Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Sjokka skrev:

Jeg lurer på hva Anna tenker, når hun tar slike bilder av seg selv og poster? Hva surrer seg egentlig i hodet på henne? Tror ikke jeg har sett Kim Kardashians engang pose sånn som det der. 

Normale folk ville tatt bena sammen med en slik badedrakt.

Helt klart..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janus
20 minutter siden, Sjokka skrev:

Jeg lurer på hva Anna tenker, når hun tar slike bilder av seg selv og poster? Hva surrer seg egentlig i hodet på henne? Tror ikke jeg har sett Kim Kardashians engang pose sånn som det der. 

Normale folk ville tatt bena sammen med en slik badedrakt.

Kim k har posert slik nylig på sin insta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Janus skrev:

Kim k har posert slik nylig på sin insta

Vil si Anna sitt bilde er hakket mer seksualisert enn Kim sitt. Og uansett går det ikke an å sammenlikne de to. Anna sin instagram heter mammatilmichelle, Kim sin bærer hvertfall hennes eget navn og hun seksualiserer seg ikke i datterens navn.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus
1 time siden, Diamant skrev:

Først et bilde av hele familien med teksten "Sommerbilder fra 2018" eller noe sånt... Så kommer plutselig bilde av Anna hvor hun sitter og skrever!

Ganske så usmakelig🤢kunne spart seg det bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus
1 minutt siden, Panda90 skrev:

Vil si Anna sitt bilde er hakket mer seksualisert enn Kim sitt. Og uansett går det ikke an å sammenlikne de to. Anna sin instagram heter mammatilmichelle, Kim sin bærer hvertfall hennes eget navn og hun seksualiserer seg ikke i datterens navn.

Ja enig der, Anna skjønner ikke at hun dummer seg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janus

Anna er et bevis på at barn ikke bør få barn. Hun var kun 14 år og hun sliter enda med å bli voksen, virker som hun skal ta igjen ungdomstiden sin nå, å ha barn er et stort ansvar og jeg synes Anna er uegnet! Hun andre som var med i unge mødre som også var 14/15 da hun gikk gravid,husker ikke navnet, hun er mye mer oppegående enn Anna.hun har 3 jenter og en bonus datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen legge ut Imgur? Hun blokkerte meg etter jeg kom med en negativ kommentar 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Janus skrev (På 9.7.2018 den 23.21):

Anna er et bevis på at barn ikke bør få barn. Hun var kun 14 år og hun sliter enda med å bli voksen, virker som hun skal ta igjen ungdomstiden sin nå, å ha barn er et stort ansvar og jeg synes Anna er uegnet! Hun andre som var med i unge mødre som også var 14/15 da hun gikk gravid,husker ikke navnet, hun er mye mer oppegående enn Anna.hun har 3 jenter og en bonus datter.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minipilla skrev:

Kan ikke noen legge ut Imgur? Hun blokkerte meg etter jeg kom med en negativ kommentar 🙄

du kan se instagrampostene hennes selv om du er blokkert. Gå inn på en hvilken som helst nettleser og skriv inn instagram.com/mammatilmichelle  Hun har offentlig instagram og da kan alle gå inn via nettleser og åpne bilder og se kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Panda90 skrev:

du kan se instagrampostene hennes selv om du er blokkert. Gå inn på en hvilken som helst nettleser og skriv inn instagram.com/mammatilmichelle  Hun har offentlig instagram og da kan alle gå inn via nettleser og åpne bilder og se kommentarer.

Kommer bare opp at jeg er blokket - selv via pc.

Så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Kommer bare opp at jeg er blokket - selv via pc.

Så..

du må ikke være logget inn på instagram med din egen konto. logg deg ut og prøv igjen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Panda90 skrev:

du må ikke være logget inn på instagram med din egen konto. logg deg ut og prøv igjen..

Nettopp det jeg gjorde.

Samme resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, J.. skrev:

Nettopp det jeg gjorde.

Samme resultat.

merkelig. prøv å slett nettleserlogg, evt. gå inn via annen nettleser? ellers vet jeg ikke. Men Anna har ikke mulighet til å blokke IP adresser, bare brukere, og om du ikke er innlogget via noe brukerkonto, så skal du kunne se hennes konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
J.. skrev (På 9.7.2018 den 23.42):

Nettopp det jeg gjorde.

Samme resultat.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte VPN,da gikk det.

Og jammen fikk jeg ikke dåsa hennes rett i fleisen.

Kledelig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det bildet av Moren til Michelle i badedrakt gjør at jeg må se tidenes feelgood-video om igjen: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

malin hammersgård? Om det er hun; helt enig. Fulgte bloggen hennes i mange år. 

Malin var det ja😊 ja jeg også, flott og oppegående jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for innhold med opphavsrett, persondebatt og ryktespredninger.

Edie, adm.

Edit: Ryddet for kommentar til moderering. Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...