Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg tror ikke hun skjønner sangteksten ...?

Det er vel akkurat det hun gjør, tenker jeg. Hvorfor mener du det? 

Hun føler vel dette er et ironisk sleivspark ril sangen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ellevill skrev:

Det er vel akkurat det hun gjør, tenker jeg. Hvorfor mener du det? 

Hun føler vel dette er et ironisk sleivspark ril sangen.

Kanskje hun skjønner sangen, men sjangeren ironi mestrer hun absolutt ikke. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BordetErSnudd

https://imgur.com/BcQdszF

Hun står og danser sexy med trutmunn og klår seg på brystene mens hun mimer "jeg skal opereres". Herregud. Det er nesten én ting at Sophie Elise og Isabel Raad driter seg ut med overdreven plastikkirurgi. 😢

Endret av BordetErSnudd
Ryddet for persondebatt. Edie, mod.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, marthes skrev:

SKjønner hun ikke at hele Norge ler av henne.... 

Joo er du gææren,var jo det hun brukte som grunn for siste operasjon..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, marthes said:

SKjønner hun ikke at hele Norge ler av henne.... 

Vi ler fordi hun har fett på kroppen og små pupper. Det er derfor vi ler. Ikke på grunn av noe annet. :ironi: 

Tenkte jo det samme når jeg var 14. Utseende var det viktigste på denne kloden. Vokste det heldigvis raskt av meg. Hun har vel overbevist seg selv om at hun får klikk fordi hun ser lekker ut. Så det må opprettholdes. Plastisk kirurgi er kult og edgy for en rosablogger. 

At folk ler av henne for måten hun oppfører seg på og ting hun legger ut faller henne nok ikke inn. At folk kan stå og peke og le er jo grusomt da. Skjønner at det gjør vondt for henne hvis hun blir forfulgt av fnising og peking hvor enn hun går. Men nå har hun dessverre lagt opp til det selv. Tilsynelatende så virker det som om hun er overbevist om at hun må holde på slik for å holde seg populær. Jeg tror nok selv det motsatte, at hun har mye å bringe en blogg som hadde brakt henne mange flere lesere, trofaste lesere. Men dette er vel lettere.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det verste og det dummeste jeg har sett i mitt liv. I samme video reklamerer hun for 20% på tannbleking og «svipe up» 🙄😏 Det er helt tragisk!! Håper ingen i media gir henne oppmerksomhet for dette stuntet! «Dette har jeg operert, sveip opp» En usikker drittunge som skal pushe enda mer usikkerthet over på andre. Det er til å grine av! Stå og vrikke og vri seg til «Sommerkroppen» i full støttebandasje på mage rygg og armer mens hun klår seg på puppene. Hun burde fått annen hjelp, ikke operasjon! 

Endret av Viking-girl
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Prinsesse788 skrev (På 14.6.2018 den 15.42):

Han synger om tannbleking med rabatt til 20% i sangen. Ingen ting med hennes reklame.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva handler det nye innlegget om? Virker som forsvaring av operasjon og dagens storyer, men vil ikke klikke inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Summ skrev:

Hva handler det nye innlegget om? Virker som forsvaring av operasjon og dagens storyer, men vil ikke klikke inn.

For å oppsummere innlegget i 2 settninger (hun kunne like godt droppet resten..)

sier hun at hun har operert seg til sommerkroppen i år (nevnt for.. hva da? 7 gang nå?) og at hun vil vi skal se snapvideoen hennes.

Resten er bare en stygg pekefinger til omverden om hvor stygge vi er med henne,vi forstår jo ingenting.

Endret av J..
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, J.. skrev:

For å oppsummere innlegget i 2 settninger (hun kunne like godt droppet resten..)

sier hun at hun har operert seg til sommerkroppen i år (nevnt for.. hva da? 7 gang nå?) og at hun vil vi skal se snapvideoen hennes.

Resten er bare en stygg pekefinger til omverden om hvor stygge vi er med henne,vi forstår jo ingenting.

Huff trodde man gikk ut av bilen når man kræsjer jeg, ikke sitte med lighter å tenne den på....

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sJeg begynte å lese bloggen til MTM for ca 4 år siden, da syntes jeg det kunne være litt moro å følge med henne og datteren. Nå er jeg innom der mer og mer sjelden, det er null innhold, bare stusselig vås og mange innlegg er nesten like. Nei, dette går feil vei så det suser.😞

Endret av Oppland
Rettet et ord
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annas nye mål: Få oppmerksomhet av Mads Hansen slik at han kan gi henne blest, som gir henne mer cash. 

Rett og slett en våt drøm. 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...