Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Medlem95 skrev:

Siste snap-story. Anna Rasmussen har herved sunket til et nytt bunn-nivå og jeg kjenner at her satt hun siste spiker i kista. Stakkars barn og unge, stakkars samfunnet vårt, og stakkars Anna Rasmussen. 

Akkurat sett det. Jeg har ikke ord. Bruker aldri å kommentere her inne, men fyfaen. Dama er jo HELT ute. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Medlem95 skrev:

Siste snap-story. Anna Rasmussen har herved sunket til et nytt bunn-nivå og jeg kjenner at her satt hun siste spiker i kista. Stakkars barn og unge, stakkars samfunnet vårt, og stakkars Anna Rasmussen. 

Hva har hun gjort NÅ da?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tr0ndern skrev:

Hva har hun gjort NÅ da?

Det lurer jeg på også..

Har ikke og,og vil ikke ha,henne på snap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
J.. skrev (På 14.6.2018 den 13.27):

Det lurer jeg på også..

Har ikke og,og vil ikke ha,henne på snap.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Samme ligger på insta storyen hennes. Hun "danser" til den sommerkroppen sangen til Mads something. Mens hun beføler brystene sine og ja.. sier hun skal opereres i stedet for å trene. Hun har også reklame for tannbleking tror jeg, utifra teksten og "20% rabattkode" på skjermen under akkurat den linjen forteller ihvertfall meg det. Null merking av reklame ihvertfall. 

Åherre... Jaja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten klær da eller? Eller forresten.. Er ingenting man ikke har sett der.. Alt er blitt smurt ut på blogg. 

Syns i grunn ingenting enkelte bloggere legger ut er sjokkerende... 

Endret av Stupine
Fjernet unødvendige siteringer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. 

Får vel litt ekstra klikk da. Håper det er verd det, til syvende og sist 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Samme ligger på insta storyen hennes. Hun "danser" til den sommerkroppen sangen til Mads something. Mens hun beføler brystene sine og ja.. sier hun skal opereres i stedet for å trene. Hun har også reklame for tannbleking tror jeg, utifra teksten og "20% rabattkode" på skjermen under akkurat den linjen forteller ihvertfall meg det. Null merking av reklame ihvertfall. 

Hun har blokket meg på Insta etter jeg ba henne merke bok-innleggene sine om reklame,så får ikke sett der heller.

Men,skjønner jo at det ikke er noe å se uansett.

Og,har vi ikke sett de puppene hennes nok snart..

Veldig moden,konsekvenstenkende 3barnsmamma her ja.

 

Men vulgær og promiskuøs har hun alltid vært..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Anna kommer til å gå på en skikkelig smell snart.. Da mener jeg ikke at hun går litt i kjelleren, men langt verre.. Hun har alltid vært umoden og brukt klikkbait, men etter at Jan kom inn i bildet har det blitt ekstremt ille, og hun er skikkelig på bærtur. Det virker som om den evige søken etter oppmerksomhet og bedre selvtillit er for å dekke over et ulykkelig liv. Dette er ikke en jente som har det bra med seg selv, og jeg får rett og slett vondt av denne unge, flotte jenta som er fullstendig "ødelagt".. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun bare kom til å få kritikk og bli dømt for operasjonen, men hvorfor i Herrens navn forteller hun det da, om hun viste hun bare kom til å få kritikk?! Eller jeg vet jo hvorfor, men det blir for dumt altså. Lurer på om hun skal begynne å operere hele seg? På lik linje med SE og Isabel Raad? IR har jo faktisk sagt operasjonene made her famous

Annas mentalitet er 14 år. Hun er helt latterlig umoden. At hun er mor til 3 barn er virkelig skremmende 😧

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AR og SE. Stakkars små ensomme rike piker. De er et fantastisk godt eksempel på at mye penger ikke nødvendigvis gjør en lykkeligere. Jo mer penger de får mellom henda, jo mer ulykkelig og misfornøyd blir de med kroppen, utseendet og livet sitt. Ser trenden hos andre bloggere også..🙄

Endret av Stupine
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Samme ligger på insta storyen hennes. Hun "danser" til den sommerkroppen sangen til Mads something. Mens hun beføler brystene sine og ja.. sier hun skal opereres i stedet for å trene. Hun har også reklame for tannbleking tror jeg, utifra teksten og "20% rabattkode" på skjermen under akkurat den linjen forteller ihvertfall meg det. Null merking av reklame ihvertfall. 

Han synger om tannbleking med rabatt til 20% i sangen. Ingen ting med hennes reklame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...