Snuppah00 Skrevet 28. juni 2018 #7641 Skrevet 28. juni 2018 28 minutter siden, Panda90 skrev: Anna fikk for to ukers tid siden brev fra Forbrukertilsynet ang. de falske konkurransene med krav om å oppgi navn og kontaktinformasjon til vinnerne av konkurransene slik at FT kunne sjekke opp i saken. Jeg fikk kopi da jeg var en av de som hadde meldt dette inn til Forbrukertilsynet. Fikk svar i dag om at det stemte at Anna ikke hadde trukket noen vinnere på sine siste 8 konkurranser, men at de nå etter at FT kom på banen hadde trukket vinnere. Forbrukertilsynet er nå på saken og vil jobbe med dette utover sommeren, og det er derfor SVÆRT viktig at man sender inn KLAGE til Forbrukertilsynet hver gang Anna og Jan på blogg, facebook, instagram og snapchat holder falske konkurranser, ikke merker reklame og affiliate og tradedoublelenker og så videre. VIKTIG å ta med bildebevis i klagen. Om vi skal få en slutt på dette og om denne måten å lure leserne/følgerne på skal få noen som helst konsekvenser for Anna og Jan er det viktig at flere følger opp og sender klage. Bra! De kan ikke holde på slik lengre. Det er jo svindel! Håper dette vil ta slutt. De to eier ikke skam 😲 21
Gjest Sjokka Skrevet 28. juni 2018 #7642 Skrevet 28. juni 2018 Lurer på hvor de har annonsert vinnerne henne da? Hva med reklamen hun ikke merker som annonse på Facebook og Insta? Send inn på det også! Bio oljen ble bl.a ikke merket som annonse.
Panda90 Skrevet 28. juni 2018 #7643 Skrevet 28. juni 2018 23 minutter siden, Sjokka skrev: Lurer på hvor de har annonsert vinnerne henne da? Hva med reklamen hun ikke merker som annonse på Facebook og Insta? Send inn på det også! Bio oljen ble bl.a ikke merket som annonse. Ja send alt dette inn til Forbrukertilsynet! Ta bildebevis og legg ved. 10
halvehimmelen Skrevet 28. juni 2018 #7644 Skrevet 28. juni 2018 42 minutter siden, Panda90 skrev: Anna fikk for to ukers tid siden brev fra Forbrukertilsynet ang. de falske konkurransene med krav om å oppgi navn og kontaktinformasjon til vinnerne av konkurransene slik at FT kunne sjekke opp i saken. Jeg fikk kopi da jeg var en av de som hadde meldt dette inn til Forbrukertilsynet. Fikk svar i dag om at det stemte at Anna ikke hadde trukket noen vinnere på sine siste 8 konkurranser, men at de nå etter at FT kom på banen hadde trukket vinnere. Forbrukertilsynet er nå på saken og vil jobbe med dette utover sommeren, og det er derfor SVÆRT viktig at man sender inn KLAGE til Forbrukertilsynet hver gang Anna og Jan på blogg, facebook, instagram og snapchat holder falske konkurranser, ikke merker reklame og affiliate og tradedoublelenker og så videre. VIKTIG å ta med bildebevis i klagen. Om vi skal få en slutt på dette og om denne måten å lure leserne/følgerne på skal få noen som helst konsekvenser for Anna og Jan er det viktig at flere følger opp og sender klage. Håper virkelig det er en bot i vente, hely vanvittig hvis dette ikke får sanksjoner. 19
elisaday Skrevet 28. juni 2018 #7645 Skrevet 28. juni 2018 Alt hun legger ut på IG kunne like så godt vært en del av en trailer av en skrekkfilm.. 6
ingeniørfrue Skrevet 28. juni 2018 #7646 Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, Panda90 skrev: Anna fikk for to ukers tid siden brev fra Forbrukertilsynet ang. de falske konkurransene med krav om å oppgi navn og kontaktinformasjon til vinnerne av konkurransene slik at FT kunne sjekke opp i saken. Jeg fikk kopi da jeg var en av de som hadde meldt dette inn til Forbrukertilsynet. Fikk svar i dag om at det stemte at Anna ikke hadde trukket noen vinnere på sine siste 8 konkurranser, men at de nå etter at FT kom på banen hadde trukket vinnere. Forbrukertilsynet er nå på saken og vil jobbe med dette utover sommeren, og det er derfor SVÆRT viktig at man sender inn KLAGE til Forbrukertilsynet hver gang Anna og Jan på blogg, facebook, instagram og snapchat holder falske konkurranser, ikke merker reklame og affiliate og tradedoublelenker og så videre. VIKTIG å ta med bildebevis i klagen. Om vi skal få en slutt på dette og om denne måten å lure leserne/følgerne på skal få noen som helst konsekvenser for Anna og Jan er det viktig at flere følger opp og sender klage. Endelig! Har sendt inn klage selv men ikke fått noe svar (enda) 14
Gjest Speilvegg Skrevet 28. juni 2018 #7647 Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, Panda90 skrev: Anna fikk for to ukers tid siden brev fra Forbrukertilsynet ang. de falske konkurransene med krav om å oppgi navn og kontaktinformasjon til vinnerne av konkurransene slik at FT kunne sjekke opp i saken. Jeg fikk kopi da jeg var en av de som hadde meldt dette inn til Forbrukertilsynet. Fikk svar i dag om at det stemte at Anna ikke hadde trukket noen vinnere på sine siste 8 konkurranser, men at de nå etter at FT kom på banen hadde trukket vinnere. Forbrukertilsynet er nå på saken og vil jobbe med dette utover sommeren, og det er derfor SVÆRT viktig at man sender inn KLAGE til Forbrukertilsynet hver gang Anna og Jan på blogg, facebook, instagram og snapchat holder falske konkurranser, ikke merker reklame og affiliate og tradedoublelenker og så videre. VIKTIG å ta med bildebevis i klagen. Om vi skal få en slutt på dette og om denne måten å lure leserne/følgerne på skal få noen som helst konsekvenser for Anna og Jan er det viktig at flere følger opp og sender klage. Takk for at du informerer! Da er det håp likevel for at de får en smekk for svindelen de holder på med. Jeg har sendt inn anonyme tips. Håper det også hjelper.
J.. Skrevet 28. juni 2018 #7648 Skrevet 28. juni 2018 "2 hemmeligheter på innsiden" = bursdagskakene hadde nonstop og farget sukkerbunn på innsiden.. Det går trått i gården der borte gitt. 41
Blålilla Skrevet 28. juni 2018 #7649 Skrevet 28. juni 2018 14 minutter siden, J.. skrev: "2 hemmeligheter på innsiden" = bursdagskakene hadde nonstop og farget sukkerbunn på innsiden.. Det går trått i gården der borte gitt. Utrolig pinlig! Og bilde av seg selv i helfigur med stram kjole.... 14
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. juni 2018 #7650 Skrevet 28. juni 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Sjokka Skrevet 28. juni 2018 #7651 Skrevet 28. juni 2018 For en blogger. Det har handlet om denne bursdagen i flere innlegg nå, og bilder av kakene er blitt brukt i 2-3 innlegg. Denne jenta har ingenting å blogge om lengre. Det er bare gjentakelse på gjentakelse. Hadde Anna lagt sjelen sin i arbeidet på bloggen og ihvertfall brukt nye bilder istedenfor de samme gamle om og om igjen, så hadde det blitt litt mere interessant. Hun kan umulig bruke mer enn 1/2 time daglig på bloggen. Deretter blir det et elendige innhold. Med synkende lesertall, boikottet fra bloggerne og det mest sannsynligvis vil komme en kraftig bot i fra forbrukertilsynet, blir nok inntekten mye lavere i 2018. Forståelig Jan må ut i jobb og sokkel leiligheten leies ut. Men hvordan skal det gå med Anna, når hun skal være hjemme alene hver dag i mange timer i det store huset? Det kommer garantert til å bli en utfordring som vi kommer til å høre mer om. Jenta er jo ikke i stand til å gjøre noe alene.
Summ Skrevet 28. juni 2018 #7652 Skrevet 28. juni 2018 Noen som vet hva innlegget om ny bok handler om? Gidder ikke å lese... 1
Xstrella Skrevet 28. juni 2018 #7653 Skrevet 28. juni 2018 6 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Herre jesus, enda en bok. 🙄 Om det ikke er clickbait da. Ja hva mer er det å vri ut av dette opplegget. 2
Gjest Sjokka Skrevet 28. juni 2018 #7654 Skrevet 28. juni 2018 6 minutter siden, Summ skrev: Noen som vet hva innlegget om ny bok handler om? Gidder ikke å lese... "Mitt navn er Anna Rasmussen og min bok Naken er endelig kommet i pocket versjon" Det var hele videoen og hele blogginnlegget. Hun fortjener en stor applaus for å være en slik dyktig blogger. Og applaus for igjen la være å merke innlegget som reklame på Facebook. Screenshot og Forbrukertilsynet neste.
CrystalGold Skrevet 28. juni 2018 #7655 Skrevet 28. juni 2018 2 minutter siden, Sjokka skrev: "Mitt navn er Anna Rasmussen og min bok Naken er endelig kommet i pocket versjon" Det var hele videoen og hele blogginnlegget. Hun fortjener en stor applaus for å være en slik dyktig blogger. Og applaus for igjen la være å merke innlegget som reklame på Facebook. Screenshot og Forbrukertilsynet neste. skulle akkurat til å skrive hva innlegget på bloggen var selv. 6
Justlooking Skrevet 1. juli 2018 #7656 Skrevet 1. juli 2018 Er sjelden innom bloggen. Den er kjedelig, hun er kjedelig, innleggene er dårlige og hun skriver elendig. 20
Minnus Skrevet 1. juli 2018 #7657 Skrevet 1. juli 2018 Oi, denne bloggeren var glemt bort fra min del 🙈 Hun har fortsatt ikke forandret seg på 1. år nei.. 12
Døgnvill Skrevet 1. juli 2018 #7658 Skrevet 1. juli 2018 1 hour ago, Minnus said: Oi, denne bloggeren var glemt bort fra min del 🙈 Hun har fortsatt ikke forandret seg på 1. år nei.. Vil tørre å påstå den har blitt verre, dessverre. 🙈 8
sippykopp Skrevet 2. juli 2018 #7659 Skrevet 2. juli 2018 Trist at mammatilmichelle har blitt som hun har blitt 😕 Virket oppegående for noen år siden, men nå har det jo tørna helt for henne 5
Macillah Skrevet 4. juli 2018 #7660 Skrevet 4. juli 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/0ExlOE/blogger-la-ut-reisekonkurranse-der-bestevenninnen-vant rart at ikke Anna har fått sin egen artikkel om konkurranser ennå. 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå