Gjest Topptur Skrevet 15. juni 2017 #481 Del Skrevet 15. juni 2017 8 timer siden, Miss.Whitefox skrev: Snakk om å være stalker, helt seriøst. Han har jobbet målrettet får en si 😮 Creepy! Ev var han forelska? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 15. juni 2017 #482 Del Skrevet 15. juni 2017 42 minutter siden, Topptur skrev: Ev var han forelska? Forelsket eller ikke, fortsatt creepy. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 15. juni 2017 #483 Del Skrevet 15. juni 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 17. juni 2017 #484 Del Skrevet 17. juni 2017 Ho er i Roma og nyt å væra anonym! Er ho verkeleg så kjent i Noreg at det er eit problem? I min familie trur eg berre det er eg og dotter mi på 18 år som veit kven ho er, og eg er ikkje sikker på om eg hadde kjent henne igjen om eg traff ho på gata. Me snakkar vel i beste fall om type C kjendis her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 17. juni 2017 Populært innlegg #485 Del Skrevet 17. juni 2017 3 minutter siden, Topptur skrev: Ho er i Roma og nyt å væra anonym! Da burde hun virkelig gå inn i seg selv og reflektere over hvorfor hun omtrent daglig eksponerer barnas utseende og personligheter for titusenvis av vilt fremmede mennesker. Hun vet at datteren misliker sterkt å bli gjenkjent, dette har hun (ironisk nok) fortalt om i media. Hun har valgt å flytte de små fra offentlig bhg til familiebarnehage grunnet sikkerhet. Hun vurderer også hjemmeundervisning eller privatskole av sikkerhetsmessige årsaker. At det går an å gjøre sine små så mye urett uten å innse det selv er skremmende. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 17. juni 2017 #486 Del Skrevet 17. juni 2017 40 minutter siden, Topptur skrev: Ho er i Roma og nyt å væra anonym! Er ho verkeleg så kjent i Noreg at det er eit problem? I min familie trur eg berre det er eg og dotter mi på 18 år som veit kven ho er, og eg er ikkje sikker på om eg hadde kjent henne igjen om eg traff ho på gata. Me snakkar vel i beste fall om type C kjendis her? Hun tror nok selv at hun er mer kjent enn hun i virkeligheten er. Det er nok en del yngre som kjenner henne igjen, men fra 25 og oppover vet nok bare et fåtall hvem hun er. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 17. juni 2017 #487 Del Skrevet 17. juni 2017 48 minutter siden, Diamant skrev: Hun tror nok selv at hun er mer kjent enn hun i virkeligheten er. Det er nok en del yngre som kjenner henne igjen, men fra 25 og oppover vet nok bare et fåtall hvem hun er. Det er i hvertfall mange på KG som vet hvem hun er Anna har en stor fanbase. Altså de som er unge. Hun hadde jo en hel måned bloggpause og var fortsatt høyt oppe på listen på den måneden hun var borte. Hun blir nok gjenkjent på gaten og sikkert noen unge som vil ta bilde og sånn, så er nok deilig å kunne være på en plass der ingen vet hvem hun er. Men hun er absolutt ingen A kjendis og tror ikke veldig mange eldre vet hvem hun er 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 18. juni 2017 #488 Del Skrevet 18. juni 2017 Åååånei, hun er ikke trofast lenger! Mot shai barberhøvler 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 18. juni 2017 #489 Del Skrevet 18. juni 2017 2 minutter siden, chiki skrev: Åååånei, hun er ikke trofast lenger! Mot shai barberhøvler 🙄 vet ikke om jeg skal le eller gråte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 18. juni 2017 #490 Del Skrevet 18. juni 2017 Meget lite flaterende bilde på siste innlegg.. Ser nesten ned i bikinitrusen hennes.. Ikke det mest flaterende bilde av Jan heller. Han lignet ikke litt på seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 18. juni 2017 #491 Del Skrevet 18. juni 2017 Har hun sagt hvorfor hun ikke har kontakt med familien sin? På bloggen eller i media? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 21. juni 2017 #492 Del Skrevet 21. juni 2017 Alle innlegg fra Roma er reklameinnlegg.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 21. juni 2017 #493 Del Skrevet 21. juni 2017 Overskrift: Vi har fått hest!! Var kun bilde av Jan i et hestekostyme..:p Takk og lov! Håper virkelig ikke de kjøper hest. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 22. juni 2017 #494 Del Skrevet 22. juni 2017 9 timer siden, kindagirl skrev: Overskrift: Vi har fått hest!! Var kun bilde av Jan i et hestekostyme..:p Takk og lov! Håper virkelig ikke de kjøper hest. Herregud er det mulig. Så på snap og vurderte å klikke meg inn. Glad jeg ikke gjorde det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 22. juni 2017 #495 Del Skrevet 22. juni 2017 Hva heter snappen hennes og har Jan egen konto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 22. juni 2017 #496 Del Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, Perle skrev: Hva heter snappen hennes og har Jan egen konto? Hun: annarasmussen Han: EnHyllestTilAnna 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 22. juni 2017 #497 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) 27 minutter siden, BeverTramp skrev: Hun: annarasmussen Han: EnHyllestTilAnna OMG! Trodde du spøkte her. Dette forholdet deres er så utrolig dysfunksjonelt. Endret 22. juni 2017 av Perle 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 22. juni 2017 #498 Del Skrevet 22. juni 2017 Akkurat nå, Perle skrev: OMG! trodde du spøkte her. Dette forholdet deres er så dysfunksjonelt. Hahaha! I know. Ser for meg at min mann hadde hatt Snapchat "EnHyllestTil*******" Så kleint. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 22. juni 2017 #499 Del Skrevet 22. juni 2017 39 minutter siden, Marimekkoen skrev: Hahaha! I know. Ser for meg at min mann hadde hatt Snapchat "EnHyllestTil*******" Så kleint. Ja, det hadde vært flaut og hadde bedt han om å bytte navnet asp 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 22. juni 2017 #500 Del Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, BeverTramp skrev: Hun: annarasmussen Han: EnHyllestTilAnna Hans er tull ikke sant? Pliiiiiiiis for the love of God si du tuller?!? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå