Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, Justlooking skrev:

Har tenkt litt på at noen mener det gikk nedover med Anna etter hun ble sammen med Jan. Jeg er helt uenig. Hvordan ville hun hatt det uten han? Boende fortsatt i leiligheten hos moren? Stadig nye kjærester? Hun har jo aldri klart seg helt alene. Jan har gitt henne stabilitet og stor hjelp og avlastning med barna i flere år. Tror hun ville vært mye mer ute å kjøre uten ham.

Det har gått nedover - og over stokk og stein - med bloggingen, synes jeg. Dagliglivet er noe annet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Friluftsdame skrev:

Det har gått nedover - og over stokk og stein - med bloggingen, synes jeg. Dagliglivet er noe annet. 

Er enig i at det har gått nedover med bloggingen i lang tid. Men mener å huske det også var mye clickbites før Jan kom inn i bildet. Hun skrev mye rart også før hans tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, aell said:

Denne partilederen (m/familie) fikk være helt i fred, med unntak av en gruppe nordlendinger som sa "hei". 

Typisk nordlendinger! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna har umerket reklameinnlegg om betakaroten både på instastory og snapchatstory i dag. Send gjerne inn tips med bildebevis til Forbrukertilsynet: https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss

Dette er svært viktig med tanke på at Forbrukertilsynet allerede har Anna under lupen.

 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.7.2018 den 11.44, Friluftsdame skrev:

Spanderte et klikk på videoen fra stedet de har leid. Jeg grøsser. 

Ikke fordi det ikke var flott, men de er der helt aleine. Fordi Anna trenger å være langt fra folk. Eiendommen har plass til flere familier  men de er mutters aleine. 

For meg viser denne filmen av et flott, inngjerdet sted i Huttaheiti at familien betaler en høy pris for Annas hensynsløse blogging.

  • Ja Anna, det er bloggingen din som har gjort det mulig å leie dette stedet
  •  Men Anna, det er ikke en ønskedrøm for familien din å være helt aleine. Uten aktiviteter, venner og nye bekjentskap. 

For meg illustrerer denne skrekkelige videoen at det har gått fullstendig galt. Dine valg, din hensynsløshet i jakten på inntekt, gjør at en hel familie må isolere seg. 

Dette kan umulig gå bra. 

Har lest at "besteforeldre" er også der, så tipper det er Jan sine foreldre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 minutt siden, Diamant skrev:

Noen som har sett siste bilde på Snap? :overrasket:

Følger henne ikke på Snap. Vet du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sjokka skrev:

Følger henne ikke på Snap. Vet du? 

Ja, jeg har sett det. Hun tar bilde av seg selv i speilet i noe som kan ligne på en badedrakt. Hun sitter på kne og skrever så man kan se litt mer enn ihvertfall jeg ønsker å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Orly skrev:

Er vel sikkert samme som på insta

Mulig. Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først et bilde av hele familien med teksten "Sommerbilder fra 2018" eller noe sånt... Så kommer plutselig bilde av Anna hvor hun sitter og skrever!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokka
5 minutter siden, Diamant skrev:

Ja, jeg har sett det. Hun tar bilde av seg selv i speilet i noe som kan ligne på en badedrakt. Hun sitter på kne og skrever så man kan se litt mer enn ihvertfall jeg ønsker å se.

Så bilde på insta nå. Er det mulig?? For en stilling. Hun er ikke riktig god! Når hun har måttet slutte med sånne bilder på blogg så blir d lagt ut på insta og Snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun skriver at hun føler folk ler og snakker om henne bak ryggen hennes...

Selvsagt gjør folk det! IKKE pga utseendet (ref behovet for plastiske operasjoner), men måten HUN SELV velger å framstille seg! Gang på gang på gang på gang på...........

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sjokka skrev:

Så bilde på insta nå. Er det mulig?? For en stilling. Hun er ikke riktig god! Når hun har måttet slutte med sånne bilder på blogg så blir d lagt ut på insta og Snap.

 

1 minutt siden, FruRosa skrev:

Og hun skriver at hun føler folk ler og snakker om henne bak ryggen hennes...

Selvsagt gjør folk det! IKKE pga utseendet (ref behovet for plastiske operasjoner), men måten HUN SELV velger å framstille seg! Gang på gang på gang på gang på...........

Så enig med dere...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjokka

En helt naturlig stilling å sitte i for Anna. Jenta er unormalt opptatt av sex. Hun har vel måttet oppføre seg så skikkelig nå mens besteforeldrene har vært med de i 1 uke, så nå kunne hun ikke holde seg lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de som søker kontakt ved å spille på sex. Det er da de får respons. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. han forfatteren som kommenterer på badedrakt bildet at hun stråler med hjerter og greier.. hva tenker jan.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Jeg lurer på hva Anna tenker, når hun tar slike bilder av seg selv og poster? Hva surrer seg egentlig i hodet på henne? Tror ikke jeg har sett Kim Kardashians engang pose sånn som det der. 

Normale folk ville tatt bena sammen med en slik badedrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...