Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelldronning

Hjelpe min tid for en Instagram story du godeste frøken Rasmussen! Jeg hadde dødd av skam hadde du vært datteren min! Uff uff uff!!!

Endret av Fjelldronning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.6.2018 den 15.29, J.. skrev:

Nei.

Det gikk til faktisk til helvete da hun ble gravid og beholdt,når hun selv fortsatt var ett barn.

 

Det eskalerte da hun flyttet hjemmefra,når hun var sammen med M.

Og ikke minst alt annet åndsvakt hun gjorde mange år før Jan var i bildet.

Så da mener du at alle som får barn unge går det til helvette med? Tydeligvis. 

Alle har sine feil.

De første årene hennes gikk det jo fint med henne, helt til hun ble veldig stor og kjent. Når Jan kom inn i bildet så ble ting mye mye verre, det var også da de falske konkurransene o.l begynte feks. 

Jeg kjente henne før. Ikke nå lenger. Rett før Jan kom inn i bildet og til nå så er det ei helt annen jente. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Medlem95 skrev:

Siste snap-story. Anna Rasmussen har herved sunket til et nytt bunn-nivå og jeg kjenner at her satt hun siste spiker i kista. Stakkars barn og unge, stakkars samfunnet vårt, og stakkars Anna Rasmussen. 

hva heter hu på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bambi1995 skrev:

Så da mener du at alle som får barn unge går det til helvette med? Tydeligvis. 

Alle har sine feil.

De første årene hennes gikk det jo fint med henne, helt til hun ble veldig stor og kjent. Når Jan kom inn i bildet så ble ting mye mye verre, det var også da de falske konkurransene o.l begynte feks. 

Jeg kjente henne før. Ikke nå lenger. Rett før Jan kom inn i bildet og til nå så er det ei helt annen jente. 

Jeg mener det er en enorm forskjell på barn som får barn,og unge mødre.

Da hun ble kjent var det også 2 andre bloggere som ble ganske store fordi de også ble gravide som 13 åringer(!) og fødte når de ble 14.

Anna hadde først en anonym blogg som raskt ble sladret rundt da folk fort fant ut hvem hun var.

Der skrev hun at barnet var planlagt (fra hennes side) og ønsket.

Skrev også at hun holdt det hemmelig for moren til hun var 5 mnd på vei,for å slippe press rundt å ta abort.

 

Så ja,sånne mennesker er definitivt selvdestruktive.

Og sånne mennesker går det som regel ganske dårlig med til slutt.

Endret av J..
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, J.. skrev:

Jeg mener det er en enorm forskjell på barn som får barn,og unge mødre.

Da hun ble kjent var det også 2 andre bloggere som ble ganske store fordi de også ble gravide som 13 åringer(!) og fødte når de ble 14.

Anna hadde først en anonym blogg som raskt ble sladret rundt da folk fort fant ut hvem hun var.

Der skrev hun at barnet var planlagt (fra hennes side) og ønsket.

Skrev også at hun holdt det hemmelig for moren til hun var 5 mnd på vei,for å slippe press rundt å ta abort.

 

Så ja,sånne mennesker er definitivt selvdestruktive.

Og sånne mennesker går det som regel ganske dårlig med til slutt.

Wow! Dette var nytt for meg! Det med at det var planlagt og holdt hemmelig for moren altså. Det sier jo litt om at hun alltid har vært ute på viddene, det er ikke noe makten, pengene og populæriteten har gjort med henne (som jeg alltid har trodd). Men mye mulig dette har forsterket det. Mye vil ha mer!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kjarlos skrev:

Wow! Dette var nytt for meg! Det med at det var planlagt og holdt hemmelig for moren altså. Det sier jo litt om at hun alltid har vært ute på viddene, det er ikke noe makten, pengene og populæriteten har gjort med henne (som jeg alltid har trodd). Men mye mulig dette har forsterket det. Mye vil ha mer!

Nettopp!!

Rart Jan ikke skal få skylden for det også..

For hun har vært "på bærtur" siden 11-12 års alderen selv,det skriver hun jo selv i boken sin.

Hvilken normal 12 åringer drikker alkohol,reker gatelangs sene kvelder/netter og har allerede hatt flere sexpartne,for så å ende opp planlagt gravid som 14 åring?!

 

Ikke noen som har det godt med seg selv og får normal oppfølging med trygge grenser,ihvertfall.

Det er mye som feilet i systemet for henne,men hun er pokker ikke interessert i å rydde opp kaoset sitt selv heller.

Ergo,selvdestruktiv!

All hjelp folk har gitt/prøver å gi,sparker hun ut av livet..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruth (nå Kristina) var en av disse som ble ganske store rundt samme tiden, hun hadde dårligere utgangspunkt enn Anna.. Og se hvem som kom best ut av det..

 

http://kristinavalerievna.blogg.no/1416945705_13_r_og_gravid.html

 

"....sønnen min er faktisk ett menneske han også, og det er ikke sikkert han ønsker at det skal stå masse informasjon om han på en offentlig blogg hvis han hører om dette når han blir eldre...."

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen ta fra henne pc'n?! Det har klikket heeelt for dama og hun fremstår så ufattelig umoden! 🙈🙈🙈 Hun er mamma til 3 små. Nei huff 😨

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bambi1995 skrev:

Så da mener du at alle som får barn unge går det til helvette med? Tydeligvis. 

Alle har sine feil.

De første årene hennes gikk det jo fint med henne, helt til hun ble veldig stor og kjent. Når Jan kom inn i bildet så ble ting mye mye verre, det var også da de falske konkurransene o.l begynte feks. 

Jeg kjente henne før. Ikke nå lenger. Rett før Jan kom inn i bildet og til nå så er det ei helt annen jente. 

Enig :tommel:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste positive for min del oppi all elendigheten med operasjoner og det er at jeg får hver dag bekreftet at man ikke kan operere seg frisk i hodet!

Så hvis jeg evt. Skal starte å endre meg selv så må jeg starte innenfra og ikke utenpå. Så for hver dag som går kommer jeg bort i fra tanker om å vurdere slike ting og blir mer fornøyd med meg selv. Både kropp og hvertfall hodet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk vel strengt talt ikke "helt fint" med henne helt til Jan tok over. Da var hun like avhengig av moren sin som et barn, og sannsynligvis var vel hun en litt mer positiv stabilisator enn det Jan er. Hun hadde en opprørsk pre-ungdomsperiode  (sex når hun var 12 (?), alkohol, festing og gutter før "normale" tenåringer i det hele tatt har fjernet tannreguleringen) ble mor som 14åring og så igjen som 16 åring...vil ikke akkurat kalle det "bra".

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J.. skrev:

Ruth (nå Kristina) var en av disse som ble ganske store rundt samme tiden, hun hadde dårligere utgangspunkt enn Anna.. Og se hvem som kom best ut av det..

 

http://kristinavalerievna.blogg.no/1416945705_13_r_og_gravid.html

 

"....sønnen min er faktisk ett menneske han også, og det er ikke sikkert han ønsker at det skal stå masse informasjon om han på en offentlig blogg hvis han hører om dette når han blir eldre...."

Hun har tydligvis fått barn nr 2 nå. Fortsatt alenemor ser det ut som...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anna, 

Jeg har fulgt deg i mange år, og lenge heiet på deg, men etterhvert som eksponeringen av barna og clikckbaits tok over gikk jeg fra å være bekymret til å bli provosert. Men nå har du gått for langt. 

Du har barn i skolealder og barn får med seg mye mer enn man tror. Å danse på denne måten og å snakke om operasjoner som andre snakker om en handletur til Svinesund er ikke å være et godt forbilde. 

Du må søke hjelp før det er for sent. Hverken du, eller 'mannen' din later til å forstå hvilken vei det nærer. Ta i mot et velment råd: det haster å snakke med noen, dette er ikke normalt, Anna! 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, My <3 skrev:

Hun har tydligvis fått barn nr 2 nå. Fortsatt alenemor ser det ut som...

Og?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
8 timer siden, My <3 skrev:

Det gikk vel strengt talt ikke "helt fint" med henne helt til Jan tok over. Da var hun like avhengig av moren sin som et barn, og sannsynligvis var vel hun en litt mer positiv stabilisator enn det Jan er. Hun hadde en opprørsk pre-ungdomsperiode  (sex når hun var 12 (?), alkohol, festing og gutter før "normale" tenåringer i det hele tatt har fjernet tannreguleringen) ble mor som 14åring og så igjen som 16 åring...vil ikke akkurat kalle det "bra".

Sex når hun er 12???? Etter min vurdering har ikke ett barn på 12 år sex. Ett barn på 12 blir utsatt for ett overgrep. Noe gikk alvorlig galt allerede der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Nina1975 said:

Sex når hun er 12???? Etter min vurdering har ikke ett barn på 12 år sex. Ett barn på 12 blir utsatt for ett overgrep. Noe gikk alvorlig galt allerede der.

Hadde ikke Anna sex med en annen mindreårig? Du bør være forsiktig med å kaste rundt deg slike ting før du har satt deg inn i fakta. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...