Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt greia med 3-4 reals med bare filming av kropp vrikke på rumpa osv uten lyd.  Får så fjortis vibber. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

veslemy2006 skrev (På 13.1.2024 den 10.46):

Jeg skjønner ikke helt greia med 3-4 reals med bare filming av kropp vrikke på rumpa osv uten lyd.  Får så fjortis vibber. 

Hun fremstår jo som veldig umoden, da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hun ingen venninner å reise på tur med? Nok en gang, datteren ut av skolen for å være «venninna» til mor på tur til Dubai..

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (39 minutter siden):

Har hun ingen venninner å reise på tur med? Nok en gang, datteren ut av skolen for å være «venninna» til mor på tur til Dubai..

 

Sponset tur. Nei tviler på hun er med så mange andre enn barna sine og Jan. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (52 minutter siden):

Har hun ingen venninner å reise på tur med? Nok en gang, datteren ut av skolen for å være «venninna» til mor på tur til Dubai..

 

Det er ikke skoleplikt i Norge, og Anna er vel mer enn kompetent nok til å undervise en 7. klassing selv😏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Xstrella said:

Sponset tur. Nei tviler på hun er med så mange andre enn barna sine og Jan. 

Virker nitrist!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg kom over henne for noen uker siden på snap. Det er 24/7 med baking,posering eller reise med eldste på tur? Datteren går jo som en robot når moren filmer. Tror aldri jeg har sett henne på en venninnekveld eller noe. Alltid pyntet og vandrer rundt i huset. Hva lever hun av/jobber med? Hun er jo ikke kjent lengre eller er hun?🤔 Virker veldig overfladisk ut hele snappen. En strøken fikset mot, et hus som ser ut som en IKEA katalog og påtatte bake/ferie/ake i snøen videoer. Trodde hun var mer ærlig og jordnær, syns å huske det for mange år siden.....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (På 24.10.2023 den 21.47):

Ja, det ansvaret SKOLEN legger på foreldre... Vet ikke hva jeg skal si. Helt forferdelig at de forventer at man skal huske gymtøy, sykkel, og ringer fordi barnet ditt laget uro i timene eller bryr en med å si ifra om hendelser. Hater når det skjer. 

Aldri hørt om! Hun må overdrive. Barnehager kan informere om MYE,men skolen forventer mer selvstendighet. Har mange barn selv. Ingen har meldt meg om gymtøy er glemt eller barnet LO!

Gjerne på ei bygd der lærer har god tid melde rundt,men ellers nei. Lærerene har det travelt nok med å ta seg av 20-25 elever,og ikke tid å sende mor eller far melding om glemt drikke flaske eller andre små ting😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det herlig miks av barn i bikini og mammaen selv i flørtende bikiniposeringer… Ikke greit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (På 7.1.2024 den 2.21):

Skulle ønske min skole ringte oftere. Ene klassen er kaos

Tror ikke noen skole ringer hjem fordi noe er glemt, av noe slag. Aldri opplevd. Det har de virkelig ikke tid til. Jeg er uansett på jobb og kan verken komme med drikkeflaske eller gymtøy. Ungene har aldri dødd av det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (23 timer siden):

 Hva lever hun av/jobber med? Hun er jo ikke kjent lengre eller er hun?🤔 Virker veldig overfladisk ut hele snappen. 

Det er vel akkurat det hun lever av; folk som klikker inn på snap. Spiller ingen rolle hva folk mener om det hun poster så lenge de trykker seg inn på det. Så ja, hun og mange andre med tanketomt innhold, overforbruk, og gjerne med barneeksponering lever av støtte fra folk som egentlig ikke ønsker å bidra til dette. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var riiimelig sjukt å legge ut bikini posering med datteren sånn. Hele greia er sjuk. Kan hun ikke bare ta en konditor-utdannelse, begynne i normal jobb og slutte med dette her?? Hun bommer på absolutt alt og har mistet fullstendig gangsynet. 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_7570.thumb.png.6e224eed5beddb8806b2e1defc0708e1.png

Noen som har sett og vil gi et kjapt sammendrag av hva dette handler om? Gidder generelt ikke å bidra med klikk, og spesielt ikke om det er clickbait sånn som dette ved første øyekast ser ut som.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurte på det samme. Gidder ikke lese, hun har ofte dramatiske clicbaits. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esk skrev (15 minutter siden):

IMG_7570.thumb.png.6e224eed5beddb8806b2e1defc0708e1.png

Noen som har sett og vil gi et kjapt sammendrag av hva dette handler om? Gidder generelt ikke å bidra med klikk, og spesielt ikke om det er clickbait sånn som dette ved første øyekast ser ut som.

noe av grunnen til at de velger å reise midt i skoleåret for å gi barna en pause fra hverdagen. Har skjedd ting som som ikke er greit og en av barna hennes har siden førsteklasse opplevd vold ukentlig fra noen i klassen. Hun føler skolen gjør lite for å stoppe det og x antall senere skjer det fortsatt. 

  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærkake34532 skrev (7 minutter siden):

noe av grunnen til at de velger å reise midt i skoleåret for å gi barna en pause fra hverdagen. Har skjedd ting som som ikke er greit og en av barna hennes har siden førsteklasse opplevd vold ukentlig fra noen i klassen. Hun føler skolen gjør lite for å stoppe det og x antall senere skjer det fortsatt. 

Huff, det høres jo fælt ut. Men er løsningen å ta alle barna ut av skole/barnehage for å dra på tur? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

esk skrev (1 time siden):

IMG_7570.thumb.png.6e224eed5beddb8806b2e1defc0708e1.png

Noen som har sett og vil gi et kjapt sammendrag av hva dette handler om? Gidder generelt ikke å bidra med klikk, og spesielt ikke om det er clickbait sånn som dette ved første øyekast ser ut som.

Hun forklarer at fjerde klassingen blir fysisk mobbet ved at de slår ham ofte, også nevnte hun noe om fravær og at det var læreplikt, ikke skoleplikt. Jeg synes det hun la ut var fint, hun forklarte at reisingen var for å gi de litt fri, men at Snapchat ikke viste nøyaktig hvordan det var, hun legger det ut flere dager i etterkant. Jeg følger henne ikke, så jeg vet ikke om hvordan hun fremstiller det er vanlig eller ei 🤷🏻‍♀️

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan mene hva man vil om det hun gjør eller sier, men disse snuttene nå er det beste innholdet på lenge fra henne

 

Og ang. Clickbait så hun skrev ingenting før helt i slutten og da har hun allerede snakket lenge

 

 

Endret av duskelapp
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man legger ikke ut sånn info om ungen sin på offentlig snap!!!

 

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...