Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Herlighet! Nå har det klikket for Anna. Hun burde gå til behandling, ikke skrive på en blogg. Rett og slett skjermes for sitt eget beste. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som gjør at forsvarerne fullstendig misser poenget? Det er bl.a. en kommentar på IG som går på at "Anna er et sted for seg selv med unger og kjæreste, hun kan kle seg i hva hun vil og føle seg sexy for kjæresten". 

Hun viser seg frem for "hele verden" med skrevende ben, i en badedrakt som knapt dekker skrittet. Hun (og Jan) er jo ikke "for seg selv" når hun deler dette offentlig, på en konto som har datterens navn!

Kle deg i, eller ut av, hva du vil Anna. Men gjør det på PRIVATEN! 

Og ikke legg ut sånne bilder som du VET vil provosere til negative kommentarer og diskusjon, for så å innta offerrollen når reaksjonene kommer.

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker. Ikke.

Regner med flere har dokumentert galskapen - BRA. Hvor kan dette sendes? Hvilket "selskap" blogger hun for? VG med fler er tipset. Jeg gir en lang balle i om hun får mer publisitet, denne typen gir klikk i nåtid men ikke i fremtiden. Og, om ikke det er ulovlig, så er det svææært uetisk, og nå skal Anna få svare for seg 😊

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, honoluluu skrev:

Orker. Ikke.

Regner med flere har dokumentert galskapen - BRA. Hvor kan dette sendes? Hvilket "selskap" blogger hun for? VG med fler er tipset. Jeg gir en lang balle i om hun får mer publisitet, denne typen gir klikk i nåtid men ikke i fremtiden. Og, om ikke det er ulovlig, så er det svææært uetisk, og nå skal Anna få svare for seg 😊

Hun blogger for blogg.no

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søren. Hun skriver "barna mine" og "spre beina" i samme setning, og henger ut kritiske kommentarer på bloggen sin. Det virker som at hun har mistet all bakkekontakt og har distansert seg fra resten av verden, det er skremmende. Det jeg syns er verst er at hun bruker barna sine for å få publisitet, og at det virker som at hun også isolerer seg selv og dem (f.eks. Kypros turen der de leier en villa langt unna andre mennesker). Jeg håper at hun skaffer seg hjelp, fordi denne oppfatningen hun har til seg selv i forhold til omverdnen kan ikke være sunn.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FruRosa said:

Hun blogger for blogg.no

Takk! De er også kontaktet 😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde reagert på bilde uansett om man har barn eller ikke. Bildet viser alt for mye 🤮

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Hva er det med disse selvrettferdige bloggerne og at de mener det er deres rett til å henge ut lesere??

Før Anne Brith og konatil,nå Anna Rasmussen. Blir dårlig av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ORKER. IKKE. Fikk svar fra begge innen ett minutt (....). Teamwork på kontoret for å backe opp bloggstallen? 🐎

Screenshot_20180710_164430.jpg

Endret av honoluluu
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, honoluluu skrev:

ORKER. IKKE. Fikk svar fra begge innen ett minutt (....). Teamwork på kontoret for å backe opp bloggstallen? 🐎

Screenshot_20180710_164430.jpg

Trist at de ikke tar noe ansvar

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg.no har vist før de gir faen. De bryr seg ikke, så er nytteløst å si i fra til de dessverre. Anna får bare holde på uten konsekvenser

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har endelig anna mistet grepet og beviser hvor overfokusert hun er på hva folk tenker og "liker" om henne. Dette er i overkant dramatisk gjort av anna, da hun egentlig ikke forstår at hun bare "mater" trollene med slike innlegg.

 

Er dette virkelig å forvente av en 3 barns mor 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke Anna som legger ut ett så seksualisert bilde, der hadde vært «greit», men det er mamma til michelle som legger det ut, det er ikke greit! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Dysnomia skrev:

Nå har endelig anna mistet grepet og beviser hvor overfokusert hun er på hva folk tenker og "liker" om henne. Dette er i overkant dramatisk gjort av anna, da hun egentlig ikke forstår at hun bare "mater" trollene med slike innlegg.

 

Er dette virkelig å forvente av en 3 barns mor 

Jeg synes ikke saklig kritikk er trolling, men hun burde forstå at hun får negative kommentarer på sånne bilder... Så ja, hun legger opp til det selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, marthes skrev:

Det er jo ikke Anna som legger ut ett så seksualisert bilde, der hadde vært «greit», men det er mamma til michelle som legger det ut, det er ikke greit! 

Nemlig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått så langt at jeg faktisk begynner å synes synd i henne. 

Det aller største problemet her er ikke bildet i seg selv. Det er drøyt og det viser mer enn det i alle fall jeg ønsker å se. 
Men Anna legger ut seksualiserte og utfordrende bilder av seg seg - som mamma. Hun legger det ut på plattformer med datterens navn.
DET er problemet.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, marthes skrev:

Det er jo ikke Anna som legger ut ett så seksualisert bilde, der hadde vært «greit», men det er mamma til michelle som legger det ut, det er ikke greit! 

Ser nå at vi har skrevet det samme, hhaha! Godt vi er flere som tenker likt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Ser nå at vi har skrevet det samme, hhaha! Godt vi er flere som tenker likt. 

Hehe ja :) Anna kan gjøre hva pokker hun vil for min del, men ikke mamma til michelle! Det er ene og alene hun som ødelegger for andre så lenge hun bruker navnet til datteren til å pushe sitt eget behov for en karriere av ett eller annet slag! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henge ut folk me bilde og navn for kritiske kommentarer og likes til dette....virkelig modent gjort av mamman😐

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...