Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

(...)

Gjentar derfor: 

- Dette er så bedritent, spekulativt og så langt over streken hensynsløst av en mammablogger/IG at jeg finner ikke ord

Skjerp deg Anna! Og dere som står rundt henne: Ta grep! 

Ryddet for kommentar til moderering. Edie, adm.

 

Endret av Edie
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan  tenke meg at de som står Anna nærmest igjen og igjen har prøvd å snakke henne til fornuft, men til ingen nytte dessverre, hun kjører sitt eget løp. 

Endret av Oppland
Rettet et ord
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Da har Anna stengt kommentarfeltet under sitt sexualiserte bilde. Og slettet alle kommentarene. Kontroll skal dama ha.

Håper du nå forstår hvorfor folk peker og snakker om deg Anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna elsker oppmerksomhet og klikk på sosiale medier, men i det virkelige liv skyr hun folk. 

Anna har fått det for seg at hun må bo langvekkistan og inngjerdet på ferie fordi folk flest er opptatt av henne som kjendis. Den største misforståelsen er å tro at man er superkjendis. Den andre, og mest alvorlige årsaken, er at Anna mister kontroll i det virkelige offentlige rom. Bak muren har hun kontroll. 

Bak tastaturet kan Anna spy ut hva hun finner forgodt. Og som nå; slette og stenge kommentarfeltet. For Anna vil ikke høre hva andre synes, hun vet best selv. 

Men Anna er hårsår, og føler seg ofte misforstått. Det vil også skje nå. Og når man ikke lytter til tilbakemelding og reaksjoner, blir det vanskelig å utvikle seg og få framgang. 

De få gangene Anna beveger seg ut i det virkelige, offentlige rom - så må hun føle seg skikkelig fresh. Derfor fikser Anna på utseendet. Hun må det, så kjent som hun er. Om hun skal på sjappen og kjøpe melk og brød, må alt være perfekt. En kjendis kan ikke vise seg som folk flest. 

Anna reflekterer åpenbart ikke over rollen som influencer. For unge, og for dem hun har ansvar for. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sitt siste blogginnlegg Barna mine blir nevnt det sekundet jeg sprer bena mine! skriver hun så fint "I går kveld haglet det inn med kommentarer på et bilde jeg la ut. Jeg forventet noen reaksjoner, men langt i fra på dette nivået."

I call bullshit. Det er jo dette hun ALLTID gjør. Legger ut provoserende ting på sosiale medier/blogg, får en masse oppmerksomhet og spiller så til slutt et offer. And repeat.

Og bare sånn forresten A, det er jo klart barna dine blir nevnt, du er jo tross alt en mammablogger, eller har du glemt det?

Nei, hva skjedde egentlig med hele den greien om at hun nå skulle bli voksen?

Ja, jeg blir provosert, jeg innrømmer det.

Endret av Renate89
Skrivefeil
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror gjør det kun for å provosere og få oppmerksomhet. All oppmerksomheten er bedre enn ingen oppmerksomhet sant? Hadde vært morsomt hvis ingen gadd å reagere eller kommentere under slike bilder

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Idag får du ikke et eneste klikk av meg Anna. Det er klikk du ønsker å oppnå med gårsdagens sex relaterte bilde på Insta, og med dagens overskrift: Med engang jeg sprer bena......

Føltes det deilig Anna, å sitte og skreve med bena, i en badedrakt som er så smal nedentil, at den bare dekker sprikken i kjønnsorganet ditt?. Blir du tilfredsstilt av oppmerksomheten du får med dine lettkledde bilder på SoMe?  Liker du følelsen du får av mannfolkene som kommenterer under bildene dine? 

Bare med den overskriften så forteller du meg hvem du er. Du er et provoserende og vulgært kvinnfolk, som er unormalt opptatt av sex. Du later som du ikke skjønner hvorfor barna dine blir nevnt. Jeg tror du forstår det veldig godt, men du driter i det. For det skal handle om deg og ditt unormale og hensynsløse behov 

 

Endret av Sjokka
Feil info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sjokka skrev:

Idag får du ikke et eneste klikk av meg Anna. Det er klikk du ønsker å oppnå med gårsdagens sex relaterte bilde på Insta, og med dagens overskrift: Med engang jeg sprer bena......

Føltes det deilig Anna, å sitte og skreve med bena, i en badedrakt som er så smal nedentil, at den bare dekker sprikken i kjønnsorganet ditt?. Blir du tilfredsstilt av oppmerksomheten du får med dine lettkledde bilder på SoMe?  Liker du følelsen du får av mannfolkene som kommenterer under bildene dine? 

Bare med den overskriften så forteller du meg hvem du er. Du er et provoserende og vulgært kvinnfolk, som er unormalt opptatt av sex. Du later som du ikke skjønner hvorfor barna dine blir nevnt. Jeg tror du forstår det veldig godt, men du driter i det. For det skal handle om deg og ditt unormale og hensynsløse behov etter oppmerksomhet.

Det stemmer ikke at det haglet inn med kommentarer igår Anna. Jeg fulgte med, og det var ikke mange kommentarene du hadde fått. Jeg sjekket igjen i morges, og det var samme antall kommentarer !!! Det var for et år siden 1000vis kommenterte, men nå er folk lei, og du får ikke lenger den samme oppmerksomheten. Til og med journalistene (bl.a. tv2) gidder ikke å skrive om deg lengre. Ja det hender du blir nevnt, men langt ifra like mye som før.

 

Men husk at hun sletter alle negative ganske raskt. Så det er godt mulig det haglet inn kommentarer, men at de var negative. Jeg var inne på bildet like etter det var lagt ut, da var det kommet ca 15-20 kommentarer og de fleste var negative. Og nå har hun visst slettet alt og stengt kommentarfeltet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
5 minutter siden, Diamant skrev:

Men husk at hun sletter alle negative ganske raskt. Så det er godt mulig det haglet inn kommentarer, men at de var negative. Jeg var inne på bildet like etter det var lagt ut, da var det kommet ca 15-20 kommentarer og de fleste var negative. Og nå har hun visst slettet alt og stengt kommentarfeltet.

Ja jeg vet hun sletter fort. Og jeg fulgte nøye med igår kveld. Men mener at det var langt mindre kommentarer enn vanlig. De samme negative kommentarene som stod i går kveld stod også i morges. Men så slettet hun alt og stengte kommentarfeltet. Det er kommet langt flere kommentarer på det bildet hun la ut idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sjokka skrev:

Ja jeg vet hun sletter fort. Og jeg fulgte nøye med igår kveld. Men mener at det var langt mindre kommentarer enn vanlig. De samme negative kommentarene som stod i går kveld stod også i morges. Men så slettet hun alt og stengte kommentarfeltet. Det er kommet langt flere kommentarer på det bildet hun la ut idag. 

Ok :)  Bildet hun har lagt ut idag har jeg ikke sett - enda :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation

Hun har publisert kommentarene og hvem som har likt de negative kommentarene, med fullt bilde og navn, på bloggen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hylekoret som støtter henne, drar misunnelseskortet igjen.

Hva mener de det er å være misunnelig på?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Reputation skrev:

Hun har publisert kommentarene og hvem som har likt de negative kommentarene, med fullt bilde og navn, på bloggen sin

Ah, var det derfor noen skrev i kommentarfeltet "vær forsiktig med personvern nå"

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne på bildet på Insta nå. Noen som vet hva dette betyr: Under den nederste kommetaren står det: "Kommentarer til dette innlegget er begrenset" :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg var inne på bildet på Insta nå. Noen som vet hva dette betyr: Under den nederste kommetaren står det: "Kommentarer til dette innlegget er begrenset" :klo:

Du følger henne ikke, og kan dermed ikke kommentere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Panda90 skrev:

Du følger henne ikke, og kan dermed ikke kommentere.

Ah, takk :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
30 minutter siden, Reputation skrev:

Hun har publisert kommentarene og hvem som har likt de negative kommentarene, med fullt bilde og navn, på bloggen sin

Skjermbilde, skjermbilde, skjermbilde så man kan ta henne for det senere...

 

EDIT: ser i kommentarene på instagram (jeg nekter å gi klikk til bloggen) at mtm har lagt ut navn til barn under 18 år. Snakk om å takle kritikk dårlig.

Endret av Vitting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Reputation skrev:

Hun har publisert kommentarene og hvem som har likt de negative kommentarene, med fullt bilde og navn, på bloggen sin

Det er vel strengt tatt ikke lov?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...