent som hun gjør seg ut for og være?. Hadde det vært Michael Jackson eller Elvis, så hadde jeg forstått presset med å være kjent. Men hallo, dette 'jeg er så kjent greiene til Anna'  skjønner jeg ikke noe av.  Jeg har selv bodd på hotell i Syden med en norsk kjendis som er mye større enn Anna, og han og familien fikk være i fred. En kjent tv2  profil traff vi også på, kveld etter kveld,  på favoritt restauranten vår i Spania. Han fikk være i fred han og.

Men riktig god ferie til familien Rasmussen. Enormt flott plass. Jeg hadde svevet selv om jeg hadde hatt muligheten til å leie noe sånt for en ferie. 

For deres egen del, så håper jeg de har vært fornuftige til å betale ekstra ned på de 2 huslånene de har. For en dag ryker hele bloggen og "kjendislivet" til Anna, og hva da hvis huslånene ikke er betalt ned? Ingen kan få meg overbevist om at hennes tidligere million inntekt vil komme til å bli den samme i år også. 

Samme her. Kan ikke tenke meg at folk vet hvem denne jentungen er nede på Sunwing hvor hun ferierte i fjor eller i forfjor. Mulig noen unger i 12 års alderen, men voksne? Neppe. 

Kan nevne i forbifarten at der hvor jeg var på ferie nå, så møtte jeg flere celebre kjendiser i A klassen fra Skandinavia, og guess what? De fikk være i fred. Blir MATT!!!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synte det er forferdelig at hun påstår kjendislivet er en ulempe og fortsetter å eksponere uskyldige parter. 

Ser hun seriøst ikke dobbelmoralen i slike innlegg?

’’det er bedre med dobbelmoral enn ingen moral’’

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...