Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes egentlig bare dette er trist å se på. 
Utlevere barna på den måten i snap etter snap. Virker som om hun prøver å virke voksen, men klarer det ikke helt. 
Så plutselig midt i alle snapene hun snakker om dette så dukker det opp en snap der hun poserer i bikini. 
Har alltid syntes hun har vært tøff som har stått i mye mtp å få barn tidlig, men nå fremstår hun dessverre bare desperat. 
Triste greier… 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Syntes egentlig bare dette er trist å se på. 
Utlevere barna på den måten i snap etter snap. Virker som om hun prøver å virke voksen, men klarer det ikke helt. 
Så plutselig midt i alle snapene hun snakker om dette så dukker det opp en snap der hun poserer i bikini. 
Har alltid syntes hun har vært tøff som har stått i mye mtp å få barn tidlig, men nå fremstår hun dessverre bare desperat. 
Triste greier… 

Deler av problemet er gjerne at hun ble kjent som «Mammatilmichelle» - og mesteparten av karrieren er bygget rundt å være (veldig) «ung mor». Nå nærmer hun seg 30, og er ikke lengre en spesielt ung mor. Hvem er hun da? Hva er unikt med henne som influencer når hun ikke lengre er «ung mor»? Ingenting.
 

Slik jeg ser det så er hun en one trick pony. Og når trikset er knyttet til å være ung mor, så sier det seg selv at det har en utløpsdato. Hun har hverken klart å finne seg en alternativ nisje som blogger eller skaffe seg en utdanning? 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ille å se på……. 
hun snakker som om hun er verdensmester i å legge opp undervisning 🙊🙊 lurer på hvordan hun implementerer de tverrfaglige temaene i læreplanen - og kjerneelementene (særlig det som går på digital dømmekraft, opptre etisk og reflektert k kommunikasjon med andre😆

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke ord for hva jeg tenker om det hun presenterer….

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist.. Det burde være lovverk som beskytter barn mot folk som eksponerer dem på nett, inkludert egne foreldre. Dette er jo ukritisk deling av sensitiv informasjon, og deling som er potensielt skadelig for barnet. Han har ikke forutsetning til å forså hva mor legger ut om han. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i tillegg er vel ikke hun en som bør gi råd til andre omkring undervisning…. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (2 timer siden):

Deler av problemet er gjerne at hun ble kjent som «Mammatilmichelle» - og mesteparten av karrieren er bygget rundt å være (veldig) «ung mor». Nå nærmer hun seg 30, og er ikke lengre en spesielt ung mor. Hvem er hun da? Hva er unikt med henne som influencer når hun ikke lengre er «ung mor»? Ingenting.
 

Slik jeg ser det så er hun en one trick pony. Og når trikset er knyttet til å være ung mor, så sier det seg selv at det har en utløpsdato. Hun har hverken klart å finne seg en alternativ nisje som blogger eller skaffe seg en utdanning? 

Nå er hun milf😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Nå er hun milf😏

Onlyfans next for å fylle oppmerksomhetsbehovet..?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (13 minutter siden):

Onlyfans next for å fylle oppmerksomhetsbehovet..?

Den dagen hun ikke har mer barneeksponering og matchende Gant klær å by på er garantert Onlyfans neste stasjon. Hva annet skal hun gjøre? Som du sier det er begrenset hvor lenge hun kan spille på mammalivet, og uten utdanning, jobberfaring eller annen nisje i influenserverden må hun spille på kropp og sex. Noe hun allerede gjør mellom eksponering av barn.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan absolutt forstå at Anna ikke klarte å fullføre videregående på normert tid som alenemor til en liten ett-åring. Jeg kan se hvorfor hun følte hun trengte tid med datteren sin til å bare være mamma en liten stund når hun var 16 år. 

Det jeg ikke forstår, er hvorfor hun valgte å bli gravid på nytt som 18-åring, for noe uhell var det ikke. Alle 18-åringer vet hvordan barn lages, spesielt hun som har laget et før. 

Som 18-19-åring burde hun tenkt nøye gjennom hva hun gjøre med livet sitt i fremtiden. Hun som hadde en så glimrende bedrift, med så mange beundrere og støttespillere i alle aldre. Hun kunne tatt en bachelor i noe bedrift og ledelse etter videregående, eller hun kunne gått på noe salg og service-greier. 

Det er så trist at hun har kastet bort så enormt mange år på å nærmest yngle som en kanin og legge ut de usmakelige bildene og videoene av seg selv. De greiene med henne og Jan i sengen var jo bare helt motbydelig å legge ut i datterens navn. 

Og nå fortsetter hun å søke oppmerksomhet i sønnens navn. At ikke mannen og hans familie får styr på den jentungen - for det er det hun er, en trassig 14-åring i en voksen dames kropp. 

Meld inn 9a, ta det med statsforvalteren, bytt skole, FLYTT!! Gjør hva som helst, annet enn å misbruke livet til de stakkars barna på å skape oppmerksomhet rundt seg selv og sette seg i evig offerposisjon. 

 

Endret av Lykkefrøet
skrivefeil
  • Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrøet skrev (2 minutter siden):

De greiene med henne og Jan i sengen var jo bare helt motbydelig å legge ut i datterens navn. 

Vil du forklare dette nærmere? Tror jeg gikk glipp…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Vil du forklare dette nærmere? Tror jeg gikk glipp…

Bilder av de to halvnakne for mange herrens år siden. Tror det var rundt den tiden hun latet som at hun var blitt hacket og skulle komme hackerne i forkjøpet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkefrøet skrev (2 minutter siden):

Bilder av de to halvnakne for mange herrens år siden. Tror det var rundt den tiden hun latet som at hun var blitt hacket og skulle komme hackerne i forkjøpet.

Herregud så patetisk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Herregud så patetisk!

Det var en eller annen bug i Insta for noen år siden så folk fikk varsel om at noen hadde logget inn på kontoen deres i diverse land, dette tolket hun som at noen hadde hacket kontoen hennes, og siden hun hadde lassevis med nakenbilder og diverse ekle videoer av seg og Jan på Insta, så la hun de ut på bloggen (dårlig sladdet), bloggen som da het mammatilmichelle. 

Det var nyhetssak om at dette var en pågående bug som hadde påvirket mange kontoer, men hun skulle være "lur" sånn at hun ikke kunne bli presset for penger, regner jeg med. Googlet det nå. Var faktisk i 2017, så syv år siden. Mener hun på samme tid la ut bilde på bloggen som Jan hadde tatt hvor hun latet som at hun la teppe - toppløs.  Bare armene skjulte juvelene. Snakker om mammatilmichelle. Så flaut at det mennesket der fortsetter å spre genene sine. Stakkars barn.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrøet skrev (29 minutter siden):

Det var en eller annen bug i Insta for noen år siden så folk fikk varsel om at noen hadde logget inn på kontoen deres i diverse land, dette tolket hun som at noen hadde hacket kontoen hennes, og siden hun hadde lassevis med nakenbilder og diverse ekle videoer av seg og Jan på Insta, så la hun de ut på bloggen (dårlig sladdet), bloggen som da het mammatilmichelle. 

Det var nyhetssak om at dette var en pågående bug som hadde påvirket mange kontoer, men hun skulle være "lur" sånn at hun ikke kunne bli presset for penger, regner jeg med. Googlet det nå. Var faktisk i 2017, så syv år siden. Mener hun på samme tid la ut bilde på bloggen som Jan hadde tatt hvor hun latet som at hun la teppe - toppløs.  Bare armene skjulte juvelene. Snakker om mammatilmichelle. Så flaut at det mennesket der fortsetter å spre genene sine. Stakkars barn.

Så summa summarum er kropp, nakenhet og sex det eneste hun har tilby. Bortsett fra å lage og eksponere avkom.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xmasclovn skrev (12 minutter siden):

Så summa summarum er kropp, nakenhet og sex det eneste hun har tilby. Bortsett fra å lage og eksponere avkom.

Jepp 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Vil du forklare dette nærmere? Tror jeg gikk glipp…

Hun var også med på Bloggerne på denne tida og hun filmet at henne og Jan hadde sex, med "hjemmekameraet". Tv2 fikk lov til å sende dette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvins skrev (3 minutter siden):

Hun var også med på Bloggerne på denne tida og hun filmet at henne og Jan hadde sex, med "hjemmekameraet". Tv2 fikk lov til å sende dette. 

Oh lord, dette blir bare verre og verre! Tragisk, flaut og patetisk. Og dette vesnet (+ tøffelJan) skal oppdra 4 barn?Huff…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (14 timer siden):

Deler av problemet er gjerne at hun ble kjent som «Mammatilmichelle» - og mesteparten av karrieren er bygget rundt å være (veldig) «ung mor». Nå nærmer hun seg 30, og er ikke lengre en spesielt ung mor. Hvem er hun da? Hva er unikt med henne som influencer når hun ikke lengre er «ung mor»? Ingenting.
 

Slik jeg ser det så er hun en one trick pony. Og når trikset er knyttet til å være ung mor, så sier det seg selv at det har en utløpsdato. Hun har hverken klart å finne seg en alternativ nisje som blogger eller skaffe seg en utdanning? 

Dette har faktisk vært skrevet her inne i snart 10 år tror jeg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...