Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Zimba91 skrev (På 11.2.2024 den 12.00):

Dildoer, analplugger og ferietur med datteren på story..  og hun skjønner ikke at barns hennes mobbes… 

Hæ?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Busstopp skrev (27 minutter siden):

Hæ?! 

Hun pleier å reklamere for produkter fra Kondomeriet innimellom snappene som viser henne og barna på tur… 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (34 minutter siden):

Hun pleier å reklamere for produkter fra Kondomeriet innimellom snappene som viser henne og barna på tur… 

Fikk omsider sett den ene ranten om skolen. Der forsvarer hun at hun skriver barna inn og ut av skolen for å dra på disse sydenturene, og oppfordrer andre familier til å gjøre det samme. Fullstendig uten tanke for at hun påfører barna læringstap, tapt progresjon og mangel på kontinuitet. Jeg synes det er rystende at dette går an og at sponsorer som backer opp under dette er skruppelløse i sin grådighet på jakt etter eksponering av produktene sine. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (2 timer siden):

Fikk omsider sett den ene ranten om skolen. Der forsvarer hun at hun skriver barna inn og ut av skolen for å dra på disse sydenturene, og oppfordrer andre familier til å gjøre det samme. Fullstendig uten tanke for at hun påfører barna læringstap, tapt progresjon og mangel på kontinuitet. Jeg synes det er rystende at dette går an og at sponsorer som backer opp under dette er skruppelløse i sin grådighet på jakt etter eksponering av produktene sine. 

Så enig!

Hun nevner heller ikke at når man skriver barna ut av skolen har man ikke automatisk rett til å få tilbake plassen i den klassen de gikk i.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (På 8.2.2024 den 23.43):

Hva i alle dager er det hun ranter sånn for på snap? Skjønner jo at hun ønsker å maksimere seer-minuttene sine ettersom hun velger å nærmest gå til angrep på alle skolene, lærere, rektorer og foreldre til barn med diagnoser i nærområdet sitt. Men hun som tidligere har klagd på hvor slitsomt det er å være i søkelyset og at hun ønsket å trekke seg tilbake fra lampelyset, at hun fikk angst av å gå på butikken osv, at hun nå frivillig gjør seg til den store snakkisen i den lille bygda hun bor i - det fatter jeg ikke. Dessuten skjønner jeg ikke helt hvor hun vil hen «alle skoler i Norge er så dårlige». Hun har argumenter på nivå med et lite barn. I det ene øyeblikket understreker hun gjentatte ganger at det eneste hun bryr seg om og brenner for er _sine egne barn_ litt etterpå skal hun late som at «det er altfor mange barn som ikke får det de har krav på» - som om hun som utleverer barnas klassekamerater i såpass negativt lys bryr seg om andre barn. Det er så åpenbart at hun har begrenset kognitiv og intellektuell kapasitet, og det er helt i orden, men når hun attpåtil har så høye tanker om egne vurderingsevner så blir det hele veldig usmakelig kjenner jeg. Hvis det er såpass mye vold i skolen som hun påstår, og når til og med lærerne sliter, da er det kanskje ikke skolen som er problemet, men foreldrene? Det er jo tross alt der barna kommer fra 

Anna bor jo i den verste delen av Søgne (som for så vidt ikke har det beste kallenavnet), så at skolen og elevene der sliter tror jeg på. Det som undrer meg er hvorfor de ikke har vurdert å flytte barnet til en privatskole, det er nok av de i ok avstand. 

Kristiansand storkommune sliter generelt mye med utagerende barn og ungdom, vold og rus og søgne er ikke akkurat et av de beste stedene heller. Skolemiljøene har et dårlig rykte. 

At løsningen skal være ferieturer er helt på jordet da, men mtp at Anna ikke har noe særlig sosialliv utenfor husets fire vegger er kanskje virkeligheten hennes annerledes enn folk flests. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (13 minutter siden):

Anna bor jo i den verste delen av Søgne (som for så vidt ikke har det beste kallenavnet), så at skolen og elevene der sliter tror jeg på. Det som undrer meg er hvorfor de ikke har vurdert å flytte barnet til en privatskole, det er nok av de i ok avstand. 

Kristiansand storkommune sliter generelt mye med utagerende barn og ungdom, vold og rus og søgne er ikke akkurat et av de beste stedene heller. Skolemiljøene har et dårlig rykte. 

At løsningen skal være ferieturer er helt på jordet da, men mtp at Anna ikke har noe særlig sosialliv utenfor husets fire vegger er kanskje virkeligheten hennes annerledes enn folk flests. 

I monologen om skolene i Søgne, sier hun at alle er like ille, også privatskolene. Disse er vel dessuten kristne av den nokså konservative sorten. Hvordan vil det bli sett på i de kretser at foreldrene lager reklame for sexleketøy? 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apekatten skrev (På 7.2.2024 den 18.17):

Er det bare meg, eller er det litt vulgært å legge ut videoer av seg selv i bikini og med «kom å ta meg-blikk»? Er ikke hun sammen med Jan?

Det ER vulgært. Og særlig når hun har ungene også rundt seg når disse tingene legges ut. Hun er så lite voksen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (8 timer siden):

I tillegg er det sikkert krevende å henge med sosialt. Å bli dratt ut av miljøet hele tiden kan umulig være bra. Vennskap dannes. Mens de (sikkert sett på som litt rare) faller utenfor stadig vekk fordi de er borte. 

Den moren gjør det jo heller ikke lett for ungene med alt hun utleverer i sine kanaler. Det må være flaut. Og det er sånne ting unger blir hakkekyllinger for dessverre. Kanskje moren heller skulle oppføre seg som en normal mor. Ikke kle ungene opp likt og klistre det ut over some, ikke vise ungene i det hele tatt. Og i hvert fall ikke blande ungene med sexleketøy Hun ber jo om at ungene blir mobbet. Bad mum

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (8 timer siden):

I monologen om skolene i Søgne, sier hun at alle er like ille, også privatskolene. Disse er vel dessuten kristne av den nokså konservative sorten. Hvordan vil det bli sett på i de kretser at foreldrene lager reklame for sexleketøy? 

Storkommunen har flere privatskoler utenfor Søgne, ikke alle er kristne heller. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (11 timer siden):

Den moren gjør det jo heller ikke lett for ungene med alt hun utleverer i sine kanaler. Det må være flaut. 

Ja, altså jeg husker da jeg var 10-18, omtrent ALT foreldrene mine gjorde som var bittelitt utenfor det "alle" gjorde var flaut. Og absolutt alt hun fortalte videre om meg var i hvert fall flaut.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (15 timer siden):

Storkommunen har flere privatskoler utenfor Søgne, ikke alle er kristne heller. 

Aner ikke hvor langt det er til nærmeste ikke-kristne privatskole fra Søgne, men jeg vil tippe at de fleste privatskoler ikke kan godta sånne svingdører og hyppige sydenturer med inn- og utskriving av skolen. Det er totalt ødeleggende for klassemiljøet, fører til at flere forventer det samme og påvirker skolens rykte som i neste omgang kan ende med søkersvikt. 

Endret av AnnaCotta
språk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Globus skrev (1 time siden):

Men altså hva skal vi med den videoen av at Anna og Jan spiser frokost?

Ikke se på det! Det tjener de på😮‍💨

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Unodostrez skrev (32 minutter siden):

Tenk å være reisefølget hennes…. oppgaven da er jo å filme henne mens hun går, spiser, forsyner seg…

Kleint! 🫣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...