Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Zimba91 skrev (3 timer siden):

Livet smiler og hun har det helt fantastisk melder hun på snap. Meget spesielt med tanke på hva hun står oppi om dagen. De aller fleste folk ville hatt det ganske vondt og vanskelig da. 

Hun tjener penger på situasjonen så endelig med noe ekstra oppmerksomhet så blir det en del cash inn

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant det der. Hun har vært fulstendig glemt og nå er denne tråden levende igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (48 minutter siden):

Hun tjener penger på situasjonen så endelig med noe ekstra oppmerksomhet så blir det en del cash inn

Penger = livet smiler! At pengene kommer inn pga folks nysgjerrighet i forhold til hva hun utleverer og oppdaterer angående et ikke- samtykkekompetent barn sin situasjon er det ikke så nøye med. Penger er viktigst!

 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun driver med nå, er fullstendig forkastelig. Jeg vil gå så lang som å si at hun overhodet ikke tar vare på barnets interesser når hun bruker en fortvilet situasjon til å hale inn visninger og dermed inntekter på snap. 

Hvis hun var opptatt av barns (egne og andres) oppvektsvilkår kunne hun skrevet en kronikk i en avis og tatt en saklig debatt om denne tematikken.

 

 

  • Liker 25
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte faktisk se storyen hennes, og jeg blir matt…. Av henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi et sammendrag av det hun deler på snap? Ønsker ikke å gi henne klikk (penger). Uten å utlevere barnet, selvfølgelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt drøyt det hun sier på Snapchat. Henger ut andre på den måten er ganske ufint. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ drøyt hvordan hun utleverer egne - og andres barn 😳🤬😢 helt hinnsides hvordan hun holder på!! 
og ekstrem fremheving av seg selv og sine barn som flink/god/ bra/best osv 🙄🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo et sirkus uten like. Det verste for min del er at jeg ikke klarer la være å kikke innom for å høre hva som skjer. Og det er rimelig ironisk, for det er vel det som er hele agendaen hennes. Er hun faktisk så kynisk at hun deler dette for klikk? Står det så dårlig til i hjemmet??? Tenker at å dele med følgerne at den ene etter den andre av barna er «spinkle» og et eller annet, er rimelig borti natta sykt. Hun må snart få noen gode råd! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle ifølge mor sjøl egentlig vært i Dubai nå. Men det avlyste de pga mye styr med skolen og uavklarte greier der. Har alltid hatt inntrykk av Anna som eksepsjonelt selvsentrert og det inntrykket bekreftet hun nok en gang når hun på snap for noen dager forklarte dette med avlyst tur til Dubai og presterte å si «men det går helt greit for jeg har jo reist litt i år fra før så det er ikke synd på meg akkurat» - fokuset er alltid alltid på hva hun vil, hvilke merkeklær hun vil at barna skal gå med, hvordan hun vil deige seg på snap og  hvor mye drama hun ønsker å lage for content og cash, hvor mye hun trenger å få reist fra seg - bare å melde unga ut av skolen dersom det ikke skulle passe med skoleruta si, mor må jo få husmorsferien sin og trenger tross alt fotograf til bikinibildene. Bare tenk hvor absurd dersom det var en mann og en far som holdt på slik, fikk barna til å ta bilder av seg mens han flekset i baris og speedo

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den utleveringen hun driver med på snap er bare helt fryktelig å se. At det i tillegg foregår mellom salgsannonser for klær, gjør det helt surrealistisk. 

Jeg skjønner at det de opplever med barna er vanskelig og opprørende. Men man kan altså ikke utlevere dette slik hun gjør. Hun deler fullstendig ukritisk.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt vanvittig det hun driver med nå, helt fryktelig å se på. Hun har jo heller ikke krav på å få vite hva foreldrene til de barna tar i mot av hjelp, hvordan de oppdrar barna osv, kjenner jeg blir skikkelig forbanna over sen utleveringen hennes nå og midt inni kommer det altså reklame.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fadern var de siste snappene hun har lagt ut? Minner meg om instaen til Britney Spears.

Går jo fra snakk om alvorlige hendelser, til å skaffe seg only fans-kunder..

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

All forståelse for situasjonen og klart hun har noen poeng, men formen og mediet er helt fullstendig feil. (Sett kun siste snapstory) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt å hoppe fra barnet til of-bilder i netting…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...