Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest spaniasol

I vår familie får alle sang og ett eller annet på senga, uansett alder når de har bursdag. Det gjelder mor, far og barn. En koselig tradisjon.

Så her er jeg faktisk enig med mammaen. Det jeg ikke er enig i er at dette skulle publiseres på bloggen. Nei, nei! Det har da ingen ting der å gjøre. Lid litt i stillhet, om nødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
1 time siden, spaniasol skrev:

I vår familie får alle sang og ett eller annet på senga, uansett alder når de har bursdag. Det gjelder mor, far og barn. En koselig tradisjon.

Så her er jeg faktisk enig med mammaen. Det jeg ikke er enig i er at dette skulle publiseres på bloggen. Nei, nei! Det har da ingen ting der å gjøre. Lid litt i stillhet, om nødvendig!

Ja, ikke sant. 

Men derfra til å betvile oppdragelse og være dypt skuffet over samboer er så typisk bloggerdrama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, spaniasol skrev:

I vår familie får alle sang og ett eller annet på senga, uansett alder når de har bursdag. Det gjelder mor, far og barn. En koselig tradisjon.

Så her er jeg faktisk enig med mammaen. Det jeg ikke er enig i er at dette skulle publiseres på bloggen. Nei, nei! Det har da ingen ting der å gjøre. Lid litt i stillhet, om nødvendig!

Ja, her også, men jeg mistenker at dersom jeg på forhånd hadde hatt et døgn hvor alt fokus var på meg, hadde samboeren min tenkt at jeg hadde fått dosa mi av bursdag.

Jeg mistenker også at Anna får oppvarting på senga temmelig ofte fra før. Og at det er Jan som tar morgenstresset. Så jeg synes ikke veldig synd på henne.. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er naturlig pen og har en flott kropp. Trist hun må operere seg for å få oppmerksomhet og holde seg på topplisten. Håper ikke hun ender opp som Isabel Raad. Med opereert nese, fettsuging, falsk rumpe og hele trynet fult av Botox og fillers. Men Anna er nok villig til å gå veldig langt for å holde seg på topplisten 😕

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Instagram virket det som hun tar veldig lett på det å operere, skummel innstilling å ha. Jaja, operere i morgen, elsker denne klinikken, kommer alltid tilbake hit. Etc.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, MoKath skrev:

På Instagram virket det som hun tar veldig lett på det å operere, skummel innstilling å ha. Jaja, operere i morgen, elsker denne klinikken, kommer alltid tilbake hit. Etc.

 

Og hun har nettopp blitt 22 år!

Hva når kroppen hennes virkelig begynner å vise tegn på aldring?

Håper hun da har fått nok selvtillit til å være fornøyd med seg selv som hun er!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MoKath skrev:

På Instagram virket det som hun tar veldig lett på det å operere, skummel innstilling å ha. Jaja, operere i morgen, elsker denne klinikken, kommer alltid tilbake hit. Etc.

 

Jeg tror hun gjør det for å få oppmerksomhet og holde seg relevant, og du biter litt på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget hun hadde i går om krangel da hun våknet  tror jeg var oppdiktet fra start til slutt. Helt sikkert for å få sympati fra leserne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bustefisk skrev:

Fettsuging i alle fall. Får håpe det ikke har blitt sprøytet i baken.. 

Mente hun hadde skrevet at det ikke var ansikt eller rompa som skulle fikses.. 

 

så er nok; kun fettsugd og derfor «virker rompa større» helt plutselig!! 😉

 

 

Kjenner jeg blir provosert.. Ei totalt normalvektig jente på 22år må fettsuge seg? At hun ikke er noe sundt forbilde for blogglesere er ikke nytt, men seriøst; Hun har tre barn! Hva sjer den dagen kroppen begynner og «forfalle» på ordentlig?

Jeg er selv 3barnsmor og har merka at etter 30, det er da ting kroppen faktisk begynner og endre seg.. 

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkastelig hun fronter operasjoner og legger dette ut. Alt for klikk. Stakkars unge jenter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, J.. skrev:

Fettsugd overarmene og lårene,av alle plasser...

På hvilket grunnlag kan du påstå at det er det som er gjort?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke akkurat den smaleste bloggeren men kunne sikkert ha bevegd litt på seg for å bli kvitt fettet.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
22 minutter siden, gjest91 skrev:

På hvilket grunnlag kan du påstå at det er det som er gjort?

Se filmen hun har lagt ut på hjemmesiden sin, så ser man det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som rop om hjelp. Hva med trene. Å nei, trenger ikke trene....alt kan opereres 😏

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xstrella skrev:

Virker som rop om hjelp. Hva med trene. Å nei, trenger ikke trene....alt kan opereres 😏

Muligens hun får sponsing for og fronte denne «sommerkroppen» sangen.. 😂😂 

 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes. Hun trenger ikke fettsuging, men time hos psykolog.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...