Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, My <3 skrev:

Seriøst, det kan ikke være sant. Er vel ingen på hennes størrelse og alder som fettsuger armene og låra???? Noe så totalt meningsløst. Herregud, det er 5-6 mnd med litt intensivt fokus på mat og trening, og vips - du er der. At noen velger å fettsuge magen KAN jeg forstå siden det kan være vanskelig å bli kvitt overfladisk fett etter svangerskap/vektnedgang osv. Det er ikke alt man kan trene vekk. 

Men armer og lår?? Halloo..

Hun er jo sinnsykt lat (ref 800 skritt igjen..) så hva kan man forvente..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor kritikk til kirurgene her. De tenker kun penger. Mulig det var spons og, for å reklamere selv om det absolutt må bli forbudt. Plastiske kirurger gjør det godt om dagen og kredittkortene går varme på usikre og giddeløse kvinner og noen menn. Gidder ikke trene synger Mads Hansen. Er jo så rett!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, My <3 said:

Seriøst, det kan ikke være sant. Er vel ingen på hennes størrelse og alder som fettsuger armene og låra???? Noe så totalt meningsløst. Herregud, det er 5-6 mnd med litt intensivt fokus på mat og trening, og vips - du er der. At noen velger å fettsuge magen KAN jeg forstå siden det kan være vanskelig å bli kvitt overfladisk fett etter svangerskap/vektnedgang osv. Det er ikke alt man kan trene vekk. 

Men armer og lår?? Halloo..

Enig! Hvis det viser seg å være fettsuging av en i mine øyne normalvektig ung kvinne så blir jeg også skremt av hvor lett klinikker lar unge jenter operere seg. Burde jo ikke vært lov med mindre det er overvekt og et medisinsk problem. Videre sier hun å ikke alltid kunne være et godt forbilde. Vel, når var hun  noen gang et godt forbilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bøff Eløff skrev:

Åtte innlegg om sin egen bursdag? Og hun er 22 år med tre unger? Er hun en parodi?

Mentalt sett er hun ikke 22..

I den forstand at jeg har sett bananer mer modne enn henne.

Endret av J..
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
2 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Åtte innlegg om sin egen bursdag? Og hun er 22 år med tre unger? Er hun en parodi?

Når hun ikke går mer enn 800 skritt i løpet av en dag så sier det seg selv at hun lever et veldig begivenhetsløst og kjedelig liv innenfor husets fire vegger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med fettsuging kan bare ikke være sant. Kommer nok info om det bare var tull og ironisk som Mads Hansen. For å vise hvor lite selvhøytidlig hun er.

Hvis ikke må familien hennes, eller Jans, eller NOEN, ta grep. Så mye har skjedd det siste året, det vil være direkte uansvarlig av de nærmeste å la dette fortsette uten å gjøre noe. Jenta har det jo tydeligvis ikke bra.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, EllaKv- skrev:

Dette med fettsuging kan bare ikke være sant. Kommer nok info om det bare var tull og ironisk som Mads Hansen. For å vise hvor lite selvhøytidlig hun er.

Hvis ikke må familien hennes, eller Jans, eller NOEN, ta grep. Så mye har skjedd det siste året, det vil være direkte uansvarlig av de nærmeste å la dette fortsette uten å gjøre noe. Jenta har det jo tydeligvis ikke bra.

Anna,lite selvhøytidelig?

lol.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men har dere voksne mennesker ikke viktigere saker å tenke på enn om hun har fett sugd seg her eller der, eller om hvilken operasjoner hun har tatt? 

For så å skrive stygge ting. Håper ikke dere lærer barna deres å dømme mennesker ut i fra slikt tull. 

Må også få si at når en 20 år gammel jente med veldig lav selvtillit pluttselig blir kjent og får mye penger samt komenrarer i hytt å pine om hvor fæl hun ser ut. Da er det enkelt og bruke de pengene på å " fikse hva andre mener er feil" hun ville jo bare være bra nok stakkars. 

Hun har nå i ettertid forklart seg, hvorfor hun har opperert og at hun syns det var dumme unge tanker. Men det holder ikke for dere tydeligvis? Hun kan ikke bare viske bort hva hun har gjort, men hun prøver i det minste å forklare seg å si at hun ikke anbefaler det. Hva mer kan hun gjøre?! Uansett hva hun sier så kommer jo dere kritikere til å dømme å finne feil..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Juni Lunde skrev:

Da Anna for en stund siden fjernet silikonimplantatene ble jeg så glad og imponert. Jeg trodde hun hadde blitt mer voksen og moden, og at hun hadde tatt avstand fra og vokst siden den "legge gulv i bare pupper og sexvideo-perioden" hvor hun i ettertid sa at hun gikk for langt. Så gjør hun dette!?! Fettsuging av lår og armer i en alder av 22 år. Og i tillegg bombaderer hun bloggen sin med bilder og skryt av det, når hun vet at hun har mange unge følgere. Det er bare så hinsides all fornuft. For det første er hun en nydelig, slank og flott jente. For det andre er hun ung, kroppen responderer raskt på trening og mosjon. For det tredje så leste jeg en overskrift (eller om det var en kommentar), hvor hun skrev: "er dere klar over hva som har skjedd med kroppen min de siste tre årene?" Altså.. Kropper forandrer seg. Hos ALLE. Særlig etter graviditeter. Hvis man er virkelig misfornøyd så gjør man en innsats for å forbedre det, med kosthold og trening. Hun har all verdens tid og mulighet til å legge ned en solid innsats på treningsfronten med den jobbsituasjonen og avlastningen hun har fra Jan. Men så velger hun å ha klokka på halv åtte, la Jan ta barn og det meste annet og selv være LAT.

En siste kommentar til at hun skrev at alle ler av henne når hun viser seg utenfor døra. Jeg tror ikke det er tilfelle, men hvis noen gjør det så er det ikke pga utseendet hennes eller at hun går i joggebukse og ustelt hår på Rema. Det er pga handlingene hennes. Det som hun selv har valgt å dele på sin blogg og på Bloggerne. Det er stor forskjell, og hvis hun ikke klarer å se den forskjellen selv, da er jeg oppriktig bekymret for henne.

Helt enig. 100%

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ronjajo skrev:

Unnskyld meg, men har dere voksne mennesker ikke viktigere saker å tenke på enn om hun har fett sugd seg her eller der, eller om hvilken operasjoner hun har tatt? 

For så å skrive stygge ting. Håper ikke dere lærer barna deres å dømme mennesker ut i fra slikt tull. 

Må også få si at når en 20 år gammel jente med veldig lav selvtillit pluttselig blir kjent og får mye penger samt komenrarer i hytt å pine om hvor fæl hun ser ut. Da er det enkelt og bruke de pengene på å " fikse hva andre mener er feil" hun ville jo bare være bra nok stakkars. 

Hun har nå i ettertid forklart seg, hvorfor hun har opperert og at hun syns det var dumme unge tanker. Men det holder ikke for dere tydeligvis? Hun kan ikke bare viske bort hva hun har gjort, men hun prøver i det minste å forklare seg å si at hun ikke anbefaler det. Hva mer kan hun gjøre?! Uansett hva hun sier så kommer jo dere kritikere til å dømme å finne feil..

Jeg har fulgt Anna siden hun var tenåring, hun har vært blogger i mange år - ikke bare 2. 

Jeg har ikke registrert at hun har vært kritisert for sitt utseende; tvert imot. 

Det Anna kritiseres for, er det folk flest ønsker at deres egne ikke skal ta til seg. Hun fremstår veldig kynisk i det hun publiserer, det har en klar hensikt som dreier seg om penger i kassa. For endel år tilbake var ikke Anna slik. Hun var en god rollemodell ift å være ung alenemor. Hun delte sin lite glamorøse hverdag, og ikke minst sine refleksjoner. Hun imponerte mange. 

I dag er Anna dessverre blitt sin egen verste fiende. For hennes egen del, er det trist å være vitne til. Men det mange reagerer på, er at hun ikke er bevisst sin rolle som influencer for unge, usikre jenter. Hun er blitt en dårlig rollemodell, dessverre.

Vis meg den foresatte som ville ønsket at deres unge skulle ta kosmetiske operasjoner istedenfor å være stolt av seg selv akkurat slik de er. Og vis meg den vakre, unge jenten som påvirkes av det Anna publiserer. Som begynner å tro at hun faktisk ikke er perfekt nok. 

Anna er sin egen verste fiende. Ingen kritiserer hennes utseende, men hennes handlinger og holdninger. 

 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ronjajo said:

Unnskyld meg, men har dere voksne mennesker ikke viktigere saker å tenke på enn om hun har fett sugd seg her eller der, eller om hvilken operasjoner hun har tatt? 

For så å skrive stygge ting. Håper ikke dere lærer barna deres å dømme mennesker ut i fra slikt tull. 

Må også få si at når en 20 år gammel jente med veldig lav selvtillit pluttselig blir kjent og får mye penger samt komenrarer i hytt å pine om hvor fæl hun ser ut. Da er det enkelt og bruke de pengene på å " fikse hva andre mener er feil" hun ville jo bare være bra nok stakkars. 

Hun har nå i ettertid forklart seg, hvorfor hun har opperert og at hun syns det var dumme unge tanker. Men det holder ikke for dere tydeligvis? Hun kan ikke bare viske bort hva hun har gjort, men hun prøver i det minste å forklare seg å si at hun ikke anbefaler det. Hva mer kan hun gjøre?! Uansett hva hun sier så kommer jo dere kritikere til å dømme å finne feil..

Nå er det kun et par dager siden hun opererte seg sist da, en operasjon hun har skrevet flere innlegg om iløpet av de siste 2 ukene.

Jeg tviler ikke på at hun får endel negative kommentarer, som hun da sletter, men kommentarfeltet hennes på Instagram og Facebook flommer også over av positive komentarer som feks, så pen du er, flotte deg etc etc.

Så om selvtillitten hennes er avhengig av disse kommentarere hjelper denne operasjonen på.

Helt til et eller annet troll kommenterer at hun har rare tær, skal hun da operere tærne?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, J.. skrev:

Mentalt sett er hun ikke 22..

I den forstand at jeg har sett bananer mer modne enn henne.

Det er neppe Jan banan du sikter til 😅

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BeverTramp skrev:

Det er neppe Jan banan du sikter til 😅

Neide to ligger ganske jevnt synes jeg.. 

Uff.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ronjajo skrev:

Hun har nå i ettertid forklart seg, hvorfor hun har opperert og at hun syns det var dumme unge tanker. Men det holder ikke for dere tydeligvis? Hun kan ikke bare viske bort hva hun har gjort, men hun prøver i det minste å forklare seg å si at hun ikke anbefaler det. Hva mer kan hun gjøre?! Uansett hva hun sier så kommer jo dere kritikere til å dømme å finne feil..

Det er bare ett par dager siden fettsugingen (kalles det virkelig en operasjon??), har hun virkelig allerede forklart at hun syntes det var dumt gjort?? (Jeg leser IKKE bloggen) Var det bare en impulsiv handling?? Jeg kjøpte en kjole jeg angrer på en dag, det var et impulskjøp som jeg kan bytte inn i butikken. En "impuls-fettsuging" kan man ikke gjøre noe med.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Ronjajo skrev:

Unnskyld meg, men har dere voksne mennesker ikke viktigere saker å tenke på enn om hun har fett sugd seg her eller der, eller om hvilken operasjoner hun har tatt? 

For så å skrive stygge ting. Håper ikke dere lærer barna deres å dømme mennesker ut i fra slikt tull. 

Må også få si at når en 20 år gammel jente med veldig lav selvtillit pluttselig blir kjent og får mye penger samt komenrarer i hytt å pine om hvor fæl hun ser ut. Da er det enkelt og bruke de pengene på å " fikse hva andre mener er feil" hun ville jo bare være bra nok stakkars. 

Hun har nå i ettertid forklart seg, hvorfor hun har opperert og at hun syns det var dumme unge tanker. Men det holder ikke for dere tydeligvis? Hun kan ikke bare viske bort hva hun har gjort, men hun prøver i det minste å forklare seg å si at hun ikke anbefaler det. Hva mer kan hun gjøre?! Uansett hva hun sier så kommer jo dere kritikere til å dømme å finne feil..

Unge dumme tanker?

Hun tok en operasjon for noen få dager siden, om hun hadde angret på de forrige så hadde hun ikke tatt ny nå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angre på at hun gikk ut med det, for meningen var ikke å skape kropspress. Den operasjonen som nå er tatt velger hun jo å holde hemmelig. 

Og så tenker jeg at det er hennes kropp og hun får gjøre som hun selv ønsker. 

Om noen møter en dame på byen med silikon, skriker dere ut til henne om kroppspress da? Hvor stygge pupper hun har, hvor fælt menneske hun er osv? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun velger jo ikke å holde det hemmelig da hun har skrevet om operasjonen flere ganger på blogg og Instagram. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...