Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Ronjajo skrev:

Angre på at hun gikk ut med det, for meningen var ikke å skape kropspress. Den operasjonen som nå er tatt velger hun jo å holde hemmelig. 

Og så tenker jeg at det er hennes kropp og hun får gjøre som hun selv ønsker. 

Om noen møter en dame på byen med silikon, skriker dere ut til henne om kroppspress da? Hvor stygge pupper hun har, hvor fælt menneske hun er osv? 

Jeg beklager, men det siste der er da overhode ikke sammenlignbart. Kvinnen med silikonpupper du møter på gata går bare der. Hun er en anonym person. Anna Rasmussen har selv valgt å være en offentlig person. Hun har selv valgt å eksponere både pupper og barn og må tåle kritikk for dette. Kvinnen som går på gata går nok ikke rundt med en megafon og forteller at hun tok silikon. Hun filmet nok ikke turen til klinikken og la det ut på en åpen SoMe konto. Det gjør Anna Rasmussen hele tiden. De kommentarer som omhandler hennes naturlige utseende og hvorvidt noen mener noe om vekt osv burde ikke få stå, og det gjør det sjelden og. Men plastisk kirurgi er alt annet enn naturlig. Bloggere er forbilder, de kan ikke bare velge å ikke være det en liten stund. Det er en grunn til at dette er oppe i lyset nå, og det er ikke på grunn av hun med silikonpupper på gata, men på grunn av Anna Rasmussen (MammaTilMichelle) og andre som henne. 

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, Ronjajo skrev:

Angre på at hun gikk ut med det, for meningen var ikke å skape kropspress. Den operasjonen som nå er tatt velger hun jo å holde hemmelig. 

Om noen møter en dame på byen med silikon, skriker dere ut til henne om kroppspress da? Hvor stygge pupper hun har, hvor fælt menneske hun er osv? 

Hun holder den da virkelig ikke hemmelig

• Liker 8
Skrevet
18 minutter siden, Ronjajo skrev:

Hun har jo virkelig ikke holdt hemmelig operasjonen hun gjennomgikk for få dager siden? Hun har laget 3 blogginnlegg om det, samt nevnt det i et fjerde blogginnlegg. Hun har laget video om det, samt lagt ut flere innlegg om det på instagram og snapshat. Bl.a et med teksten "Hva skjedde med kroppen min de siste 3 årene (Latterfjes) jaja opereres imorgen (Sprøyteikon). For meg virker det som om hun virkelig går inn for å fronte kosmetiske operasjoner og skryter over at hun selv  gjør det. Virker også som om hun tar meget lett på det..

• Liker 15
Skrevet

Ehm... Til de nye medlemmene her inne som kun er ute etter å kjefte fra seg;
Hvis man stikker seg såpass frem som denne bloggeren gjør så må hun også forvente å få tilbakemeldinger på ting.
Hetsing om kropp er ikke innafor uansett. Men.... Hun skriver så ufattelig mye om den kroppen sin OG legger ut bilder at det er helt vilt. Det er som om hun går inn for å skape bless om det. Og det gjør hun en ganske så god jobb i å klare.

Hun har til og med skrevet om ting det aldri har vært diskutert om her inne engang (og da bruker jeg KG som eksempel siden "vi er de store stygge trollene, som hun har skrevet før), så det går faktisk ikke an å skylde alt på brukerene her inne. 
Men det er jo helt klart enklere å skylde på andrefor mobbing. For bloggerene vet jo at hvis de bare skriver om ville nok ting så blir det jo fort diskutert. 

Det hele er veldig enkelt: Hvis en blogger ikke ønsker oppmerksomhet så blogger man heller ikke. Noen stikker seg mer frem enn andre og da må de forvente å bli pratet om. På godt og vondt (til et visst nivå). Det er ikke slik at bare fordi man har lesere på bloggen sin så er ALT de skriver fornuftig, bra, inspirerende og sunt. Noen av tingene som blir blogget om er faktisk helt hårreisende! Det finnes utrolig mange brukere som sitter på masse bra kunnskap og som kan backe dette opp med kilder, så man skal ikke avføye en person bare fordi de er bak et brukernavn. Det går faktisk an å ta til seg tilbakemeldinger, tro det eller ei.

Kunne skrevet mye om mine personlige meninger, men det skal jeg holde meg for god til. I motsetning av noen brukere som kun er på jakt etter å stenge tråden, så ønsker jeg å ha den åpen. Ergo jeg avslutter dette innlegget nå.

• Liker 21
Skrevet
55 minutter siden, Ronjajo skrev:

Dette blir for dumt. Hun man møter på byen som har silikonpupper har nok ikke mange unge fans som ser opp til henne og er neppe en kjent person med mange følgere som Anna. Du ser forskjellen?

• Liker 10
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og persondebatt samt svar til dette.

Edie, mod.

Gjest 30juli
Skrevet
1 time siden, Ronjajo skrev:

Eh... Damen hadde kanskje heller ikke frontet sine silikonpupper og normalisert operasjoner til tusenvis av unge. Det finnes mange jenter/damer med silikon, de fleste er opptatt av at det skal se mest mulig natulig ut og ikke noe som skrytes av! 

Skrevet (endret)

Har alltid syns at AR har sett flott ut jeg, forstår ikke hva som feiler folk hvis de faktisk "pirker" på utseendet hennes. 

Endret av elisaday
Changed for clarity
  • Liker 10
Skrevet
21 minutter siden, elisaday skrev:

Har alltid syns at AR har sett flott ut jeg, forstår ikke hva som feiler folk hvis de faktisk "pirker" på utseendet hennes. 

Det sitter i hodet. Alt for klikk og unnskyldning til å operere. Og få spons + bli populær. Enkelte tror at antall likes og flott utseende har større menneskeverdi enn å være kjekk og grei. 

• Liker 5
Gjest Sjokka
Skrevet

Anna! En overskrift skal gi oss en liten forståelse om hva et innlegg handler om. 

"Tusenvis skal pirke på utseendet mitt" var overskriften på gårsdagens innlegg. Bullshit! Du får mest komplimenter for din kropp og utseendet, men du bruker dagens overskrift for å dekke over den nylige fett sugingen. 

Innlegget handlet ikke om overskriften i det hele tatt. Innlegget var reklame. Reklame for tannbleking, som ikke virker i det hele tatt. Alle som har prøvd den vet den ikke virker, men du går god for den. Og du gir uriktig informasjon, i en hensikt, og det er å tjene penger. Du burde lang skjemmes. Du eier ikke moral. 

Anna, en mer uærlig blogger enn deg skal vi lete lenge etter. Du holder leserne dine for narr, lurer dem inn på bloggen med clickbait etter clickbait. Ser fram til den dagen når regningen på mange 100.000 kr fra forbruker tilsynet dumper ned i postkassen din. Lesere følger med, og jeg tok screenshot av gårsdagens link på facebook,  som du som vanlig ikke hadde merket som reklame. Du synes tydeligvis det er helt ok og drive business på denne måten, men jeg tar sterk avstand fra det. 

Anna nevner ofte dette om at hun er et forbilde. Hvordan i all verden kan hun selv tro hun er et forbilde når hun driver en blogg på det viset hun gjør? Kanskje på tide å ta en virkelighets sjekk? Kom deretter tilbake med beina plantet på jorda. 

Du har gått alt for langt over streken nå Anna. Tenk over hva du lærer dine barn, og lesere i 13 års alderen. Du lærer dem å spille på sex, og at det å kle av seg foran kamera er helt ok. Du lærer dem å sende Snap av seg selv med rumpa bar, og du lærer dem at det er helt ok å dele seng med 2 mannfolk. Du lærer dem og at de ikke trenger å akseptere kroppen sin. Du hjelper dem på vei til å oppsøke en plast kirurg. 

Hva med å prøve bli et forbilde? Oppsøk et helsestudio og tren. Og gjett hva du får igjen før det? En slankere og fastere kropp som du så åpenlyst hungrer etter. Men det som er aller viktigst er at du får det mye bedre med deg selv psykisk, og angsten din vil bli bedre og kanskje helt borte. For trening er ren helsegevinst, både fysisk og psykisk.

Du er alt annet en et forbilde Anna. Den som mener noe annet er ikke gammel nok, til å vite hva et ordentlig forbilde er. 

Skrevet
18 minutter siden, Sjokka skrev:

Anna! En overskrift skal gi oss en liten forståelse om hva et innlegg handler om. 

"Tusenvis skal pirke på utseendet mitt" var overskriften på gårsdagens innlegg. Bullshit! Du får mest komplimenter for din kropp og utseendet, men du bruker dagens overskrift for å dekke over den nylige fett sugingen. 

Innlegget handlet ikke om overskriften i det hele tatt. Innlegget var reklame. Reklame for tannbleking, som ikke virker i det hele tatt. Alle som har prøvd den vet den ikke virker, men du går god for den. Og du gir uriktig informasjon, i en hensikt, og det er å tjene penger. Du burde lang skjemmes. Du eier ikke moral. 

Anna, en mer uærlig blogger enn deg skal vi lete lenge etter. Du holder leserne dine for narr, lurer dem inn på bloggen med clickbait etter clickbait. Ser fram til den dagen når regningen på mange 100.000 kr fra forbruker tilsynet dumper ned i postkassen din. Lesere følger med, og jeg tok screenshot av gårsdagens link på facebook,  som du som vanlig ikke hadde merket som reklame. Du synes tydeligvis det er helt ok og drive business på denne måten, men jeg tar sterk avstand fra det. 

Anna nevner ofte dette om at hun er et forbilde. Hvordan i all verden kan hun selv tro hun er et forbilde når hun driver en blogg på det viset hun gjør? Kanskje på tide å ta en virkelighets sjekk? Kom deretter tilbake med beina plantet på jorda. 

Du har gått alt for langt over streken nå Anna. Tenk over hva du lærer dine barn, og lesere i 13 års alderen. Du lærer dem å spille på sex, og at det å kle av seg foran kamera er helt ok. Du lærer dem å sende Snap av seg selv med rumpa bar, og du lærer dem at det er helt ok å dele seng med 2 mannfolk. Du lærer dem og at de ikke trenger å akseptere kroppen sin. Du hjelper dem på vei til å oppsøke en plast kirurg. 

Hva med å prøve bli et forbilde? Oppsøk et helsestudio og tren. Og gjett hva du får igjen før det? En slankere og fastere kropp som du så åpenlyst hungrer etter. Men det som er aller viktigst er at du får det mye bedre med deg selv psykisk, og angsten din vil bli bedre og kanskje helt borte. For trening er ren helsegevinst, både fysisk og psykisk.

Du er alt annet en et forbilde Anna. Den som mener noe annet er ikke gammel nok, til å vite hva et ordentlig forbilde er. 

👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 6
Skrevet

Det som kanskje forundrer meg mest - er det noen som er godt kjent med denne bloggen som vet om Anna driver med trening eller spiser sunt? Gjør hun noe for å forbedre egen form? Jeg syntes forsåvidt hun alltid har vært flott og naturlig slank (om det er lov å si).

For hvis man går fra "jeg har for mye (innbilt) flesk her og der" til å booke fettsuging, UTEN å ha prøvd sunt kosthold og trening, eventuelt ansette PT/ernæringsfysiolog, så er det ikke bare dumskapen som er skremmende, men også LATSKAPEN. Snakk om å tenke svart-hvitt, hennes første utvei er oss dødelige sin siste utvei når alle andre alternativ er utprøvd/oppbrukt.

Donda West (mor til Kanye) gikk under kniven for å utføre brystreduksjon og fettsuging. Hun døde dagen etter av et hjerteinfarkt. Tydelig at Anna ikke har tenkt i disse baner. Nei, her er det bare "Jeg vil bare du skal bry deg (om MEG MEG MEG)". 

Jeg håper hun blir fornøyd, og at hun snart får skikkelig hjelp. Jeg var så sikker på at det var et pr-stunt at jeg begynte sjekke opp om det faktisk gikk an å booke fettsuging så sent som kl 1400 på klinikkene i Stavanger. Det dessverre an å booke hver halvtime, ingenting er som ei litta fettsuging i jobblunsjen gitt. 

• Liker 23
Skrevet
20 minutter siden, Sjokka said:

Anna! 

👏👌🙌🙏

• Liker 1
Skrevet

Utviklingen til Anna er skremmende, og særlig mtp. hennes usunne forhold til Jan. For meg framstår Anna som et barn uten et moralsk kompass, og Jan som en farsfigur som skjemmer bort Anna og ikke setter grenser for henne. Uansett hva Anna gjør så er Jan der, og hun ser bort på han for bekreftelse, noe han gir. I tillegg virker det som at Jan er hele livet hennes og at hun ikke har kontakt med så mange andre, noe som fører til at hun ikke har så mange andre å lene seg på. Jeg skylder ikke på Jan alene for utviklingen hennes, men en jente uten grenser for seg selv og en mann som nærer opp under det er ingen sunn kombinasjon.

• Liker 31
Skrevet
10 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Utviklingen til Anna er skremmende, og særlig mtp. hennes usunne forhold til Jan. For meg framstår Anna som et barn uten et moralsk kompass, og Jan som en farsfigur som skjemmer bort Anna og ikke setter grenser for henne. Uansett hva Anna gjør så er Jan der, og hun ser bort på han for bekreftelse, noe han gir. I tillegg virker det som at Jan er hele livet hennes og at hun ikke har kontakt med så mange andre, noe som fører til at hun ikke har så mange andre å lene seg på. Jeg skylder ikke på Jan alene for utviklingen hennes, men en jente uten grenser for seg selv og en mann som nærer opp under det er ingen sunn kombinasjon.

Hvorfor stakkarsliggjør du Anna ved å omtale henne som jente og Jan som mann?

Bevisst eller ei,så gir slike uttalelser en skjevbalanse mellom de,som det skulle vært snakk om en voksen mann og en liten jente,bokstavelig talt.

Man skal ta ansvar for sine egne handlinger,det er ikke Jan sin feil hvordan Anna oppfører seg.

I de fleste tilfellene er det jo hun som prøver å få med seg han på stuntene sine.

Hun ble jo tross alt gravid (og på villspor..) allerede i 9klasse,mange år før Jan kom inn i bildet.

Ellers enig i at han stryker henne medhårs og dilledaller for henne,med å ta seg av ungene,huset og henne.

Såklart kan han krangle,sette ned foten,og prøve å bremse idiotien hennes,det ka jo godt hende han også gjør,hva vet vi?

Men til syvende å sist,er hun ett myndig menneske som tar egne valg og avgjørelser...

Så lei av at mange mener det er alle andre enn hennes egen feil at ting går til helvete.

• Liker 27
Skrevet

Akkurat, er en stund siden jeg oppdaterte meg på Anna og hennes gjøren og laden, men en kan trygt sinat hun hverken har blitt mer reflektert eller voksen på den tiden! En ting er at hun ville ha en fettsuging, hvem har ikke sett seg i speilet på et eller annet tidspunkt og tenkt at det skulle en selv hatt, men så gikk livet videre og tanken ble glemt. En annen ting er hvem i huleste utførte denne fettsuginga, hun skulle blitt snudd i døra og sendt hjem for å tenke seg om, herregud. Dama har 3 barn, det er på tide å kaste av seg dette tullet og vokse opp. En psykolog hadde vært en god ide for å ha noen å snakke fortrolig med og få litt hjelp til å sortere tankene sine.

• Liker 12
Skrevet

Ryddet for persondebatt.

Edie, mod.

• Liker 1
Gjest chiki
Skrevet

Nå er snapchat oppdatert med en naken anna filmet bakfra i badekaret mens hun vasker håret. Reklame for shampoo

er det mulig liksom?!

Skrevet
Akkurat nå, chiki skrev:

Nå er snapchat oppdatert med en naken anna filmet bakfra i badekaret mens hun vasker håret. Reklame for shampoo

er det mulig liksom?!

Sier jo alt om vedkommende som sponser henne også..

• Liker 6
Skrevet

Offentlig person eller ikke, det er bloggerens kropp uansett. Da jeg var 10 ville jeg også ha silikon, nå når jeg er blitt voksen kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Foreldre bør følge med på hva ungene driver å titter på og leser om. Og heller prøve å stoppe de tankene. Silikon, sprøyte lepper osv står da ikke bare om på norske blogger, men også over resten av verden. Man skal heller IKKE skamme seg over å ha "fikset" på kroppen, og om man er stolt så ja værsegod å vis. 

Om det er noe vi andre ikke tåler, så bør vi Nr.1 - Få hjelp.

Nr.2 - Slutte å lese bloggene? 

Nr3. - Bla forbi og snu om tankene våres.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...